Látványorgia a Volkswagentől

Videón a frankfurti újdonságok

Szerző: Kovács Miklós levél küldés 
Dátum: 2013.09.10. 10.15

Ha van világújdonság, ha nincs, hihetetlen látványorgiával készülnek a szalon előestéjén szokásosan megrendezésre kerülő seregszemlére.

A Volkswagen minden autószalonon bizonyítani akarja, hogy nem véletlenül a világ egyik leghatalmasabb autógyártó mamutja. Ha van világújdonság, ha nincs, hihetetlen látványorgiával készülnek a szalon előestéjén szokásosan megrendezésre kerülő seregszemlére. Idén sem volt másképp, és most a szavak mellett némi mozgóképpel is szeretnénk visszaadni, milyen, ha a világsajtó rászabadul a friss típusokkal teleszórt arénára.

A tömeg leözönlését megelőző műsor sem volt piskóta, A Pet Shop Boys nyitott, és olyan 3D vetítés zajlott végig, hogy Michael Bay és J.J. Abrams is mind a tíz ujját megnyalná gyönyörében.

További infók a grandiózus seregszemléről EZEN A LINKEN!

Látványorgia a Volkswagentől 1

Kommentek

  • ricsifcb

    A wolfsburgiak ezt a pénzt inkább arra költötték volna,hogy az “isteni” Golf VII-esben az anyós ülés alatt ne álljon1-2 centi víz ha az ember bekapcsolja a klímát!Szánalmas hogy az lett az év autója…
    Az autójuk minőségére kellene nagyobb figyelmet fordítaniuk,nem a csillogásra a színpadon.Csapnivaló a mostani modellpaletta minősége,majd minden hónapban égnek,és magyarázkodhatnak egy-egy kocsijuk miatt a német sajtóban.

  • Alasseo

    Magyarán parasztvakítás ezerrel. :))) A Volkswagentől már megszokhattunk. :D Nagy füst, nulla tartalom. :))))))))

  • Kempelen10.

    Alasseo, tőled meg ezt a sötétséget szoktuk meg. Rics és Alasseo a két segglyuk sötétségű nagy magyar kommentelő.

  • ricsifcb

    Kempelen10
    Fogalmam sincs ki vagy Te.De őszinte leszek nem is érdekel.Az ilyen tudatlan emberek miatt van az hogy kihal az írott sajtó.Sajnos ezek szerint nem szoktál újságokat olvasni,és valaki seggéből veszed a kommentjeidet,mert magadtól nem megy.Gyere ki Münchenbe,vedd meg minden héten az AutoBildet,és majd más véleményen leszel a WV-ról.
    Persze ez bonyolultabb mint hülyeségeket írogatni,de talán nem is járatnád le magad ennyire mint most.Ugyanis az e heti Tartós teszt rovatban a GolfVII-ben áll a víz……és még csak a tervezett 100ezer kilóméterből csak 35 ezret ment.Előtte a sebváltó,azelőtt szintén a motor miatt volt botrány,és még lehetne sorolni hosszasan.Pedig ha van újság amelyik kíméletesen bánik a német kocsikkal,az az AutoBild.

  • Cult

    ricsifcb, szerintem jöjjön haza “müntyhenből”, dobja a szemétbe az újságjait, és jöjjön el a műhelyünkbe, és a kollégák körbevezetik, hogy az áhított konkurencia mit csinál. Mert ugye amit az újságja nem ír, és Ön nem tud róla, az nem is fáj…

  • ricsifcb

    Cult
    Félreértés ne essék,nem a konkurenciát dicsértem,az se jobb a Deákné vásznánál ahogy mondani szokták,csak azokat nem éretm ezen az oldalon,akik elvakultan,és mindenféle utána járás nélkül hiszik hogy csakis a német autó a jó autó.Ez egy jól bevett Magyar szokás,és ahogy látom már nem is fognak ebből kigyógyulni sokan.Egy fokkal semm jobb egyik vagy másik,de nem is rosszabb.Ezzel csak ezt akartam volna mondani.És ha már a németek is szidják a WV-t,akkor azért csak van benne valami.A többi francia,olasz,és koreai autót már megszoktam hogy lenézik,de ez új,és csak lehet neki jelentőséget tulajdonítani.Egyébként hová is kéne mennem,csak mert érdekelnek a kocsik… :-) A Bild,csak egy példa volt,több újságot is járatok egyudejűleg.

  • oest

    Axis.Ezzel az audi törött főtengelyeire utalnak.

  • hova

    Nos, látványorgia az van,a kocsik meg olyanok amilyenről beszélgetnek it az urak, azonban vannak, akik nem orgiáznak, csak megcsinálják a legjobb autókat, de azt nem vw cég gyártja és nem is német!

Ősszel jön az 1000 lóerős Mercedes hibrid!

Szeptemberben mutatja be eddigi legextrémebb autóját a Mercedes-AMG. A Project One több mint ezer lóerős lesz.

F1: Hamilton már nem is emlékszik Rosbergre

Lewis Hamilton végleg lezárta magában azt a fejezetet, amely a Nico Rosberg elleni, házon belüli csatájáról szólt.

F1: Kubica nem zárja ki a második debütálást

Robert Kubica egyre nyíltabban beszél arról, hogy újra megpróbálkozik a Forma-1-gyel.

Finom kis KRESZ-anomáliára bukkantunk Budapesten

Tudod mi az a három úttestű út és hogy hol van ilyen? Mutatjuk.

F1: A szabad gumiválasztást el lehet felejteni!

A Pirelli motorsportfőnöke azt mondja, kizárt, hogy teljesen a csapatokra-pilótákra bízzák, ki milyen gumit használ a versenyhétvégéken.

Csökken az üzemanyagok ára

Szerdán megáll az üzemanyagok árának emelkedése, a benzin és a gázolaj is olcsóbb lesz.

F1: Átírhatják a túl szigorú motorszabályt

A Forma-1 szabályait előkészítő Stratégiai Munkacsoport mai ülésén lazíthatnak egy motorszabályon, emellett a Honda hóna alá is nyúlhatnak a riválisok.

KRESZ-oktatás, amire régóta vártunk

Ez a két videó a legkisebbeknek tanítja meg a KRESZ alapjait, és ennek nagyon örülünk.

F1: A Renault nem fog Alonsóért kapkodni

A Renault Forma-1-es főnöke nincs meggyőződve arról, hogy 2018-ra meg kellene szerezniük a McLaren-Hondától valószínűleg távozó Fernando Alonsót.

Elképesztő világcsúcsot futott a Honda

Mostantól a Honda Civic Type R tartja az elsőkerék-hajtású autók pályacsúcsát a Nürburgringen. Nem kevéssel verte meg az eddigi bajnokot.

F1: Ecclestone Hamiltonra fogad 2017-ben

A Forma-1 volt irányítója, Bernie Ecclestone szerint a Mercedes angol pilótája kerül majd ki győztesen a ferraris Sebastian Vettellel folytatott bajnoki küzdelemből idén.

Szabálytalan előzés egy körforgalomban, van, aki szerint ez még belefér

Az esetet Angliában vették videóra. A BMW türelmetlen sofőrje megunta a kamion mögötti tötyörgést, és szándékosan rossz irányban hajtott be a körforgalomba.

Alonso benézett az Indycar-futamra

Az idei Indy 500-on induló Fernando Alonso a hétvégén az amerikai versenyszéria egyik fordulóján járt körülnézni. Elmondta, hogy miért vág előbb az Indynek, és miért jöhet később Le Mans.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.