F1: A Ferrari megint a kiszállást pedzegeti

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2017.02.06. 13.01

A Ferrari elnöke azt mondja, nem tudják elkötelezni magukat a Forma-1 mellett, ha a sportág népszerűsége továbbra is csökkenni fog.

F1: A Ferrari megint a kiszállást pedzegeti

A Forma-1 népszerűsége, nézettsége 2008 óta folyamatosan csökken – 2016 kivétel, stagnálást hozott a múlt év -, az új tulajdonos, az amerikai Liberty Media egyik legfontosabb dolga és célja, hogy ezen változtasson.

A Ferrarinál egyelőre óvatosak, az elnök, Sergio Marchionne azt mondja, a jelenlegi, 220-ig tartó F1-es szerződésükön túl nem akarnak gondolkodni, előbb látni szeretnék, hogy javulás jön-e ezen a téren vagy sem.

“Nem kötelezhetjük el magunkat újra és újra egy olyan sportág mellett, amelynek ilyen-olyan okokból folyamatosan zsugorodik a közönsége. Újra népszerűvé, sokkal elérhetőbbé kell tennünk a Forma-1-et. Bízom benne, hogy Chase (Carey, vezérigazgató) tisztában van vele, hogy a szórakoztatást fel kell pörgetni. Sok munkára van szükség. Mi is kivesszük ebből a részünket, de most már tényleg neki kell fogni ennek” – mondta.

Marchionne úgy véli, a 2017-es szabályváltozások, az új, gyorsabb autók, a tartósabb gumik a jó irányba vihetik az F1-et: “Én arra számtok, hogy jobb lesz a Forma-1 2017-ben. Szerintem jó alapot kapunk arra, hogy elkötelezhessük magunkat az F1 iránt, most megalapozhatjuk a 2020 utáni időszakot.”

Kommentek

F1: A Merci-főnökön röhög az egész internet

Toto Wolff beindította a mémgyárakat az Ausztrál Nagydíjon bemutatott asztalcsapkodásával.

Videó: Ilyen közel voltak a nézők Vettel Ferrarijához

Sebastian Vettel melbourne-i fedélzeti kamerás felvételéből látszik igazán, mennyire veszélyes volt, hogy a nézők már a levezető körön a pályára rohantak.

F1: Lewis Hamilton önéletrajzi filmet tervez

Nem lát megfelelő színészt, ezért önmagát alakítaná.

F1: Bahreinben dől el, mi is van az előzésekkel

A Red Bull csapatfőnöke, Christian Horner szerint meg kell várni a Bahreini Nagydíjat az előzésekkel kapcsolatos végleges elemzésekhez.

Morbid: El akarták lopni a Ferrari-alapító maradványait

Az olasz rendőrség kedden közölte, hogy sikerült meghiúsítaniuk a néhai Ferrari-alapító, Enzo Ferrari földi maradványainak ellopását. Váltságdíjra utaztak a reménybeli sírrablók.

Nagy lebukás, tényleg sok a magyar gyorshajtó

A vezetési hibák 36 százaléka gyorshajtásból fakad, de toplistás a hirtelen fékezés és a motor túlpörgetése is.

F1: Vérfürdő készül a középmezőnyben

Az első három csapat kiléte világos, de a best of the rest pozíciójáért 2017-ben öldöklő csata folyhat a Forma-1-es középmezőnyben. Ki van előrébb, ki bírja tovább a fejlesztési versenyt?

Tarlós téved – visszaszólt a bírságoló közteres

Több ponton vitatja a főpolgármester állításait az autósokat személyenként akár tucatnyi 50 ezres bírsággal nyakon öntő közteresek főnöke.  Tarlós szerint ne fizessenek, az ügyvéd szerint ez butaság.

F1: Nem a trükkös futómű csinálta ki a Red Bullt

A Red Bull szerint a felfüggesztésekre vonatkozó új szabályoknak nincs közük ahhoz, hogy a csapat a Ferrari és a Mercedes mögé szorult az Ausztrál Nagydíjon.

F1: Ő lesz Räikkönen utódja?

A Ferrari korábbi csapatfőnöke szerint megvan, kire cserélhetné a veterán Kimi Räikkönent a Ferrari 2018-ban.

Használt hibrid buszokat vásárol a főváros

Újra visszatérhetnek a hibrid buszok Budapestre, igaz, ezek használtak lesznek és csak szóló kivitelűek.

F1: Alonso még öt évig maradhat?

A McLaren-Honda jelenlegi versenyképessége mellett az sem lenne meglepő, ha Fernando Alonso féltávnál kiszállna, de a wokingi csapat főnöke azt reméli, sokáig marad még a kétszeres bajnok spanyol.

Jön a 30-as korlátozás lakott területeken?

Violeta Bulc, az Európai Unió közlekedésért felelős biztosa szerint érdemes lenne szigorúbban korlátozni a sebességet lakott területen.

Lauda: Bottas máris bizonyított

A Mercedes-csapat elnöke az Ausztrál Nagydíj után úgy látja, hogy jól választottak Valtteri Bottasszal, a finn elődje, Nico Rosberg szintjén van.

Ezt a vizsgát soha nem fogja elfelejteni egyik tanulóvezető sem

Amikor az oktató közli, hogy a vizsgán egy másik autót fognak vezetni, már ott elkezdődik a para, aztán meglátják milyen autó, és picit kikészülnek.

Életveszélyes előzés után bosszúálló üldözés Békésben

Többször írtunk már a defenzív vezetési stílus életmentő hatásáról. Mert rengeteg idióta van az utakon, és ha lesüllyedünk a szintjükre, és belemegyünk egy adok-kapok szituációba, akkor azzal csak magunkat, és utasainkat veszélyeztetjük.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.