Bringások álomautója

Honda Civic Tourer Active Life tanulmány

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2015.09.10. 11.00

Egyedülálló padlólemezének hála, remekül variálható a Civic kombi belső tere. Most viszont a tervezők a nyers számokra utaztak, és különleges szállítójárművet építettek.

Aki ismeri, tudja, hogy egyáltalán nem túlzás a Honda hátsó sori ülésrendszerének ‘Magic Seat’, azaz varázslatos ülés elnevezése: a síkba fektethető, felhajtható, dönthető ülésrendszer elképesztően sokoldalúvá teszi a kocsit. Egyetlen apróság van csupán: az így kialakítható, öblös terek csak külön-külön használhatók, egyszerre nem, így a statisztikák bővkörében vergődő vásárlókat nem lehet egyetlen brutális számadattal lenyűgözni.

Talán ezért készült a Civic Tourer Active Life tanulmányautó, amely kishaszonjárműként tekint a Civic kombira. Annak persze a minden köbcentit kihasználó, hullámos padlólemez miatt nem igazán volna alkalmas, de eleve szabálytalan alakú tárgyak, például kerékpárok beügyeskedhetők úgy a csomagtérbe, ahogy sehol máshol nem férnének el.

Ehhez terveztek egy ötletes állványt, amely egy kinyújtható karon mozgatható – ennek a járulékos előnye, hogy a bringákat kihúzva a levegőben szerelhetők is azok.

A Honda olyan további bringás tartozékokat és kiegészítőket is beépített a Civic kombiba, mint a beépített pumpa, a csomagtérajtón elhelyezett szerelőlámpa, a hátsó ajtó pereméből kihúzható árnyékoló, sőt, még egy ülőalkalmatosság is, hogy igazán komfortos legyen a szerelés (vagy a pihenés.)

Az autó kapott még egy szerszámkészletet, palacktartót, ivóvíztartályt és egy elsőkerék-tartót – ezek mind elfértek a csomagtér oldalfalában. Mivel azonban a csomagoknak így nem jut hely, a kombi áramvonalas tetőboxot is kapott, ahol például a ruhák elférnek.

Hogy teljes legyen a mutatvány, egyedi, átmenetes fényezéssel látta el tanulmányautóját a Honda, valamint új, 18 colos felniket és egyedi hátsó lökhárítót is terveztek hozzá. A kékség a kormány, a váltó és a bőr/nyersbőr/szénszál kárpitozású ülések varrásain is visszaköszön, míg a tetőkárpit sportosan fekete, á la Civic Type R.
 

Kommentek

  • pqowieurzt

    most már csak azon kéne dolgozniuk hogy 180 centi fölöttiek is elférjenek ebben a remek kombicivic-ben…

  • DTF

    a japán autók mindig is szűkösek voltak és lesznek is. az én 198 centimmel épphogy elférek egy rx450h-ban (nincs napfénytető), de egy c corsa nagyobb belül (mármint a fej és a tető közötti hely több). hátul meg pláne :)

  • szaboata

    Beszarok:két bringa egy kombiban,első kerekek nélkül.Már egy kombi trabantba is elfért kettő első kerékkel.Az árnyékoló pedig nivódíjas.Csomagok kint,bringák bent.Tényleg ennyire hülyülnek a Honda marketingesei????Emberek,ezt fordítva szoktuk,és nem kell szerelni,mert első kerékkel szállítjuk a biciklit…., sőt, még egy ülőalkalmatosság is, hogy igazán komfortos legyen a szerelés.Vizet,vizet,…,

  • keeperbk

    Már látom, hogy miért olyan a Honda szereplése az F1-ben amilyen. Teljesen elment az eszük. Ez a valami nagyon messze áll attól, hogy bármilyen bringás szempontból “álomautó” legyen. Sok hűhó, a semminél is kevesebbért…

Közösen állnak ki a Visegrádi Négyek a protekcionizmussal szemben

Közös álláspontot fogadtak el a Unió piacán kialakult versenykorlátozó intézkedésekkel szemben a Visegrádi Négyek fuvarozó vállalkozásait tömörítő érdekképviseletek. 

F1: A McLarennek és a Williamsnek drukkol Hamilton

A háromszoros világbajnok Mercedes-pilóta, Lewis Hamilton reméli, hogy a két patinás brit csapat lehet még ellenfél számára a világbajnoki küzdelemben.

Kemény balesetet mesél el egy magyar kamionos, videóra vette az egészet

A magyar sofőr előtt kalapot emelünk, azonnal megállt és kiszállt segíteni. Az egészet rögzítette a fedélzeti kamera.

8000 kilométer kevesebb mint 4 nap alatt

A Goodyear az új abroncsa bevezetését azzal ünnepeli, hogy próbára teszi a gumikat Rainer Zietlow világrekord kísérlete során. A pilóta és csapata azt a célt tűzte ki maga elé, hogy a 8000 kilométeres, Dakartól Moszkváig tartó távot kevesebb mint 4 nap alatt teszi meg.

Egy kiscica miatt zárták le az ország legfontosabb útját

Elárvult kölyökmacska nyávogott egy nyolcsávos szupersztráda elválasztó sávján Abu-Dzabiban. A tűzoltóság nem teketóriázott, irdatlan torlódás árán megmentették az állatot.

Na így töltenek elektromos autót a kazincbarcikai lakótelepen

Örök kérdés a villanyautókkal kapcsolatban, hogy mi lesz a lakótelepen élőkkel, akik otthon szeretnének tölteni, és nincs a közelben töltőoszlop? Ma az egyetlen megoldás, amire gondolhatnak, az egy jó hosszú, ablakon kilógatott vezeték.

Jeep Yuntu: rejtélyes jövőkép

A közeljövő kínai Jeep modelleinek formai és technológiai koncepcióját vázolja az a hétszemélyes tanulmányautó, amelyről szinte semmit nem árultak el.

Ez a videó a bizonyíték, hogy Pesten sokan birkamód közlekednek

Krisztián nem bírta cérnával, de nem csodálkozunk, hiszen pár perc alatt több olyan helyzettel is találkozott Budapesten, ami balesettel is végződhetett volna, ha nem figyel.

Csillag született

A DB9 fénye alaposan megkopott. Az Aston Martin 2004 óta próbálta feléleszteni különböző átdolgozásokkal a modell egykori csillogását – sikertelenül. De most változik a helyzet! A vadonatúj DB11 megérkezett és úgy ragyog, mint még soha. Nem fogja vissza magát, motorja V12-es és biturbó.

Titkos magánéletéről beszélt Vettel

Privát életét is érintő interjút adott a Forma-1 négyszeres világbajnoka. Szóba került az otthona, félelme, bosszúsága, vágyai.

F1: Nem Brawn rúgatta ki Ecclestone-t

A Forma-1 sportszakmai irányítója, Ross Brawn cáfolta, hogy ő kérte volna Bernie Ecclestone eltávolítását ugyanakkor nem tagadja, hogy elég nehéz lett volna a közös munka.

Hazatért végre az utolsó Ikarus

Tizenöt évig szolgált külföldön a magyar ritkaság, de most már végleg itthon marad.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.