Megújult a Škoda Yeti

Látványosabb, gazdagon felszereltebb

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2013.08.14. 14.00

Két külön kivitelben: városi és terepre termett változatban kerül piacra a Skoda megújult szabadidőjárműve

Ahogy a Volkswagen Tiguan, a Skoda Yeti is kétféle kivitelben kelleti magát mostantól: a Frankfurtban debütáló, felfrissített modell külön on- és offroad arculatban lesz kapható szeptember végétől 

Mindkét modellváltozaton közösek az alapvetően átdolgozott optikai elemek: átdolgozták a motorházfedelet, az első lökhárítót, az aktuális márkaarculathoz igazították a hűtőmaszkot, szögletesre szabták és mélyebbre helyezték a fényszórókat. Megjelenik a kínálatban a LED-es nappali fény, hátul újak az opciósan LED-del szerelt lámpatestek és nagyobb a márkajelzés
A lökhárítók, illetve a küszöbök a városi kivitelben fényezett, a terepvariánson fekete kivitelt kapnak 

Négy új keréktárcsa is szerepel a modellprogramban, és ugyanennyi új árnyalattal gazdagodik a fényezések kínálata 
A beltérben szintén a választási lehetőségek bősége fogad: a háromküllős multifunkciós kormány, a többféle kárpitvariáció, a műszerfali dekorpanelek révén nagy fokú szabadságot élvezhetnek a vásárlók 
A felszereltségi lista is bővül: megjelenik a tolatókamera, a kulcs nélküli nyitás-indítási rendszer, a csomagtartóban kiszerelhető LED zseblámpa, a megfordítható, kétoldalas csomagtérpadló, a hátsó ajtóba beépített szemeteskuka. Megmaradt a Yeti bevált, átrendezhető hátsó ülésrendszere. A belső méretek értelemszerűen nem változtak: a csomagtartó 405-1760 literes, a hátsó fejtér 1027 mm 
A motorválaszték négy dízel és három benzines erőforrásból áll; a teljesítmény-tartomány 105 lóerőtől (1.2 TSI) 170-ig (2.0 TDI) terjed. Léteznek első- és összkerék-hajtású kivitelek, utóbbiak az új Golfban debütált, ötödik generációs Haldex-kuplungos rendszert alkalmazzák. A manuális sebességváltó mellett DSG is szerepel a kínálatban, a hatfokozatú duplakuplungos egység mellé mostantól a hétfokozatú DSG (105 LE 1.6 TDI) is felsorakozik. 

Kommentek

Megjött az utolsó új Forma-1-es

Az új modellhez új szín is jár: a Toro Rosso által leleplezett STR12-est nem lehet majd összekeverni az elődeivel.

F1: Szürke gyilkost mutatott be az amerikai csapat

A mezőnyből utolsó előttiként bemutatkozott az amerikai Haas-csapat új autója is, a VF-17-es.

Nem hitt a szemének a magyar szerelő, amikor a Skoda alá nézett

Facebookon kaptuk a fotókat Miklóstól, aki még nem nagyon találkozott ilyen gyári hibával pályafutása alatt.

F1: Itt a (bal)szerencsés új Red Bull – videó

A Red Bull Racing-csapat vasárnap 13 óra 13 perckor leleplezte 2017-es Forma-1-es autóját, az RB13-ast. Tesznek a babonákra.

Így veszélyeztethetik egészségünket a trükköző európai fuvarozók

Az európai teherautó gyártók az AdBlue adalék-anyaggal történő mahinálás megállítását szorgalmazzák. A buherálók az állampolgárok egészségével szórakoznak.

F1: Pályán a McLaren és a Renault

Barcelonában a McLaren-Honda és a Renault is pályára küldte új Forma-1-es autóját.

Ezt a parkolást már 14 millióan látták, nem csodálkozunk

A videó nem friss, de mi eddig nem találkoztunk vele. Facebookon hívta fel rá figyelmünket olvasónk. Köszönjük, kár lett volna kihagyni.

Olcsó középmotoros sportkocsi érkezik

A legváratlanabb helyen: Indiában születik meg a középmotoros autók piacának legújabb és legolcsóbb képviselője. Genfben is ott lesz a Tata Tamo Futuro.

125 éves a ketyegő, amit csak dízelmotornak neveznek

Rudolf Diesel német gépészmérnök százhuszonöt éve, 1892. február 28-án adta be szabadalmát belső égésű motorjára. A később róla elnevezett dízelmotor alacsonyabb fogyasztása miatt a benzinüzemű Otto-motorok komoly konkurense lett, s ma is sok közúti, vízi és vasúti jármű erőforrása.

Így nyílik az új Mercedes E-osztály kabrió teteje!

Hamarosan teljes szépségében megláthatjuk az E-kabriót, addig is itt egy animált kép a tetőnyitásról.

Sok magyar még mindig így autózik

Minden ötödik magyar autós az évszaknak nem megfelelő gumit használ járművén – derült ki egy márkafüggetlen gumikereskedő felmérése alapján.

Tíz fotón a tökéletes autó

“Amikor el kellett búcsúznom ettől a szívfájdítóan csodálatos géptől, szabályosan meggyászoltam.”

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.