A Forma-1-es szabályváltoztatások célja az volt, hogy körönként 4-5 másodpercet gyorsuljon a mezőny, a 2017-es szezonra teljesen új autókat kellett építeniük a csapatoknak.

“Az új autó brutálisan gyorsnak érződik” – mondta Hülkenberg, aki a Force Indiától szerződött a Renault-hoz.

Hülkenberg a barcelonai pályát próbálhatta ki a szimulátorban, és olyat tapasztalt, amit eddig még soha. “A 3-as és 9-es kanyaron abszolút padlógázon lehet átmenni.”

Hülkenberg is úgy gondolja azonban, hogy a nagy kanyarsebesség és a rövidebb féktávok miatt gondok lehetnek az előzésekkel.

“Monte-Carlóban lehetetlen lesz előzni. Csak be kell tenni az autót a pálya közepére, és ennyi.”

Ahogy sokan mások, Hülkenberg is keményebben edz az új szezonra. “Olyan 20-30 százalékkal keményebb a felkészülés. Mindenkinek megígérhetem, hogy újra nehéz dolgunk lesz az autóban.”