Gianoberto Carlo Rembrandt Ettore Bugatti, barátainak csak Jean Bugatti, tragikusan korán, harmincéves korában elhunyt. Ennyi idő is elég volt azonban neki ahhoz, hogy felvirágoztassa az apja által alapított márkát, és megalkossa a világ egyik legkívánatosabb autóját: a Bugatti Type 57SC Atlanticot.
Az Atlantic a Type 57 legismertebb kivitele, az SC a kompresszoros, 200 lóerős, 3,3 literes motorra utal. A modellt kifejezetten motorsportcélokra fejlesztették ki, ám végül a 200 km/óra végsebességű, szépséges szörny soha egyetlen futamon sem indult. Mindössze négy példányban készült, ebből kettő (köztük a legelső, Jean Bugatti személyes használatú autója) eltűnt. 
A zseni és alkotása előtt egyszerre tiszteleg a márka új limitált szériája, amely Jean Bugatti imént említett “fekete autója” (La Voiture Noire) ihletett. 
Ennek megfelelően a karosszériát éjfekete szénszálas műanyagból építették meg, a lópatkó alakú hűtőrács-keretet pedig egyenesen platinából formálták meg – ezt a nemesfémet eddig még a Bugatti sem használta, legalábbis nem a karosszérián. 
A névadó Jean Bugatti aláírását megtaláljuk a tanksapkán és az olajtöltő nyílás fedelén.
Ahogy a külső megjelenésben, a beltér kialakításában is a Fekete Autót igyekeztek követni a tervezők. A beltér minden négyzetmilliméterét barna és bézs bőr borítja, a nagyobb egybefüggő felületeken az Atlantic hímzett sziluettje, illetve madártávlati nézete tűnik fel. Ugyancsak a legendás veterántól ered a rózsafából kifaragott váltókar ötlete. 
Mint a “Bugatti legendák” sorozat eddigi tagjai, a Jean Bugatti kiadás is mindössze három példányban készül; az autó adók és illetékek előtti nettó ára 2,28 millió euró, azaz 685 millió forint.
A “Jean Bugatti” kiadás alapját adó Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport Vitesse nyolcliteres, W16-os motorja 1200 lóerőt és 1500 Nm nyomatékot ad le, az autó 2,6 másodperc alatt gyorsul százra.