F1: Hamiltonra így még nem szóltak rá

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2016.11.29. 17.43

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff elárulta, hogy a végső eszközhöz nyúltak, amikor az Abu-dzabi Nagydíjon a technikai főnök Paddy Lowe üzent Lewis Hamiltonnak a rádión.

F1: Hamiltonra így még nem szóltak rá

Ahogy köztudott, a múlt vasárnapi Abu-dzabi Nagydíjon a címvédő Lewis Hamilton korább nyilatkozataival ellentétben úgy próbálta megakadályozni csapattársa, Nico Rosberg bajnoki sikerét, hogy a sport- és az észszerűség határait feszegető “lassúsággal” haladt az élen.

Az angolt többször figyelmeztette, kérte versenymérnöke a gyorsításra, majd miután ennek nem volt haszna, a csapat társfőnöke, a technikai igazgató Paddy Lowe utasította Hamiltont a gyorsításra. Ennek sem volt foganatja.

A csapat másik, “frontember” főnöke, Toto Wolff elárulta, hogy Lowe beavatkozása a legmagasabb szintű fegyelmezési eszköz volt – pontosabban lett volna -, nem is csoda, hogy berágtak Hamiltonra.

“Igen, Paddy és a határozott utasítás a legvégső eszköz a belső szabályaink szerint. Ezeket a szabályokat közösen alkottuk meg jó ideje, még Melbourne-ben (írtuk őket össze) egy asztalnál” – magyarázta az osztrák.

És hogy ő maga miért nem rádiózik?

“Azért mert nekem nincs is rádiógombom ehhez. Ismerem magam annyira, hogy tudjam, veszélyes dolog lenne, jó néhányszor megbánhattam volna utólag, ha én üzenek. Jó, ha az ember ismeri magát, a képességeit, az erősségeit és a gyengeségeit. Én ismerem a gyengeségeimet.”

Bestcars

Kommentek

F1: A Mercedes segíti ki a Hondát?

Brit sajtóértesülés szerint a Mercedes beszáll a Honda motorfejlesztésébe. A Red Bull nem örül a rivális felzárkóztatásának.

F1: Kínszenvedés lesz megegyezni az új motorokról

A Forma-1 új motorformulára vált 2021-től, sokan előre látják, hogy nem lesz könnyű megegyezni erről.

F1: Komoly veszélyben volt Wehrlein pályafutása

A Sauber versenyzője, Pascal Wehrlein szerint a Bajnokok Tornáján szerzett hátsérülésére a karrierje is rámehetett volna, ha nem adott volna magának elég időt a felépülésre.

F1: Egyenlítésre készül a Mercedes

A hétvégi Orosz Nagydíjon a Mercedes szeretné 2-2-re felhozni az idei győzelmi arányt, Toto Wolff szerint az egész csapatnak fáj, amikor kikapnak a Ferraritól.

Audi RS3: Megnéztük hogy készül, és ki is próbáltuk

Évente egyszer biztosan van valami rendezvény a világ legnagyobb motorgyárában, Győrben. A mostani apropóját a március 10-től gyártott Audi RS3 Limousine adta 

Használt autó: nagypályás használt BMW egy új Škoda Octavia árában

2017. februárjában, az utód értékesítésének indulásával kifutott az F10-es BMW 5-ös. Öt-hatmillióval be lehet szállni, egy kompakt autó árából. Megéri kockáztatni a használt luxusautóval?

Egyszerűsítenék az újtdíjfizetést

Három multinacionális vállalat közös céget alapított a Európai Elektronikus Útdíjszedési Szolgáltatás (ETTS) hatékonyságának javítása érdekében. A Toll4Europe vállalkozás már minden szükséges hatóságtól zöld utat kapott.

Önjáró autók üzembe helyezését tervezik

Bő két év múlva már vezető nélküli autók közlekedhetnek a London és Oxford közti 100 kilométeres úton, ha valóra válnak egy frissen létrehozott brit konzorcium tervei.

Porsche: három visszahívás egy héten belül!

A német sportautógyár típusait különböző problémák sújtják, de mások sem immúnisak a péntekinadrág-szindrómára.

Figyelem, újra bírságolnak az óbudai kamerák

A III. kerület a polgármesteri iroda honlapján tette közzé, hogy mostantól megint küldik a csekkeket a szabálytalankodóknak, mert továbbra sem bizonyított, hogy jogtalanul bírságolnának kameráik felvételei alapján.

Barbár Mad Max-autó a Mitsubishitől

A Top Gear felkérésére félelmetes sivatagi versenyautót épített a Mitsubishi, majd elkészítették annak civil, megvásárolható kiadását is.

Visszatért a lépcsőshátú Swift!

Bemutatkozott és három hét múlva már meg is vásárolható a Suzuki Swift szedán – igaz, nem Suzuki, nem Swift, és nem is kapható Európában.

F1: Alonso rátette a kezét az Indy-trófeára

Hétfőn az Andretti Motorsport főhadiszállásán járt Fernando Alonso.

A lakótelep közepén sikerült elakadni egy szabadidő-autóval

Újabb eset bizonyítja, hogy a szabadidő-autó nem terepjáró, főleg utcai abroncsokkal nem.

F1: Buttonnak elég lesz 10 kör!

A McLarennél nagyon bíznak a Monacóban Fernando Alonso helyére beugró Jenson Buttonban, úgy gondolják, a pályás tesztelésnek nem lett volna haszna számára.

Városban száguldozó kretének rontják a BMW-sek jó hírét

Az ilyen videók miatt romlik a bajor márka tulajdonosainak megítélése, mert ez már nem a használja-e az indexet szint. Ez közveszélyes szórakozás.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.