Tudtuk, hogy jön, azt is sejtettük, hogy majdnem ugyanúgy fog kinézni, mint a 2011-es koncepciójármű, mégis más érzés hivatalos fotókon látni és bizonyosan tudni, miként fest a BMW konnektoros hibridje, az i8. 

Aki józan megoldásokra számított, csalódni fog: az i8 majdnem teljes egészében megőrizte előzményének extravagáns megoldásait, mindenekelőtt a szárnyas ajtót. Igaz, annak üvegbetétje eltűnt, megmaradt viszont a BMW i almárka hivatalos kékjével megbolondított küszöb és a bonyolult, érzéki kivitelű hátsó tetőoszlop. 
Az utastérben a BMW hagyományos kezelőfelülete kapott helyet, ismerős a váltókar, a kezelőfelületek, az iDrive és a kormány. Ugyanakkor a műszeregység teljesen digitális, a központi kijelző pedig határozottan a vezető felé fordul. A kék háttérvilágítás itt is megjelenik, a fénylő kormányközép azonban alighanem kikapcsolható geg. 
Mint korábban már megírtuk, a BMW i8 hátsó kerekeit egy 231 lóerős, háromhengeres, másfél literes ikerturbós benzinmotor, az elsőket egy 131 lovas villanymotor hajtja. A nem egészen másfél tonnás i8 álló helyzetből 4,5 mp alatt gyorsul százra, végsebessége 250 km/óra. Az átlagos üzemanyag-fogyasztás 2,5 liter/100km. Tisztán elektromos üzemben 120 km/óra maximális sebességre képes a jármű, hatótávolsága 35 km.