Íme, az új Opel Astra kombi!

Ősszel érkezik

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2015.09.10. 08.45

A ferdehátú piaci bevezetésével egy időben a kombi variánst is leleplezte az Opel. A Sports Tourer egyterűekhez méltó szolgáltatásokat kínál.

Nem okoznak különösebb meglepetést az Opel kompakt kombijáról ma reggel közzétett fényképek. Az Astra Sports Tourer a ferdehátú orrkialakítása mellett annak oldalfalán végigfutó stíluselemeit is megörökölte, míg a far visszafogott, ha nem is jellegtelen. A márka szokásos, vaskos D oszlopa mellett ezúttal a tetőlemez is masszív ívben fut alá, az Astra a manapság szokásos légies, áttört optika helyett a robusztusságot sugárzó megjelenés mellett tette le a voksát. Az ablak peremén végigfutó krómcsík az Adam modellel teremt rokonságot.

Ha robusztus, legalább tágas: közvetlen elődjénél  80 literrel tágasabb, azaz 580 literes, és ezzel csaknem beérte az ezen a téren felülmúlhatatlan VW-csoportos típusokat. A hármas osztású (4:2:4) hátsó ülést teljesen lehajtva 1630 liternyi cucc fér el az Astra gyomrában. Mindez különösen annak fényében szép, hogy a külső méretek szinte változatlanok maradtak.

A csomagszállítás praktikumát motoros mozgatású, kéz nélkül (lábbal) nyitható csomagtérfedél, illetve rakományrögzítő és -elrendező csomag javíthatja, mindkettő feláras tétel.

Nem csak a csomagok fogják szeretni a kombit: a fejtér elöl 26, hátul 28 mm-rel nagyobb, mint a ferdehátú modellben.

Az új Astra Sports Tourer felfüggesztése és motorválasztéka megegyezik az ötajtóséval: a háromhengeres, egyliteres turbómotorból az 1,4-es turbós benzinesig vagy az 1,6-os dízelmotorig tart a kínálat.

Kommentek

Tipikus példája a “megkímélt BMW, nyugdíjas orvostól eladó” hirdetésnek

Látszólag nem lett baja az autónak, de xDrive ide vagy oda, ezt akkor sem erre találták ki. Ez kínzás.

F1: Alonso így izmozott Hamiltonnak

Fernando Alonso az Ausztrál Nagydíj előtt még egészen jó kedvében volt.

F1: A Mercedes orrára koppintottak

A nemzetközi sportsajtó Sebastian Vettel és a Ferrari sikerétől hangos a Forma-1-es idénynyitó, a melbourne-i Ausztrál Nagydíj másnapján.

F1: A McLaren kikéri magának a mercis pletykát

A McLaren szerint szó sincs arról, hogy a csapat fontolgatná a Honda kipöckölését a versenyképesebb Mercedes-motorért cserébe.

Tanult hibájából a Mazda

A CX-5 második generációjára helyretette az elsőnél elkövetett tévedését a Mazda. És még persze sok mást is.

F1: Räikkönen nem bírja a tempót?

Kimi Räikkönen nem volt igazán versenyképes az Ausztrál Nagydíjon, a Ferrarinál többet várnak tőle, de vajon képes lesz-e hozni?

F1: Az újonc is beszólt a McLarennek

Fernando Alonso után újonc csapattársa, Stoffel Vandoorne is azt nyilatkozta, hogy a McLaren-Hondáé a leglassabb autó a mezőnyben.

Tarlós István felébredt a kómából

A magyar közlekedési szankcionálás rendszere (magyarul: a büntetések) kilenc éve romlott el teljesen, amikor még Gyurcsány kormánya kitalálta az objektív felelősség nevű baromságot. Tarlós hol volt eddig, hogy ezt csak most vette észre?

Ismét csökken az üzemanyag ára

Szerdán folytatódik az üzemanyag árának csökkenése, ezúttal a gázolaj lesz olcsóbb.

Darth Vader egyszerűen kamionná vált

Egy dizájner olyan Kamazt gondolt ki, melyre legszívesebben már most felülnénk, mert ötvözi a versenykamionokat és az űrhajókat.

F1: Hamilton nagyon ráizgult az idei szezonra

Lewis Hamilton az idénynyitó Ausztrál Nagydíj után úgy fogalmazott, hogy az idei szezonban a legjobbak csapnak össze a vb-címért.

F1: Vizsgálják a melbourne-i pályainváziót

Bár egyesek ünnepelték, hogy a nézők az Ausztrál Nagydíj leintése után bemehettek a pályára, a Nemzetközi Automobil Szövetség kivizsgálja az egyértelműen veszélyes esetet.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.