A Ferrari Szingapúrban rettentő balszerencsés volt, egy versenybaleset miatt rögtön a rajt után kiesett mindkét pilótája. Ez még akár bele is férhetett volna, az viszont már nem, hogy Sebastian Vettel alatt Malajziában már a Q1-ben megállt az autó (utolsó helyről negyediket mentett), Japánban pedig négy kör után kellett kiállnia gyertyahiba miatt.

Mivel Hamilton – Szingapúrral együtt – két első és egy második helyet szerzett, Vettel hátránya összetettben 59 pontra nőtt, amit négy futam alatt szinte lehetetlen ledolgozni.

“Ebben a sportban senki nem ejt foglyokat” – válaszolta Wolff arra a kérdésre, hogy csalódott-e a bajnokság ilyen formában való eldőlése miatt.

“Az F1-ben kell a leggyorsabb autó, a legjobb pilóta, és a lehető legjobb teljesítmény. Mi is jártunk már így, voltak nehéz pillanataink a megbízhatóság miatt minden pilótánk esetében.”

“Aki a határokat feszegeti, előbb-utóbb el is éri azokat. A Ferrari fejlődése 2016-ról 2017-re kivételes volt, és valószínűleg ez is egy fejlődési fázis. Át tudom érezni, milyen lehet három versenyen ennyi pontot veszíteni – nem kellemes.”

“Hajszoljuk a teljesítményt, de közben próbáljuk a megbízhatóságot is tartani. Ez minden csapat fejlődéséhez hozzátartozik. Örülök annak, hogy mi az idén igazán kivételes munkát végeztünk a megbízhatóság terén.”