Az autózás kaland...
  • Bejelentkezés
  • Regisztrácio
  • Hirlevél
Üzemanyag
Benzin:420.0 Ft
Dízel:427.0 Ft

F1: Kubicának nagyon tetszik a Lotus

Szerző: levél küldés
Dátum: 2012.09.19. 13:30
Robert Kubica három és fél BMW-s idény után, a német autógyártó 2009-es kiszállását követően a Renault-hoz szerződött.

Az enstone-i gárdánál 2010-2011 nem volt a legjobb időszak, hiszen 2009 második felében robbant a szingapúri bundabotrány, majd a Renault tulajdonosból csak főtámogatóvá, majd egyszerű motorszállítóvá csökkentette a szerepvállalását.

A 2011. februári ralibalesete után Kubica már nem versenyzett a csapattal, az elnyúló rehabilitáció alatt leépítette, végül a szerződése lejárta után meg is szakította a kapcsolatot velük, de ma is tetszik a neki az immár Lotus név alatt futó alakulat szereplése, úgy látja, mostanra beérett a munka.

"Az első évemben még Renault volt, de már a Genii Capital vezetése alatt. A Renault gyári csapat eltűnt alólam. Az idényt az előző évi autóval kezdtük, de így is egész jó eredményeket értünk el annak ellenére is, hogy jóval kisebb lett a költségvetés és késett a fejlesztés, ugyanis télen azt sem lehetett tudni, létezni fog-e a csapat" - mesélte az olasz Omnicorse magazinnak.

"De azt hiszem, most már kezdenek beérni a változtatások, a csapat erősségei pedig már 2010-ben is nyilvánvalóak voltak. A Lotus egy telivér versenycsapat, a mai F1-ben pedig nem sok ilyen van. Ha megnézzük a nagyokat, a gyári csapatokat, nem könnyű őket irányítani, nagyon sok emberrel dolgoznak."

"A Lotus viszont tényleg csak a versenyzési iránti szenvedélyről szól, és kevés, de nagyon jó szakemberből álló gárdájuk van, akik tudják, hogyan kell jó F1-est építeni. Idén már jól látszik ez" - állította, hozzátéve, hogy azt azért "furcsának" találja, hogy az igen versenyképes E20-assal még mindig nem sikerült futamot nyerni.

"Ha Räikkönen előbbre tudna kvalifikálni vagy Grosjean képes lenne tartani a lépést Kimivel a versenyen, akkor győznének" - mondta. A kérdés adja magát: akkor a pilótákkal van a gond? "Nem, ezt nem mondtam" - szögezte le a lengyel.

Cikk nyomtatása

Hozzászólok

Vezess.hu Top cikkek

KÖVETKEZŐ FUTAM

Szingapúri Nagydíj

Futam: 2014. 09 21. 14:00

Péntek / 2014.09.19
1. szabadedzés12:00
2. szabadedzés15:30
Szombat / 2014.09.20
3. szabadedzés12:00
időmérő edzés15:00
Vasárnap / 2014.09.21
Futam14:00

PILÓTÁK

A nap képe - Minden versenyzővel elbánt a fodrász

Egy unatkozó rajongó nagyon ráért, és összekeverte a pilóták frizuráit. A végeredmény elképesztő!

Lebontotta a gumifalat a volt F1-es pilóta

Narain Karthikeyan nem túl fényes F1-es karrierjét befejezve sem hagyott fel az autóversenyzéssel, ahogy a látványos balesetekkel ...

F1: A csapatok morognak a jegyárak miatt

Toto Wolff, a Mercedes motorsport-igazgatója szerint a csapatok aggódnak a Forma-1-es belépők magas ára miatt, a témában egyezkedés ...

F1: Az új elnök bármit megad a Ferrarinak

A Ferrarinál hullanak a fejek, Stefano Domenicali csapatfőnök és Luca Marmorini motorfejlesztési igazgató után a múlt héten Luca ...

F1: Vettelt az apaság zavarta meg?

A 13-szoros futamgyőztes David Coultharddal a World Series by Renault hungaroringi fordulóján beszélgettünk a boldogságról, Vettelről, ...


Esőben csapatott a Red Bull a Hungaroringen

A World Series by Renault újra itt van Magyarországon, aki ma lemaradt, holnap még kimehet!


Döbbenetes balesettel indult a villany-F1

Lement az új formaautós sorozat, a Forma-E első futama Pekingben, és rögtön óriási sztorival kezdett a széria. Nem túlzás: Prost ...


F1: Hamilton lendületben, Rosberg kapaszkodna

A jövő hétvégi Szingapúri Nagydíjon is mindkét Mercedes-pilóta a győzelemre tör majd, folytatódik a vérre menő küzdelem.


F1: Alonso nem menekül a Ferraritól

Az elmúlt napok változásai ellenére Fernando Alonso valószínűleg kitart a Ferrari mellett, nem ül át másik csapathoz.


F1: Hivatalos a húszfutamos idény

A Nemzetközi Automobil Szövetség pénteken kiadta a 2015-ös Forma-1-es bajnokság versenynaptárát - nincs meglepetés, 20 futam, ...


F1: Mit nem szabad mondani a rádión?

A Nemzetközi Automobil Szövetség tisztázta, mi hangozhat el és mi nem az új, szigorúbb szabályozás szerint. 1984 2014-ben.


F1: Räikkönen nem tudja, meddig marad

Kimi Räikkönen jelenlegi ferraris szerződése 2015 végén jár le, de nem döntött még róla, hogy akkor száll-e ki vagy később. Egy ...


F1: Brawn nem tárgyal a Ferrarival

A Ferrari korábbi technikai igazgatója, Ross Brawn nem tárgyal az olasz csapattal a visszatérésről, legalábbis egyelőre.


F1: Ricciardo esélyesként menne a szezonzáróra

A Red Bull-os Daniel Ricciardo reméli, hogy legalább matematikai eséllyel érkezhet majd az Abu-Dzabi Nagydíjra. Öt futama van, ...


Button: Hamiltonnál nincs gyorsabb

A mclarenes Jenson Button meleg szavakkal méltatta volt csapattársa, Lewis Hamilton képességeit, de arra is figyelmeztetett, ...


F1: A Renault-t bosszantja a Mercedes-ajnározás

A Renault vezérének nem tetszik, hogy alig bő fél idény után Mercedes-dominanciáról beszélnek, miközben a Renault-t nem ajnározták ...