Még sportosabb a Bentley Continental

Jobb gyorsulás, nagyobb csúcssebesség

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2013.09.04. 13.00

Átdolgozott motorral és futóművel támad a Bentley Continental GT S kivitele. Kupé és kabrió kivitelben egyaránt elérhető lesz jövő év elejétől.

Huszonegy lóerő, húsz newtonméter: ennyivel tud többet a Continental GT V8 S kivitelében a Bentley négyliteres, nyolchengeres ikerturbós motorja. 

A megnövelt teljesítmény révén a korábbi 4,8 helyett 4,5 másodperc alatt gyorsul százra az üresen 2,3 tonnás túraautó, a végsebesség 303-ról 309 km/órára nő. A kabrió ennél mindössze kéttized másodperccel lomhább, illetve egyetlen km/órával lassabb. 
Mindez különösen jól hangzik annak fényében, hogy a szabványos üzemanyag-fogyasztás nem változott: a kupé 10,6, a kabrió 10,9 litert fogyaszt százon, ha nem arra használjuk őket, amire valók. 
Ha mégis, akkor sincs semmi veszve: a 10 mm-rel leültetett futómű, az elöl 45, hátul 33 százalékkal feszesebb rugók, valamint az átdolgozott adaptív lengéscsillapítók közvetlenebb vezethetőséget eredményeznek. Ívmenetben a keményebb szilentek (+70%) és a merevebb hátsó stabilizátor (+54%) mellett áthangolt kormánygép segíti a vezetőt. 
A GT S modell menetstabilizálója biztonsági játék helyett örömködésre született: később avatkozik be, és hamarabb száll ki a játszmából, így a vezető aktívabban vehet részt a nagy autó megzabolázásában. 
Hogy ne csak a vásárló de az utca népe is tudja, a Continental GT sportosabb kivitelét tudhatja magáénak, első légterelő, oldalsó küszöbök és hátsó diffúzor javítja a modell aerodinamikai teljesítményét, a sportos megjelenést egyetlen krómsávval ketté osztott, fényes fekete hűtőmaszk és fektetett nyolcas alakban elrendezett kipufogók támogatják.
A 20 colos felnik szabad rálátást engednek a hatalmas féktárcsákra és a piros féknyergekre. A beltérben kétszínű ülés- és tetőkárpitozás, bordázott króm alkatrészek, elütő színű öltésekkel varrott bőr elemek és a küszöbborító lemezeken elhelyezett V8 S emblémák utalnak a csúcsmodellre. 
Az opciós tételek listáján a szokásos luxustételek mellett áthangolt kipufogórendszer is szerepel.

Kommentek

F1: Hamilton aggódik az előzések miatt

Lewis Hamilton bízik benne, hogy a mérnökök tévednek, és az új szabályok nem nehezítik meg az előzéseket.

F1: Pályán a Mercedes új autója

A Forma-1-es címvédő Mercedes AMG csütörtök délelőtt pályára küldte 2017-es modelljét, a W08-ast Silverstone-ban.

F1: Soha nem látott lépést tett előre a Mercedes

A riválisok számára rossz hír, hogy a Force India szerint akkora lépést tett előre a motorjával a Mercedes, mint még soha.

F1: Az első videó az új Mercedesről

Magyar idő szerint 13.10-kor kezdődik a Mercedes 2017-es autójának bemutatója, de a csapat már kitett egy videót a Twitterre.

Top 10: nyitható tetejű, de nem kabrió, mi az?

Az új MX-5 furcsa, elektromos mozgatású, se nem kabrió, se nem egészen targa teteje adta az ihletet, hogy összegyűjtsük a tíz – szerintünk – legizgalmasabb nem kabrió és nem CC tetőt az autótörténelemből.

Hamilton: A Forma-1 “szomorú”, “elavult”

A háromszoros világbajnok Lewis Hamilton szerint a Forma-1-re nagyon ráfér a ráncfelvarrás, a megújulás, reméli, hogy az új tulajdonos tesz majd ennek érdekében.

Tudod, mikor mutatták be először ezeket az autókat?

Egy kimondottan nehéz kvíz következik, ami próbára teszi az autós tudásod.

Két hét múlva jön a kabrió Mercedes E-osztály

A kirakós utolsó darabja is a helyére kerül: a Mercedes-Benz a Genfi Autószalonon mutatja be az E-osztály kabrió kivitelét.

F1: Balhéval indulhat az új idény

A Force India technikai főnöke szerint a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon óvást nyújthat be a Ferrari a Mercedes és a Red Bull trükkös felfüggesztése miatt.

Nyolc parkolót foglalt el két furgon Győrben

A Kisalföld olvasója az egyik győri áruház parkolójában futott bele a két szokatlanul parkoló furgonba.

F1: Így közölte Rosberg a visszavonulást a főnökkel

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff egy friss interjúban elmondta, hogyan tudta meg, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

Íme luxusautóként a magyar honvédek orosz gépe

A GAZ 69, vagyis a Magyar Honvédség kötelékében is szolgáló orosz terepjáró meglepő metamorfózison esett át. Igénytelen, terepre termett célszerszámból divatos géppé változott.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.