A 2014 elején piacra lépő Honda Civic kombi az egyre gyakrabban alkalmazott, adaptív lengéscsillapítás egy költséghatékony verzióját alkalmazza. 

A mérnökök hagyományos első futóművel párosították a három fázisban (dinamikus, normál, komfort) szabályozható hátsó lengéscsillapítókat. Ezzel az elsőként alkalmazott konfigurációval elérhető a választott menetdinamikához, illetve a terheléshez igazodó rugózási karakterisztika, ugyanakkor elfogadható szinten maradnak a költségek. 
Az Európában tervezett és fejlesztett, valamint itt is gyártandó Civic Tourer először idén márciusban lépett színre, és legkésőbb idén szeptemberben, a Frankfurti Autószalonon le is veti álruháját. 
A modell az ötajtós motorválasztékát örökli meg: 1,4 és 1,8 literes benzines, illetve 1,6 és 2,2 literes dízel erőforrásokra számítunk, 100-150 LE közötti motorteljesítménnyel.