Szálkásított Golf GTI

Szériamodell lesz a Clubsport

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2015.09.09. 15.00

265 lóerővel és extrém külsővel érkezik a VW Golf GTI Clubsport modell, de ha kell, többet is tud ennél.

A Volkswagen még májusban mutatta be Golf GTI Clubsport tanulmányát. Már akkor lehetett tudni, hogy a rendszámozható, de inkább pályára fejlesztett típus előbb vagy utóbb gyártásba kerül. A pillanat eljött: a jövő héten bemutatkozik a modell szériaváltozata.

Ami különösen vonzóvá teheti sokak szemében, hogy a kétliteres turbómotor főtengelyére akár kézi váltó is csatlakoztatható; ebben az esetben 6,0 másodperc alatt gyorsul 100-ra a kocsi, míg DSG váltóval 5,9 a szintidő. A modell váltótól függően 6,9, illetve 6,7 litert fogyaszt. A végsebesség utcán 250 km/óra, pályára vélhetően kiiktatható.

A Clubsport kívülről az oldalfalon végigfutó fekete dekorcsíkról, a sötétített hátsó lámpákról, krómozott kipufogóiról és nagyobb diffúzoráról ismerhető fel. A kerekek 18 vagy 19 colosak, a hátsó szárny több részből áll.

Az utastérben versenyülések, Alcantara sportkormány és acél küszöbborítások jelzik a típus különleges státuszát.

Kommentek

Iszonyatos pénz megy a hidrogénbe

Tizenhárom ipari szereplő, köztük öt autógyártó együttesen tízmilliárd euróval készül hozzájárulni a hidrogén alapú mobilitás fejlesztéséhez. Öt év alatt költik el ezt az eszméletlen összeget.

Mindenki részeg volt ebben a balesetben

Szépen fogy a szesz a bulinegyedben, de attól a KRESZ-t még be kéne tartani. Autósnak, gyalogosnak egyaránt.

70 millióért a tiéd lehet Magnum Ferrarija

A Bonhams holnap elárverezi azt a Ferrari 308 GTS-t, amellyel Tom Selleck csapatott Hawaii szigetén, mint Magnum magánnyomozó.

Ilyen motorok lesznek a Kia csúcsszedánjában

Véglegesítette a Stinger kupélimuzin motorpalettáját a Kia. Hibrid nem lesz egyelőre.

F1: Ilyen lehet a narancsszínű McLaren

Egyre valószínűbbnek tűnik, hogy Ron Dennis eltávolítása után a McLaren régi-új színt ad az autójának, visszatér a narancs. Egy grafikus már meg is álmodta, milyen lehet Alonso új autója.

Új alvázas Suzuki jön!

A Suzuki illetékesei megerősítették, hogy a Jimny utódja is létravázra épül majd. Egyéb konkrétum nincs.

Minden, amit az új Toyota Yarisról tudni lehet

Márciusban frissítőkúrát vesz a Yaris. Kistestvérének megjelenését ölti majd magára.

F1: Helyet találtak a Red Bull-ifjoncnak

Bár Forma-1-es lehetőséget nem kapott a Red Bulltól, versenyülést azért szeretek a GP2 tavalyi bajnokának, Pierre Gaslynak 2017-re. Japánban folytatja.

Őrületes középmotoros Golf eladó, amcsi V6-ossal

Ha éppen van felesleges 1,7 milliód valami őrültségre, akkor ne keress tovább, megtaláltad. Persze a szállítás nem lesz egyszerű, és az NKH-nak is lesz egy-két szava hozzád.

Mazda MX-5 azoknak, akik nem szeretik az MX-5-öt

Biztonságérzetet adó fix C-oszloppal, a bezártság érzetét adó kemény targatetővel, komfortot adó automata váltóval is vehetnek mostantól kis Mazda roadstert azok, akik alapvetően nem is szeretik a roadstereket.

F1: Hondára vált a Sauber?

Német sajtóértesülés szerint a Sauber-csapat 2018-ra a Honda erőforrásaira válthat.

Mobillal szoktatnak le a vezetés közbeni mobilozásról

A kezdő vezetők virtuális szemüveg segítségével tanulhatják meg, hogyan reagáljanak a balesetveszélyre, és egyúttal megtapasztalhatják a helytelen viselkedés drasztikus következményeit.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.