Az új autót 688 kódjellel fejlesztik Maranellóban, méghozzá az egykori legendás dizájner Rory Byrne segítségével. Byrne egyike volt a Ferrari kulcsembereinek a Schumacher-korszakban, a csapathoz közel álló források szerint az ő támogatása is kellett ahhoz, hogy ennyire merész autót építsenek az olaszok.

Egyelőre nem tudni, mennyire lehet komolyan venni a Ferrari felől most érkezett híreket, az autóról mindenesetre azt pletykálják, hogy a szabályok adta határogat feszegeti, mindent bevetettek a mérnökök.

A Ferrarira korábban nem volt jellemző az efféle agresszív tervezési filozófia, a csapatnál azonban nagyon várják már a komoly eredményeket. Úgy hírlik, hogy a James Allison távozása után kinevezett Mattia Binotto átszervezései is sikeresek voltak, még az örökké elégedetlen Sergio Marchionne elnöknek is tetszik a csapatnál jelenleg zajló munka.

A Ferrarinál most 14 különböző munkacsoport dolgozik egymást támogatva, igazi fővezér nélkül.