Tavasszal tartotta világpremierjét, nyár óta pedig itthon is elérhető a felfrissített Peugeot 208-as. Szemből az új első lökhárítóról, az átrajzolt hűtőrácsról, valamint a LED-es nappali menetfénnyel szerelt, fekete-króm fényszórókról lehet felismerni az újabb modelleket. Nagyobb testvéreihez hasonlóan a 208-asnál is megjelent a hátsó – immár LED-es – lámpákon a macskakarom motívum. A tervezők munkáját nyomon követhetjük a három keréktárcsán és a négy új karosszériaszín megjelenésén.

A korábbinál is kifinomultabb a városi oroszlán utastere. Szerepet játszik ebben a puha tapintású műszerfal, a kiváló kárpitok, illetve a vaskos bőrkormány. A mai kor szellemében mobiltelefonunk integrálható a Peugeot 208 fedélzeti rendszerébe, a telefon képernyőjét letükröző megoldás különféle letölthető alkalmazásokat is elérhetővé tesz. A biztonságos közlekedést tolatókamera és vészhelyzet esetén az autót automatikusan lefékező megoldás segíti.

Ahogy az elvárható, a Peugeot 208 a kategória élvonalába tartozó fogyasztással örvendezteti meg tulajdonosát. Ezt bizonyítandó, a Peugeot szakemberei a franciaországi Belchamp tesztpályán egy gyári kivitelű, 100 lóerős dízelmodellel új rekordot állítottak fel. Egyetlen tankolással 2152 kilométert tettek meg, ami 2,0 literes (!) átlagfogyasztásnak felel meg.

A Peugeot 208 motorpalettája eddig sem volt szerény, 2015-től viszont hét teljesítményszint érhető el, mind EURO6 környezetvédelmi besorolással. A rekordautóban 1,6 literes HDI motor szerepelt, amely 75, 100, 120 lóerős teljesítménnyel is választható. A motorkínálatot az 1,0 literes benzinmotor 68 és az 1,2-es benzinmotor 82 és 110 lóerős változatai egészítik ki. Aki a ralipályákon is vitézkedő 208-as hangulatát élné át, annak az 1,6-os turbómotor (208 LE) ajánlható.

Az új Peugeot 208 már 2 940 000 forinttól megvásárolható.