Ha nem viselné a Lexus emblémáját, alighanem leírnánk, mint egy túljátszott, zsúfolt, egyszerre túl sokat markolni vágyó dizájnt, amely a végsőkig bizonytalan maradt afelől, hogy személyiségének barátságos és harmonikus oldalát mutassa, vagy inkább zúzzon le mindenkit, aki az útjába kerül.

Így, Lexusként viszont van hova visszanyúlnia az LF-NX tanulmánynak, még ha rettentő messze el is távolodott gyökereitől. Az orsó alakú hűtőmaszk, a bumeráng-forma lámpatestek, az ékbe húzott gépházfedél a márka közelmúltban bemutatott, máig élő hatású tanulmányai, az LF-LC luxuskupé, és ami relevánsabb, a kompakt LF-CC vonalait tükrözik. 
Az oldalfal, akárcsak a far, csupa háromdimenziós törés, a lendületes vonásokat megtörő, robusztus kerékívek a múlt század végének megállíthatatlan raliautóit éppúgy idézik, mint a terepjárás valódi hőseit. 
A beltérben viszonylag konvencionális elrendezést és érthetetlen funkcionalitású műszereket találunk. Csak gombok nincsenek, de minek is: az “emberközpontú” kezelőfelület érintéssel vezérelhető.
További részletek, beleértve az LF-NX beígért hibrid hajtásláncának paramétereit is, jövő kedden várhatók.