Horner szerint éppen a glória megalkotója, azaz a Mercedes szorította sarokba a nemzetközi szövetséget – akaratán kívül. Utóbbira bizonyíték, hogy a legutolsó szavazáson a Mercedes is a glória bevezetése ellen voksolt, tíz csapatból csak a Ferrari támogatta.

“A Mercedes előállt ezzel a koncepcióval, ami nehéz helyzetbe hozta az FIA-t” – vélekedett Horner. “Ha történne egy súlyos baleset, és nem lenne glória az autón, de azzal esetleg megmenthető lett volna egy élet, jogilag nagyon nehéz helyzet állna elő.”

“Ebben az esetben nehéz lenne megmagyarázni, hogy miért nem használtuk, amikor már elérhető a megoldás. Ezért fejlesztettük ki az Aeroscreent, próbáltuk ennél a flip-flopnál esztétikusabb formában megoldani ezt a problémát.”

“Az FIA számára aztán a glória maradt az egyetlen opció. De ha most be is vezetjük, aztán később alsóbb kategóriákban is, hol lesz ennek a vége? Versenyzőként bizonyos kockázatokat el kell fogadni.”