Adaptív futóművet kap a Honda új kombija

Ősszel mutatkozik be a Civic Tourer

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2013.07.24. 16.00

Költségtakarékos aranyút a Honda Civic kombi állítható hátsó lengéscsillapítása

A 2014 elején piacra lépő Honda Civic kombi az egyre gyakrabban alkalmazott, adaptív lengéscsillapítás egy költséghatékony verzióját alkalmazza. 

A mérnökök hagyományos első futóművel párosították a három fázisban (dinamikus, normál, komfort) szabályozható hátsó lengéscsillapítókat. Ezzel az elsőként alkalmazott konfigurációval elérhető a választott menetdinamikához, illetve a terheléshez igazodó rugózási karakterisztika, ugyanakkor elfogadható szinten maradnak a költségek. 
Az Európában tervezett és fejlesztett, valamint itt is gyártandó Civic Tourer először idén márciusban lépett színre, és legkésőbb idén szeptemberben, a Frankfurti Autószalonon le is veti álruháját. 
A modell az ötajtós motorválasztékát örökli meg: 1,4 és 1,8 literes benzines, illetve 1,6 és 2,2 literes dízel erőforrásokra számítunk, 100-150 LE közötti motorteljesítménnyel.

Kommentek

  • menőmanó

    Szánalmas ez a motorválaszték.
    Ilyen gyenge autóba minek adaptív futómű? Legyen ami elromolhat?

Betiltanák a dízelautók árusítását Magyarországon

Egy most benyújtott parlamenti indítvány azt kezdeményezi, hogy 2020-tól a dízel, majd 2025-től minden belső égésű motoros jármű forgalmazása szűnjön meg Magyarországon.

Spanyol Wunderwaffe, 300 lóerővel: SEAT Leon Cupra

A SEAT Leon frissítése most lett teljes, megérkezett a legerősebb, leggyorsabb modell, a Cupra is.

F1: Hamilton aggódik az előzések miatt

Lewis Hamilton bízik benne, hogy a mérnökök tévednek, és az új szabályok nem nehezítik meg az előzéseket.

F1: Pályán a Mercedes új autója

A Forma-1-es címvédő Mercedes AMG csütörtök délelőtt pályára küldte 2017-es modelljét, a W08-ast Silverstone-ban.

F1: Soha nem látott lépést tett előre a Mercedes

A riválisok számára rossz hír, hogy a Force India szerint akkora lépést tett előre a motorjával a Mercedes, mint még soha.

F1: Az első videó az új Mercedesről

Magyar idő szerint 13.10-kor kezdődik a Mercedes 2017-es autójának bemutatója, de a csapat már kitett egy videót a Twitterre.

Top 10: nyitható tetejű, de nem kabrió, mi az?

Az új MX-5 furcsa, elektromos mozgatású, se nem kabrió, se nem egészen targa teteje adta az ihletet, hogy összegyűjtsük a tíz – szerintünk – legizgalmasabb nem kabrió és nem CC tetőt az autótörténelemből.

Hamilton: A Forma-1 “szomorú”, “elavult”

A háromszoros világbajnok Lewis Hamilton szerint a Forma-1-re nagyon ráfér a ráncfelvarrás, a megújulás, reméli, hogy az új tulajdonos tesz majd ennek érdekében.

Tudod, mikor mutatták be először ezeket az autókat?

Egy kimondottan nehéz kvíz következik, ami próbára teszi az autós tudásod.

Két hét múlva jön a kabrió Mercedes E-osztály

A kirakós utolsó darabja is a helyére kerül: a Mercedes-Benz a Genfi Autószalonon mutatja be az E-osztály kabrió kivitelét.

F1: Balhéval indulhat az új idény

A Force India technikai főnöke szerint a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon óvást nyújthat be a Ferrari a Mercedes és a Red Bull trükkös felfüggesztése miatt.

Nyolc parkolót foglalt el két furgon Győrben

A Kisalföld olvasója az egyik győri áruház parkolójában futott bele a két szokatlanul parkoló furgonba.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.