Fenil-etil-amin szerkezetű katekolamin hormon vagyis epinefrin, azaz adrenalin. Ez az, amiből nem lesz hiány, ha valaki elkezdi hajtani a TechArt legújabb járgányát. A GTStreet RS a legerősebb modell, amely valaha elhagyta a leonbergi cég kapuját.


Alapját a Porsche eddigi legvadabb autója a GT2 RS adta. A kikönnyíttet 911-es 620 lóerős. És ez nem elég?

A TechArt fejlesztői további 100 lóerőt préseltek ki a 3,6 literes boxermotorból, amelynek forgatónyomatéka ezalatt 700-ról 900 newtonméterre emelkedett. Csoda-e, ha gyorsabb a GTStreet RS, mint gyári testvérei.

3,3 másodperc alatt gyorsul nulláról 100 km/órára, míg a 200-as tempót 9,5 másodperccel a rajt után hagyja el. Innen azonban messze még a vége, nagyon messze. Ez a gép ugyanis a leggyorsabbak között vadászik, akár 352 km/órás sebességre is képes. Az F1-esek nem száguldottak ennyivel legutóbb Monzában!

Ilyen tempóhoz persze már szükséges a karosszéria átalakítása is, amit meg is tett a TechArt, munkájuk nyomán pedig már inkább versenyautó áll az ügyfél garázsában, mint utcai jármű. Az új elemek persze nemcsak a stabilitáshoz szükségesek, de az extrém terhelésnek kitett alkatrészek, fékek hűtéséhez biztosítanak levegőt.

A karbonból formázott szárnyak mellett a 20 colos keréktárcsák is segítik a súlycsökkentést, amelyek negyedével könnyebbek, mint a hagyományos könnyűfém felnik.

Bár a modell árát nem hozta nyilvánosságra a TechArt, a kocsi nagyjából 70 millió forintba kerülhet. Ám nemcsak ezért nem valószínű, hogy az utcán szembejön egy másik, hanem mert az alapmodellből, a GT2 RS-ből is csupán 500 darabot készített a Porsche.