Bringások álomautója

Honda Civic Tourer Active Life tanulmány

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2015.09.10. 11.00

Egyedülálló padlólemezének hála, remekül variálható a Civic kombi belső tere. Most viszont a tervezők a nyers számokra utaztak, és különleges szállítójárművet építettek.

Aki ismeri, tudja, hogy egyáltalán nem túlzás a Honda hátsó sori ülésrendszerének ‘Magic Seat’, azaz varázslatos ülés elnevezése: a síkba fektethető, felhajtható, dönthető ülésrendszer elképesztően sokoldalúvá teszi a kocsit. Egyetlen apróság van csupán: az így kialakítható, öblös terek csak külön-külön használhatók, egyszerre nem, így a statisztikák bővkörében vergődő vásárlókat nem lehet egyetlen brutális számadattal lenyűgözni.

Talán ezért készült a Civic Tourer Active Life tanulmányautó, amely kishaszonjárműként tekint a Civic kombira. Annak persze a minden köbcentit kihasználó, hullámos padlólemez miatt nem igazán volna alkalmas, de eleve szabálytalan alakú tárgyak, például kerékpárok beügyeskedhetők úgy a csomagtérbe, ahogy sehol máshol nem férnének el.

Ehhez terveztek egy ötletes állványt, amely egy kinyújtható karon mozgatható – ennek a járulékos előnye, hogy a bringákat kihúzva a levegőben szerelhetők is azok.

A Honda olyan további bringás tartozékokat és kiegészítőket is beépített a Civic kombiba, mint a beépített pumpa, a csomagtérajtón elhelyezett szerelőlámpa, a hátsó ajtó pereméből kihúzható árnyékoló, sőt, még egy ülőalkalmatosság is, hogy igazán komfortos legyen a szerelés (vagy a pihenés.)

Az autó kapott még egy szerszámkészletet, palacktartót, ivóvíztartályt és egy elsőkerék-tartót – ezek mind elfértek a csomagtér oldalfalában. Mivel azonban a csomagoknak így nem jut hely, a kombi áramvonalas tetőboxot is kapott, ahol például a ruhák elférnek.

Hogy teljes legyen a mutatvány, egyedi, átmenetes fényezéssel látta el tanulmányautóját a Honda, valamint új, 18 colos felniket és egyedi hátsó lökhárítót is terveztek hozzá. A kékség a kormány, a váltó és a bőr/nyersbőr/szénszál kárpitozású ülések varrásain is visszaköszön, míg a tetőkárpit sportosan fekete, á la Civic Type R.
 

Kommentek

  • pqowieurzt

    most már csak azon kéne dolgozniuk hogy 180 centi fölöttiek is elférjenek ebben a remek kombicivic-ben…

  • DTF

    a japán autók mindig is szűkösek voltak és lesznek is. az én 198 centimmel épphogy elférek egy rx450h-ban (nincs napfénytető), de egy c corsa nagyobb belül (mármint a fej és a tető közötti hely több). hátul meg pláne :)

  • szaboata

    Beszarok:két bringa egy kombiban,első kerekek nélkül.Már egy kombi trabantba is elfért kettő első kerékkel.Az árnyékoló pedig nivódíjas.Csomagok kint,bringák bent.Tényleg ennyire hülyülnek a Honda marketingesei????Emberek,ezt fordítva szoktuk,és nem kell szerelni,mert első kerékkel szállítjuk a biciklit…., sőt, még egy ülőalkalmatosság is, hogy igazán komfortos legyen a szerelés.Vizet,vizet,…,

  • keeperbk

    Már látom, hogy miért olyan a Honda szereplése az F1-ben amilyen. Teljesen elment az eszük. Ez a valami nagyon messze áll attól, hogy bármilyen bringás szempontból “álomautó” legyen. Sok hűhó, a semminél is kevesebbért…

Bottas: Szoros lesz Hamiltonnal!

A világbajnok Nico Rosberg helyére igazolt Valtteri Bottas úgy véli, szoros lesz a verseny közte és Lewis Hamilton között, de tudnak majd együttműködni. A finn pilóta első F1-es győzelmére hajt a Mercedesnél.

F1: Fontos vizsgán felelt meg a fejvédő

Az FIA a bevezetés előtt álló fejvédő rendszerrel is szimulálta Fernando Alonso hatalmas 2016-os bukását.

Hivatalos, Massa visszatér a Forma-1-be

Dőlnek a dominók: mostantól egyértelmű, hogy Valtteri Bottas a Mercedesnél folytatja, ugyanis a Williams-csapat hivatalosan is bejelentette, hogy szerződést kötöttek Felipe Massával 2017-re.

F1: Hivatalosan is megvan Rosberg utódja

A Williams hétfőn hivatalosan is bejelentette Felipe Massa visszatérését, ezzel az is végérvényesen eldőlt, hogy Valtteri Bottas lesz Lewis Hamilton új csapattársa.

Ime az új Citroën C3, ami nem csak feltűnő

Az utóbbi években nem volt ennél fontosabb típus a francia márkánál, az egyedi stílussal hódító C3-nak a városi kisautók népes mezőnyében kell helytállnia.

F1: Megmenekülhet a sereghajtó?

Pár napja maradt a csődbe jutott Manor-csapatnak a túlélésre, de úgy tudni, van már érdeklődő, megmenekülhet az alakulat.

Jön az elektromos Master

Nem lesz átlagon felüli a hatótávja, de azért megpróbálkozik vele a Renault az európai piacon.

Házon belül kap konkurenst a Kia Soul

Városicrossover-tanulmányt készít elő a Kia. A Provo koncepcióautó szellemi utódja ősszel léphet színre.

F1: Rénszarvas húzta a világbajnokot

A kétszeres F1-világbajnok Mika Häkkinen a hétvégén megházasodott, a szertartás végén igen rendhagyó, de nagyon stílusos módon távozott a pár.

F1: A Ferrarival együtt jön az új McLaren

A McLaren-Honda is bejelentette 2017-es modelljének leleplezési időpontját, a Ferrarival egy napon mutatják majd be új autójukat. Régi-új szín kerülhet a járgányra?

F1: Hivatalos, hogy Wehrlein a Saubernél folytatja

A Sauber hivatalosan is bejelentette 2017-es felállását. Ahogyan arra hetek óta számítani lehetett, Pascal Wehrlein lesz Marcus Ericsson csapattársa.

F1: A szezon közepétől nyerhet a Red Bull

A Red Bull tulajdonosa, Dietrich Mateschitz csak a 2017-es idény közepétől vár futamgyőzelmeket csapatától. A Renault-n múlik, mennyire lesz sikeres az alakulat.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.