Kinyílt a Mercedes luxuskabriója

Mercedes-Benz S-osztály Cabriolet

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2015.09.02. 08.05

44 év szünet után tér vissza a felső kategóriás kabriók piacára a Mercedes. Az S- Cabriolet a kupénál megismert szolgáltatásokkal kényeztet.

Alumínium és magnézium karosszériaelemekkel könnyített karosszéria, pirotechnikai működtetésű, rejtett borulókeret, motoros mozgatású tetőrekesz-határolás, automatikus kabrió-üzemmóddal felszerelt klímaberendezés: az S-osztály fedetlen kiadása nagy csinnadrattával tér vissza a luxuskabriók piacára.

A vászontető akár 60 km/óra sebességnél nyitható, illetve zárható, a folyamat mintegy 20 másodpercet vesz igénybe.


A kabrió nem egészen fél mázsával nehezebb a kupénál; ezt többek között alumínium hátsó padlólemez, valamint könnyűfém motorház- és csomagtérfedelek alkalmazásával érték el.


Pirotechnikai patron indítja be, gázgenerátor emeli üzemi magasságba a fejtámlák mögötti bukókereteket.


Gyakorlatilag minden fűthető, amihez az utasok testrészei hozzáérhetnek.


A tető lenyitásakor automatikusan nyílik ki a csomagteret a tetőrekesztől elválasztó határoló. Ezt gombnyomással alaphelyzetbe állíthatjuk, ha több hely kell; ha tele a raktér, nem nyitható a tető.


A több rétegű tető fekete, sötétkék, bézs és sötétpiros színben kérhető.


Az új fejlesztésű, önfeszítő tetőszerkezet akár a távolból is vezérelhető.


0,29-es Cw-értékével kategóriájának legáramvonalasabb tagja az S-kabrió. Az opciós Aircap szélzaj-csökkentő rendszer a szélvédőkeretbe integrált, felemelhető hálóból, valamint a hátsó ülések mögött elhelyezett, konvex elemből áll.


Régi ismerős a Mercedesnél a nyaktájra meleg levegőt fúj Airscarf rendszer


Tizenkét érzékelő jelére automatikusan vált kabrió üzemmódra a klímaberendezés. A fedélzeti parfümrendszer egyedi kabrióillatot kínál.


Alapáras a félaktív Airmatic légrugózás


A kabrió (5027 x 1899 x 1417 mm) karosszériája 60 százalékban azonos a kupééval. A hátsó ülések mögött extra tűzfal merevíti a vázat, ez az AMG modellnél magnéziumból készül


S 500 Cabriolet: 455 LE, 700 Nm, 8,5 l/100km. Kilencfokozatú 9G-Tronic sebességváltóval


S63 AMG Cabriolet: 585 LE, 900 Nm, összkerékhajtás, 3,9 mp 0-100 km/óra, 10,4 l/100km

Kommentek

  • Motoroj

    Nem csúnya!

  • DTF

    a első támlában monitorok vannak? ha igen, akkor ennek sok értelme van :D

Eladhatatlan rémség a Bentley gúnyába csomagolt Mustang

Időnként megpróbálkoznak az átöltöztetett Ford Mustang eladásával, de évek óta senki nem vevő a replikára.

Kátyúba hajtott a Ferrarival, az önkormányzat fizetni fog

Jótékony célra ajánlotta fel az önkormányzattól kapott kártérítést a kátyúban megsérült Ferrari után tulajdonosa.

Fokozatosan szorulnak ki az autók Londonból

London polgármestere hatékony lépéseket tesz a levegő minőségének javítása érdekében. Most az iskolák környékéről tiltotta ki az autókat.

Jean Todt: Túl nagyok a különbségek

Az autók gyorsabbak, szebbek és nehezebben vezethetőek, de Todt szerint még mindig túl nagyok a különbségek a mezőnyben.

F1: Ezért kellett halasztani a melbourne-i rajtot

A Forma-1 állandó versenyigazgatója, Charlie Whiting elmagyarázta, miért nem engedték el a mezőnyt elsőre az Ausztrál Nagydíjon.

Marchionne már nem hisz a Fiatban

A Fiat erős és sikeres volt, ám most a jelenlegi erősségeinkre kell koncentrálnunk, ez pedig a Jeep – kommentálta az olasz anyamárka indiai piaci esélyeit a Fiat Chrysler elnöke.

F1: Így készült az Ausztrál Nagydíj graffitije

Time lapse videó mutatja meg, hogy hogyan készült az Ausztrál Nagydíj graffitije.

F1: Nyolcmillióra büntették a Williamst

A Lance Stroll autójában elvégzett váltócsere miatt az FIA megbüntette a Williamst, de az újonc pilóta összességében pozitívan látta első F1-es hétvégéjét.

Baleset miatt állítja le az önvezető autók tesztelését az Uber

Figyelmetlen sofőr borította fel az Uber önvezető autóját az Egyesült Államokban. A cég a nyomozásig leállítja a fejlesztést.

F1: “Húzok a f…ba!”

A Red Bull-os Daniel Ricciardo számára rosszabbul már nem is alakulhatott volna az Ausztrál Nagydíj, Melbourne-ben csak annak örült, hogy vége a hazai versenyének.

Sportautókra hajaz ez a német turistabusz

A most következő gyártóról ritkán hallani manapság, de ha igen, akkor az biztos valami nagy durranás.

Ennél menőbb McLarent nem látsz ma!

Szegecselt sárvédő szélesítések, hatalmas hátsó szárny és szép felnik kerültek a sárga McLaren 650S alá a Liberty Walk műhelyében.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.