Fotókon a Honda Civic kombi

Részletek és fényképek az új modellről

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2013.08.12. 08.00

Szeptemberi premierjéhez közeledve betekintést engedett a Civic Tourer kulisszatitkaiba a Honda. Jövő évtől kapható Európában

Tavaszi előtanulmányát és a számtalan kémfelvételt követően most végre meztelen valójában megcsodálhatjuk a Honda fontos újdonságát, aminek sarokszámait is felfedte a márka. 

A puttonyos Civicet Európában tervezték és fejlesztették, méretes farával végre kiteljesedhetnek az alapmodell praktikus jellemzői. 
Hogy a Civic sportos ufó-karakteréhez illő, harmonikus csomagteret alakíthassanak ki, a dizájnerek a hátsó ajtó karaktervonalát 17 mm-rel megemelték, a D-oszlopot pedig az oldalüveg mögé rejtették. Az így kapott, eredeti vonalvezetésű, de a Honda szokása szerint kecses farban váratlanul sok, 624 liternyi csomag helyezhető el, szemben az ötajtós egyébként szintén tisztességes, 477 literes kapacitásával. 
Az osztott hátsó ülést ledöntve a raktér 1668 literre nő (ötajtós: 1378 l) A rakodás megkönnyítése érdekében a csomagtérajtó pereme jóval mélyebbre (702 mm-ről 565 mm-re) költözött, ugyanakkor magát a padlót megemelték, hogy az üléseket ledöntve valóban tökéletesen sík felületet kaphassanak. 
A modell kezdetben kétféle motorral lesz kapható. A jól ismert 142 lóerős 1.8 i-VTEC benzinmotor kézi vagy automata sebességváltóval kerülhet az autóba, a dízelek kedvelői az ötajtós Civicben, majd az új CR-V-ben megismert, 1,6 literes, 120 lóerős i-DTEC “Earth Dreams” környezetbarát erőforrást választhatják. Az 1,4 literes benzinmotor, illetve a 2.2 i-DTEC dízel bevezetéséről nincsenek hírek, de várhatóan később megjelennek a kínálatban. 
Szintén fontos újdonság a Civic kombival érkező, adaptív lengéscsillapító rendszer, amely más, hasonló konstrukcióktól eltérően csak a hátsó tengelyen alkalmaz három fokozatban állítható futóművet. 
Az angliai gyártású Civic Tourer szeptemberben tartja világpermierjét, európai forgalmazása 2014 elején veszi kezdetét

Kommentek

  • zsanreno

    Én nem tudom…. Ez a formavilág nekem nem igazán jön be, hasonló mint az Auris. Szerintem ezeket a Megane III Grandtour még mindig kenterbe veri…

  • hova

    Minden paramétere remek- viszonyítva is- és a forma nagyon megfogott,szuggeszttív.

  • Gianniz

    Jó esélye lesz a “minden idők legrondább autója” cím megnyerésére.
    Elképesztő, hogy ez a torzszülött tetszik bárkinek is..

  • MetroGoldwinMayer

    Nekem nem tetszik.

    Persze üzletileg az a 2 tény, hogy van végre 1.6D és KOMBI, Európában biztos megdobja a Honda eladásait.

    Én meg persze 1,8B 5ajtós kérek…:)

  • Specialized78

    Gyönyörű ez az autó!

  • szaboata

    mindjárt elhányom magam!!!!!!!!!

Ősszel jön az 1000 lóerős Mercedes hibrid!

Szeptemberben mutatja be eddigi legextrémebb autóját a Mercedes-AMG. A Project One több mint ezer lóerős lesz.

F1: Ilyen, amikor Verstappen trollkodik

Max Verstappen rajongói csak egy életnagyságú bábúval akartak fotózkodni, de a függöny mögött bujkált az igazi is.

Ezzel a busszal új értelmet nyernek az éjszakai utazások

A Neoplan Skyliner hálóbusszal egészen más értelmet nyernek az éjszakai utazások. Sör és üdítő a hűtőben, a diszkrécióról pedig a kisfüggönyök gondoskodnak.

F1: Apucival motorozott a kis Räikkönen – fotó

Nem lehet elég korán kezdeni…

Megújult a legfiatalosabb Lexus

Még frissebb megjelenés, még gazdagabb technológiai tartalom, még teljesebb körű biztonsági arzenál a Lexus NX kínálatában.

A fehér oldalfalú abroncsok gyártása valódi kézműves meló

Öreg autókra új abroncs, avagy a veteránosok igényeit is ki kell szolgálni.

F1: Hamilton már nem is emlékszik Rosbergre

Lewis Hamilton végleg lezárta magában azt a fejezetet, amely a Nico Rosberg elleni, házon belüli csatájáról szólt.

F1: Kubica nem zárja ki a második debütálást

Robert Kubica egyre nyíltabban beszél arról, hogy újra megpróbálkozik a Forma-1-gyel.

Finom kis KRESZ-anomáliára bukkantunk Budapesten

Tudod mi az a három úttestű út és hogy hol van ilyen? Mutatjuk.

F1: A szabad gumiválasztást el lehet felejteni!

A Pirelli motorsportfőnöke azt mondja, kizárt, hogy teljesen a csapatokra-pilótákra bízzák, ki milyen gumit használ a versenyhétvégéken.

Csökken az üzemanyagok ára

Szerdán megáll az üzemanyagok árának emelkedése, a benzin és a gázolaj is olcsóbb lesz.

F1: Átírhatják a túl szigorú motorszabályt

A Forma-1 szabályait előkészítő Stratégiai Munkacsoport mai ülésén lazíthatnak egy motorszabályon, emellett a Honda hóna alá is nyúlhatnak a riválisok.

KRESZ-oktatás, amire régóta vártunk

Ez a két videó a legkisebbeknek tanítja meg a KRESZ alapjait, és ennek nagyon örülünk.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.