Apró óriás a Lexustól

Harcos kedvű hibrid

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2013.09.04. 16.00

Modern stílusjegyekkel, hibrid hajtáslánccal lép színre jövő héten a Lexus új tanulmányautója Az LF-NX a nyomasztó fölény és a barátságos könnyedség értelmezhetetlen párosát mutatja.

Ha nem viselné a Lexus emblémáját, alighanem leírnánk, mint egy túljátszott, zsúfolt, egyszerre túl sokat markolni vágyó dizájnt, amely a végsőkig bizonytalan maradt afelől, hogy személyiségének barátságos és harmonikus oldalát mutassa, vagy inkább zúzzon le mindenkit, aki az útjába kerül.

Így, Lexusként viszont van hova visszanyúlnia az LF-NX tanulmánynak, még ha rettentő messze el is távolodott gyökereitől. Az orsó alakú hűtőmaszk, a bumeráng-forma lámpatestek, az ékbe húzott gépházfedél a márka közelmúltban bemutatott, máig élő hatású tanulmányai, az LF-LC luxuskupé, és ami relevánsabb, a kompakt LF-CC vonalait tükrözik. 
Az oldalfal, akárcsak a far, csupa háromdimenziós törés, a lendületes vonásokat megtörő, robusztus kerékívek a múlt század végének megállíthatatlan raliautóit éppúgy idézik, mint a terepjárás valódi hőseit. 
A beltérben viszonylag konvencionális elrendezést és érthetetlen funkcionalitású műszereket találunk. Csak gombok nincsenek, de minek is: az “emberközpontú” kezelőfelület érintéssel vezérelhető.
További részletek, beleértve az LF-NX beígért hibrid hajtásláncának paramétereit is, jövő kedden várhatók.

Kommentek

  • zoldfulu2000

    hátööööööö

    Izéöööö

    Ezt így hogy?

    Rúgja már helyre valaki a formatervezőket a toyónál.

  • Specialized78

    Azta mindenit!
    Ez brutálisra sikerült!Egyedi!Bravo!!

  • szaboata

    ez japo-design valahogy nem jön be továbbra sem nekem

Ősszel jön az 1000 lóerős Mercedes hibrid!

Szeptemberben mutatja be eddigi legextrémebb autóját a Mercedes-AMG. A Project One több mint ezer lóerős lesz.

Használt autó: nagypályás használt BMW egy új Octavia árában

2017. februárjában, az utód értékesítésének indulásával kifutott az F10-es BMW 5-ös. Öt-hatmillióval be lehet szállni, egy kompakt autó árából. Megéri kockáztatni a használt luxusautóval?

Egyszerűsítenék az újtdíjfizetést

Három multinacionális vállalat közös céget alapított a Európai Elektronikus Útdíjszedési Szolgáltatás (ETTS) hatékonyságának javítása érdekében. A Toll4Europe vállalkozás már minden szükséges hatóságtól zöld utat kapott.

Önjáró autók üzembe helyezését tervezik

Bő két év múlva már vezető nélküli autók közlekedhetnek a London és Oxford közti 100 kilométeres úton, ha valóra válnak egy frissen létrehozott brit konzorcium tervei.

F1: A Mercedes segíti ki a Hondát?

Brit sajtóértesülés szerint a Mercedes beszáll a Honda motorfejlesztésébe. A Red Bull nem örül a rivális felzárkóztatásának.

F1: Kínszenvedés lesz megegyezni az új motorokról

A Forma-1 új motorformulára vált 2021-től, sokan előre látják, hogy nem lesz könnyű megegyezni erről.

F1: Komoly veszélyben volt Wehrlein pályafutása

A Sauber versenyzője, Pascal Wehrlein szerint a Bajnokok Tornáján szerzett hátsérülésére a karrierje is rámehetett volna, ha nem adott volna magának elég időt a felépülésre.

Porsche: három visszahívás egy héten belül!

A német sportautógyár típusait különböző problémák sújtják, de mások sem immúnisak a péntekinadrág-szindrómára.

Figyelem, újra bírságolnak az óbudai kamerák

A III. kerület a polgármesteri iroda honlapján tette közzé, hogy mostantól megint küldik a csekkeket a szabálytalankodóknak, mert továbbra sem bizonyított, hogy jogtalanul bírságolnának kameráik felvételei alapján.

F1: Egyenlítésre készül a Mercedes

A hétvégi Orosz Nagydíjon a Mercedes szeretné 2-2-re felhozni az idei győzelmi arányt, Toto Wolff szerint az egész csapatnak fáj, amikor kikapnak a Ferraritól.

Barbár Mad Max-autó a Mitsubishitől

A Top Gear felkérésére félelmetes sivatagi versenyautót épített a Mitsubishi, majd elkészítették annak civil, megvásárolható kiadását is.

Visszatért a lépcsőshátú Swift!

Bemutatkozott és három hét múlva már meg is vásárolható a Suzuki Swift szedán – igaz, nem Suzuki, nem Swift, és nem is kapható Európában.

F1: Alonso rátette a kezét az Indy-trófeára

Hétfőn az Andretti Motorsport főhadiszállásán járt Fernando Alonso.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.