Még erősebb a Seat városi izomautója

192 lóerős a Seat Ibiza Cupra

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2015.09.07. 15.00

Megújult a Seat Ibiza Cupra. Az eddigi 180 helyett 192 lóerőt tud, ráadásul a multimédia terén is nagyon kigyúrta magát.

Elérte a Volkswagen Polo GTI teljesítményszintjét a spanyol rokon: az eddig 180 lóerős Seat Ibiza Cupra mostantól 192 lóerőt tud, de nem ez az egyetlen változás. A nyomaték 250-ről 320 Nm-re nőtt, ami alaposan megdolgoztatja a 17 colos felnire szerelt abroncsokat, amelyeket elektronikus differenciálzár óv meg a teljes enyészettől. A megújult Seat Ibiza Cupra 6,7 mp alatt gyorsul 100 km/órára, végsebessége 235 km/óra.

Új még a CUPRA Drive Profile üzemmódállító rendszer, amely a Leonból származó, sportos kormány rásegítése mellett az adaptív lengéscsillapító beállítását is módosítja.

A látvány is módosult: az alapáras bixenon fényszórókat LED-es nappali világítás keretezi, hátul szintén diódák világítanak. Az autót matt fekete diffúzor zárja le, benne trapéz alakú kipufogó füstölög.

Ha éppen nem a vezetéssel van elfoglalva, a sofőr okostelefonos integrációnak örvendhet, és ha távol sodorta az élet autójától, mobiljáról a távolból is lekérdezheti annak adatait.

Kommentek

Ősszel jön az 1000 lóerős Mercedes hibrid!

Szeptemberben mutatja be eddigi legextrémebb autóját a Mercedes-AMG. A Project One több mint ezer lóerős lesz.

F1: Vettel szerint kamuzik a Mercedes

Sebastian Vettel nem hiszi, hogy a Mercedes tényleg annyira lassú Szocsiban, mint péntek délután mutatták. A ferraris német szerint az időmérőre gyorsak lesznek Hamiltonék.

F1: Ecclestone átvágott minket!

A Maláj Nagydíj igazgatója, Razlan Razali kiosztotta Bernie Ecclestone-t és a Forma-1 új tulajdonosát is.

F1: Vettelék taroltak, a Merci nem bír a Ferrarival

Komoly munka vár a Mercedesre péntek este, ugyanis a Forma-1-es Orosz Nagydíj második szabadedzésén meg sem tudták szorítani az új szocsi körrekordot futó Ferrarit.

Ideje beszélnünk a felnik egyik legfontosabb jellemzőjéről

Gajdán Miklós autóbúvár szakkörének legújabb epizódjában a kerekek felé kalandozunk el. Vaskos téma, ezért az általános ismeretek ismétlése után főképp egy jellemzőre, az ET-számra koncentrálunk.

F1: Hamiltont felzaklatta a lábát elveszítő tini

Lewis Hamiltont nagyon megérintette Billy Monger doningtoni Forma-4-es balesete.

F1: Büntetések felé tart a Ferrari?

Gyanús, hogy a Ferrari nem fogja kihúzni a szezon végéig a szabályok által engedélyezett számú erőforrás-részegységgel.

Újabb adag magyar tűzoltóautó állt forgalomba

Ma 14 új, magyar gyártású tűzoltóautót adtak át a Katasztrófavédelemnek. A járművek értéke megközelíti a kétmilliárd forintot. 

F1: A bőröndjében vitte az alkatrészt a Red Bull-főnök

A Red Bull-főnök Christian Horner Szocsiban elárulta, hogy a saját bőröndjében volt kénytelen alkatrészt vinni Max Verstappen erőforrásához a hétvégére.

Tudod, miért hívják anyósülésnek?

Tudod, hogy az autóban a jobb első ülést miért hívják anyósülésnek? Van néhány teória.

Soha nem látott, kedves újítás a rendőrautókban

Játékmackókkal szereli fel az észt rendőrség a járőrautókat, hogy vigaszt nyújtsanak a kisgyerekeknek, akik balesetek vagy más, nagy traumát okozó helyzetek résztvevőivé válnak.

F1: 15 helyes hátrasorolás a McLaren-újoncnak

Kezdődik: a McLarennél már az idény negyedik fordulóján jönnek a motorcserés hátrasorolások, Stoffel Vandoorne az Orosz Nagydíjra 15 pozíciós büntetést kapott.

F1: Alonso azért se bánja, hogy otthagyta a Ferrarit

Fernando Alonso unja már a kérdést, de újra elmondta, hogy akkor sem bánja a Ferraritól való távozást, ha idén bajnoki esélyes az olasz csapat. A McLarennél javult az életminősége.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.