Amennyivel jobb autó a Huracán a Gallardónál, annál jobb Spydert készített belőle a Lamborghini, gondolhatnánk, pedig ez nem így van: a gyár által elmondottak alapján kozmikus léptékűek a változások. A Huracán Spyder karosszériája például 40 százalékkal merevebb, mint a szintén nyitott Gallardo roadsteré volt, a leszorítóerő pedig 50 százalékkal nőtt. Az autóiparban nem sportszerű persze összehasonlítani két olyan autót, amelyek kilenc év különbséggel jöttek a világra, jól mutatják azonban ezek a számok, hogy mire számíthat a vevő.

Ha a relevánsabb összehasonlításnál maradunk, a Huracán kupéhoz képest elhanyagolhatók a változások. Az autó ugyanolyan hosszú (4459 mm) és széles (1924 mm), viszont magasabb (1165 helyett 1180 mm). Tömege legalább egy mázsával nagyobb ugyan, mint a fémtetős modellé, ám még így is 3,4 mp alatt gyorsul százra (kupé: 3,2 mp), a végsebesség 325 helyett 324 km/óra.

A vászontető 17 mp alatt nyitható vagy zárható, akár 50 km/óra sebességnél. A hátsó szélvédő tetőállástól függetlenül leengedhető vagy felemelhető, szélfogóként éppúgy használható, mint a motorhangot felerősítő zajterelőként. Az oldalirányú turbulenciákat két, kézzel felszerelhető szélfogó fojtja el.

A tető vonala zárt állapotában sem követi a kupéét, annak ellenére, hogy a mozgatás során előbújik a vászontető fedeléből két uszonyszerűség.

A hajtáslánc nem változott, a 610 lóerős, V10-es szívómotort közvetlen és szívótorok-befecskendezés kombinációja táplálja. A váltó hétfokozatú dupla kuplungos, az autó tömegének 57 százaléka terheli a hátsó tengelyt, ahogy a kupénál.

A kormányon elhelyezett kezelőszervről háromféle állásban (utca/sport/verseny) módosítható a hajtáslánc és az ESP viselkedése, opcióként változó áttételű kormány és adaptív lengéscsillapítás is kérhető. Alapáras a karbon-kerámia fékrendszer, tetszőleges színre fényezett féknyergekkel.

A Spyder első példányait jövőre vehetik át az ügyfelek, a nettó vételár 186 450 euró, azaz 58 millió Ft.