Még sportosabb a Bentley Continental

Jobb gyorsulás, nagyobb csúcssebesség

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2013.09.04. 13.00

Átdolgozott motorral és futóművel támad a Bentley Continental GT S kivitele. Kupé és kabrió kivitelben egyaránt elérhető lesz jövő év elejétől.

Huszonegy lóerő, húsz newtonméter: ennyivel tud többet a Continental GT V8 S kivitelében a Bentley négyliteres, nyolchengeres ikerturbós motorja. 

A megnövelt teljesítmény révén a korábbi 4,8 helyett 4,5 másodperc alatt gyorsul százra az üresen 2,3 tonnás túraautó, a végsebesség 303-ról 309 km/órára nő. A kabrió ennél mindössze kéttized másodperccel lomhább, illetve egyetlen km/órával lassabb. 
Mindez különösen jól hangzik annak fényében, hogy a szabványos üzemanyag-fogyasztás nem változott: a kupé 10,6, a kabrió 10,9 litert fogyaszt százon, ha nem arra használjuk őket, amire valók. 
Ha mégis, akkor sincs semmi veszve: a 10 mm-rel leültetett futómű, az elöl 45, hátul 33 százalékkal feszesebb rugók, valamint az átdolgozott adaptív lengéscsillapítók közvetlenebb vezethetőséget eredményeznek. Ívmenetben a keményebb szilentek (+70%) és a merevebb hátsó stabilizátor (+54%) mellett áthangolt kormánygép segíti a vezetőt. 
A GT S modell menetstabilizálója biztonsági játék helyett örömködésre született: később avatkozik be, és hamarabb száll ki a játszmából, így a vezető aktívabban vehet részt a nagy autó megzabolázásában. 
Hogy ne csak a vásárló de az utca népe is tudja, a Continental GT sportosabb kivitelét tudhatja magáénak, első légterelő, oldalsó küszöbök és hátsó diffúzor javítja a modell aerodinamikai teljesítményét, a sportos megjelenést egyetlen krómsávval ketté osztott, fényes fekete hűtőmaszk és fektetett nyolcas alakban elrendezett kipufogók támogatják.
A 20 colos felnik szabad rálátást engednek a hatalmas féktárcsákra és a piros féknyergekre. A beltérben kétszínű ülés- és tetőkárpitozás, bordázott króm alkatrészek, elütő színű öltésekkel varrott bőr elemek és a küszöbborító lemezeken elhelyezett V8 S emblémák utalnak a csúcsmodellre. 
Az opciós tételek listáján a szokásos luxustételek mellett áthangolt kipufogórendszer is szerepel.

Kommentek

Ősszel jön az 1000 lóerős Mercedes hibrid!

Szeptemberben mutatja be eddigi legextrémebb autóját a Mercedes-AMG. A Project One több mint ezer lóerős lesz.

Ezért változott a lámpaprogram a Nagykörúton

A Budapest Közút szerint a nagykörúti lámpaprogram módosítása a közlekedők érdekében történik, aminek a tömegközlekedéssel és a közúti közlekedéssel közlekedők is kedvezményezettjei lehetnek.

F1: Megosztottak a pilóták az új fejvédőről

A héten eldőlt, hogy a glóriának nevezett fejvédő rendszer végleg süllyesztőbe kerül, helyette a pajzs névre keresztelt eszközzel kezdenek kísérletezni.

Franciaországban magára hagytak egy Lada-kereskedést, tele autókkal

Úgy tűnik, Franciaországban tényleg a kutyának sem kellett a Lada, egy komplett kereskedés áll évek óta elhagyottan, autókkal együtt.

TOP10: Halott márkák örökéletű szépségei

Biztos lehet benne mindenki, nem az ő szépségükön múlt gyártójuk megszűnése. Halott autómárkák egykori csodálatos alkotásaiból következik szubjektív válogatás.

Halálos baleset a veteránautó-versenyen

Egy pilóta meghalt, utasa pedig életveszélyes sérüléseket szenvedett, amikor veterán Jaguarjuk fának ütközött egy amerikai túraralin.

F1: Meglepő dolgot mondtak a Mercedes-motorról

Sergio Perez, a Force India pilótája szerint a Mercedes motorelőnye eltűnt, csak a Hondát előzik biztosan a németek.

F1: Egyéves problémát oldhat meg a Haas

A fékekkel a tavalyi bemutatkozás óta küszködő Haas-csapat az Orosz Nagydíjnak új beszállító termékével vág neki.

F1: Túl kicsi a rajtszám? Nem indulhat az autó!

A Nemzetközi Automobil Szövetség megszigorította a rajtszámok és versenyzői nevek megjelenítésére vonatkozó előírásait, a Spanyol Nagydíjtól elvileg képesek lehetünk messzebbről azonosítani a pilótákat.

Eladja a Ducatit az Audi?

A hírek szerint a Volkswagen-csoport megkezdte az olasz sportmotor-márka eladásának előkészítését. A Ducati Ferdinand Piëch szíve csücske volt.

Alonso: A célba érés már nagy eredmény lenne

Fernando Alonso 2017-ben Forma-1-es versenyen még nem jutott el a kockás zászlóig, reméli, hogy a frissített Honda-motorral Szocsiban legalább a célba érés összejön végre.

Kémfelvételen a Škoda Yeti utódja

Karoq néven érkezik egy hónap múlva a második generációs kompakt Škoda SUV. Csehországban lefilmezték egy prototípusát.

Nem működik a Toyota stratégiája

A világ minden részén népszerűek a plug-in hibridek – mindenütt, kivéve Kínát. Az ázsiai ország miatt a Toyota kénytelen lesz újragondolni stratégiáját.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.