Apró óriás a Lexustól

Harcos kedvű hibrid

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2013.09.04. 16.00

Modern stílusjegyekkel, hibrid hajtáslánccal lép színre jövő héten a Lexus új tanulmányautója Az LF-NX a nyomasztó fölény és a barátságos könnyedség értelmezhetetlen párosát mutatja.

Ha nem viselné a Lexus emblémáját, alighanem leírnánk, mint egy túljátszott, zsúfolt, egyszerre túl sokat markolni vágyó dizájnt, amely a végsőkig bizonytalan maradt afelől, hogy személyiségének barátságos és harmonikus oldalát mutassa, vagy inkább zúzzon le mindenkit, aki az útjába kerül.

Így, Lexusként viszont van hova visszanyúlnia az LF-NX tanulmánynak, még ha rettentő messze el is távolodott gyökereitől. Az orsó alakú hűtőmaszk, a bumeráng-forma lámpatestek, az ékbe húzott gépházfedél a márka közelmúltban bemutatott, máig élő hatású tanulmányai, az LF-LC luxuskupé, és ami relevánsabb, a kompakt LF-CC vonalait tükrözik. 
Az oldalfal, akárcsak a far, csupa háromdimenziós törés, a lendületes vonásokat megtörő, robusztus kerékívek a múlt század végének megállíthatatlan raliautóit éppúgy idézik, mint a terepjárás valódi hőseit. 
A beltérben viszonylag konvencionális elrendezést és érthetetlen funkcionalitású műszereket találunk. Csak gombok nincsenek, de minek is: az “emberközpontú” kezelőfelület érintéssel vezérelhető.
További részletek, beleértve az LF-NX beígért hibrid hajtásláncának paramétereit is, jövő kedden várhatók.

Kommentek

  • zoldfulu2000

    hátööööööö

    Izéöööö

    Ezt így hogy?

    Rúgja már helyre valaki a formatervezőket a toyónál.

  • Specialized78

    Azta mindenit!
    Ez brutálisra sikerült!Egyedi!Bravo!!

  • szaboata

    ez japo-design valahogy nem jön be továbbra sem nekem

Lopás miatt pereskedik a Google-cég

Ipari kémkedés, ellopott találmányok: az autonóm mobilitási piac sem a tiszta lelkű Grál-lovagok játéktere.

Luxus-Passatot épít a Volkswagen

A Passat fölé pozícionált kupélimuzinnal kecsegtet a Volkswagen. Az Arteon prémium középkategóriás termék lesz, ha úgy tetszik, az Audi A5 Sportback házon belüli konkurense.

Betiltanák a dízelautók árusítását Magyarországon

Egy most benyújtott parlamenti indítvány azt kezdeményezi, hogy 2020-tól a dízel, majd 2025-től minden belső égésű motoros jármű forgalmazása szűnjön meg Magyarországon.

Spanyol Wunderwaffe, 300 lóerővel: SEAT Leon Cupra

A SEAT Leon frissítése most lett teljes, megérkezett a legerősebb, leggyorsabb modell, a Cupra is.

F1: Hamilton aggódik az előzések miatt

Lewis Hamilton bízik benne, hogy a mérnökök tévednek, és az új szabályok nem nehezítik meg az előzéseket.

F1: Pályán a Mercedes új autója

A Forma-1-es címvédő Mercedes AMG csütörtök délelőtt pályára küldte 2017-es modelljét, a W08-ast Silverstone-ban.

F1: Soha nem látott lépést tett előre a Mercedes

A riválisok számára rossz hír, hogy a Force India szerint akkora lépést tett előre a motorjával a Mercedes, mint még soha.

F1: Az első videó az új Mercedesről

Magyar idő szerint 13.10-kor kezdődik a Mercedes 2017-es autójának bemutatója, de a csapat már kitett egy videót a Twitterre.

Top 10: nyitható tetejű, de nem kabrió, mi az?

Az új MX-5 furcsa, elektromos mozgatású, se nem kabrió, se nem egészen targa teteje adta az ihletet, hogy összegyűjtsük a tíz – szerintünk – legizgalmasabb nem kabrió és nem CC tetőt az autótörténelemből.

Hamilton: A Forma-1 “szomorú”, “elavult”

A háromszoros világbajnok Lewis Hamilton szerint a Forma-1-re nagyon ráfér a ráncfelvarrás, a megújulás, reméli, hogy az új tulajdonos tesz majd ennek érdekében.

Tudod, mikor mutatták be először ezeket az autókat?

Egy kimondottan nehéz kvíz következik, ami próbára teszi az autós tudásod.

Két hét múlva jön a kabrió Mercedes E-osztály

A kirakós utolsó darabja is a helyére kerül: a Mercedes-Benz a Genfi Autószalonon mutatja be az E-osztály kabrió kivitelét.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.