Még sportosabb a Bentley Continental

Jobb gyorsulás, nagyobb csúcssebesség

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2013.09.04. 13.00

Átdolgozott motorral és futóművel támad a Bentley Continental GT S kivitele. Kupé és kabrió kivitelben egyaránt elérhető lesz jövő év elejétől.

Huszonegy lóerő, húsz newtonméter: ennyivel tud többet a Continental GT V8 S kivitelében a Bentley négyliteres, nyolchengeres ikerturbós motorja. 

A megnövelt teljesítmény révén a korábbi 4,8 helyett 4,5 másodperc alatt gyorsul százra az üresen 2,3 tonnás túraautó, a végsebesség 303-ról 309 km/órára nő. A kabrió ennél mindössze kéttized másodperccel lomhább, illetve egyetlen km/órával lassabb. 
Mindez különösen jól hangzik annak fényében, hogy a szabványos üzemanyag-fogyasztás nem változott: a kupé 10,6, a kabrió 10,9 litert fogyaszt százon, ha nem arra használjuk őket, amire valók. 
Ha mégis, akkor sincs semmi veszve: a 10 mm-rel leültetett futómű, az elöl 45, hátul 33 százalékkal feszesebb rugók, valamint az átdolgozott adaptív lengéscsillapítók közvetlenebb vezethetőséget eredményeznek. Ívmenetben a keményebb szilentek (+70%) és a merevebb hátsó stabilizátor (+54%) mellett áthangolt kormánygép segíti a vezetőt. 
A GT S modell menetstabilizálója biztonsági játék helyett örömködésre született: később avatkozik be, és hamarabb száll ki a játszmából, így a vezető aktívabban vehet részt a nagy autó megzabolázásában. 
Hogy ne csak a vásárló de az utca népe is tudja, a Continental GT sportosabb kivitelét tudhatja magáénak, első légterelő, oldalsó küszöbök és hátsó diffúzor javítja a modell aerodinamikai teljesítményét, a sportos megjelenést egyetlen krómsávval ketté osztott, fényes fekete hűtőmaszk és fektetett nyolcas alakban elrendezett kipufogók támogatják.
A 20 colos felnik szabad rálátást engednek a hatalmas féktárcsákra és a piros féknyergekre. A beltérben kétszínű ülés- és tetőkárpitozás, bordázott króm alkatrészek, elütő színű öltésekkel varrott bőr elemek és a küszöbborító lemezeken elhelyezett V8 S emblémák utalnak a csúcsmodellre. 
Az opciós tételek listáján a szokásos luxustételek mellett áthangolt kipufogórendszer is szerepel.

Kommentek

Átnevezték az összes budapesti metrómegállót

Az anagrammavonatról nincs leszállás.

F1: Kiderült, miért volt kavarás Hamilton öccsével

Lewis Hamilton sok kritikát kapott amiatt, hogy nem ment el az Autosport Awards díjátadóra. Itt az oka.

A Ferrari nem ad el több Forma-1-es autót

A Ferrari a 2014-es modellévtől már nem adja el régi Forma-1-es autóit a veteránprogramjában.

Használt Audi, kegyetlenül őszintén eladó

“Vidd el mert hányingerem van tőle ha meglátom!”

Elektromos buszokkal járhatnak iskolába a gyerekek

Egy kanadai cégnek köszönhetően immáron a gyereknek sem kell füstokádó buszokon utazni.

Kisiklott egy vonat, 120 BMW ment a levesbe

Az összes autó totálkárosra tört, markolóval szedték őket össze.

Mazda3: nem csak szép, okos is

Látszólag alig változott, technológiailag azonban sok újdonságot hordoz a Mazda3 megújult változata. Kipróbáltuk a Golf japán konkurensét.

F1: A miniszter sem tudott az új Francia Nagydíjról

Hétfőn hivatalossá vált, hogy 2018-ban visszatér a versenynaptárba a Francia Nagydíj. Még a sportminiszter sem tudott a dologról.

Ingyen tankolás bevásárlás mellé: itt teheted meg

Két fővárosi áruházánál épített ki elektromosautó-töltőállomást a Lidl.

F1: A Red Bull kitart szuperautós partnere mellett

Jól működik az Aston Martin és a Red Bull együttműködése, erre tekintettel gyorsan meg is hosszabbították a felek.

F1: Alonsót sem zárja ki a Mercedes-főnök

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff szerint mindenképpen meg kell fontolniuk a mclarenes Fernando Alonsót is Nico Rosberg lehetséges utódjaként. Pascal Wehrlein előléptetése messze nem garantált.

Itt az első Halálos iramban 8 videó

Ez a rövid beharangozó megmutat néhány képkockát a Halálos iramban 8-ból.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.