Jövőre jön a Toyota városi SUV-ja

A Toyota C-HR tanulmányra épül

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2015.09.28. 13.00

Márciusban már sorozatgyártású kivitelében láthatjuk viszont a Toyota C-HR városi szabadidő-tanulmányát. Állítólag karizmatikus marad.

Aki késve érkezik a buliba, muszáj, hogy valami különlegessel rukkoljon elő. A Toyota eddig nem kínált szabadidőjárművet a RAV4 alatt, pedig abban a méretosztályban igazán nagy a piaci verseny. Most pótolnák a lemaradást, de tőlük szokatlan módon nem praktikus, hanem színtiszta érzelmi érvekkel fognák meg a vevőket.

A tavaly és idén eltérő változatokban bemutatott C-HR tanulmány adja meg az irányt a leendő, egyelőre név nélkül futó autónak, amelynek tavaszi érkezését immár tényként kezelhetjük.

Rombuszokból álló formavilága ugyan erősen eltér attól a vonaltól, amit a Toyotától megszokhattunk, de egyáltalán nem áll rosszul a Qashqai-méretű autónak, amely a Toyota új, globális padlólemezére (TNGA) épül.

Ezzel állítólag összeegyeztethetővé válik a komfortos viselkedés és a dinamikus vezethetőség: a mély tömegközéppont miatt lágyabb futóművel sem billegős az autó, állítja a gyártó, aki így személyautós vezethetőséget ígér.

A tanulmányautót új generációs, az eddigieknél kevésné szintetikus érzést ígérő hibrid hajtáslánc mozgatta. Ez vélhetően a sorozatgyártású modellben is megjelenik majd: a Yaris és az Auris igazolta, hogy a vásárlók vevők a Toyota benzin-elektromos hajtásláncaira.

Kommentek

Ismét csökken az üzemanyag ára

Szerdán folytatódik az üzemanyag árának csökkenése, ezúttal a gázolaj lesz olcsóbb.

Darth Vader egyszerűen kamionná vált

Egy dizájner olyan Kamazt gondolt ki, melyre legszívesebben már most felülnénk, mert ötvözi a versenykamionokat és az űrhajókat.

F1: Hamilton nagyon ráizgult az idei szezonra

Lewis Hamilton az idénynyitó Ausztrál Nagydíj után úgy fogalmazott, hogy az idei szezonban a legjobbak csapnak össze a vb-címért.

F1: Vizsgálják a melbourne-i pályainváziót

Bár egyesek ünnepelték, hogy a nézők az Ausztrál Nagydíj leintése után bemehettek a pályára, a Nemzetközi Automobil Szövetség kivizsgálja az egyértelműen veszélyes esetet.

Bicikli 11 millióért, nooormális?!

A jacht után most itt a Bugatti-kétkerekű: a PG bringája műszakilag is odateszi magát, de 39 ezer dolláros ára azért így is magas.

Hemzsegnek az 50 ezres kanyarok Budapesten

Mutatjuk, hol kaphatsz súlyos büntetést Budapesten, ha egy kicsit nem figyelsz, vagy nem követed a szabályokat.

Munkagéppel mennek a tüntetők ellen a rendőrök

A szomszédos Szlovákiában fejlesztik a jövő rendőrségi oszlatójárművét. A Božena Riot az építőipari és mezőgazdasági munkagépek ketrecharcos unokatestvére.

Ez minden idők legmagabiztosabb parkolóból történő kiállása

Hogy tudott innen így kiállni? Oda egy hajszál nem fért volna! Hozzáért vagy nem ért hozzá? Megannyi kínzó kérdés!

F1: 2017-re kicsinálták az előzéseket

A versenyzők elmondása alapján beigazolódtak az előzetes félelmek, a 2017-es Forma-1-es autókkal igen nehéz, ha nem lehetetlen előzni. Idén körmenetek jöhetnek.

Egy apró csavar élete az F1-ben

Egy aprócska alkatrész, ami hatalmas utat tesz meg, mire behelyezik egy Forma-1-es autóba. Most végignézheted a folyamatot.

Idén is lazajlott a hazai legnagyobb autós és tuningszeánsz

Idén is megrendezték a legnagyobb, legszínesebb benzingőzös hazai bulit, az AMTS-t, és mi idén is kimentünk egy fényképezőgéppel, hogy lőjünk pár fotót.

Hogyan hajtogassunk Suzuki Ignist?

Az origami az egyik legrégebbi japán szabadidős tevékenység, ami ma is töretlenül népszerű, az új Suzuki Ignis pedig kellően dekoratív ahhoz, hogy ihletet adjon egy elszánt hajtogatónak.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.