F1: A McLaren nem akarja elengedni Alonsót

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2016.11.29. 14.42

A McLaren-csapat főnöke, Jost Capito azt mondja, mindent megtesznek majd, hogy 2017-en túl is Wokingban tartsák a visszavonulás ötletével kacérkodó Fernando Alonsót.

F1: A McLaren nem akarja elengedni Alonsót

Fernando Alonso jelenlegi mclarenes szerződése 2017 végéig tart. A spanyol az elmúlt hónapokban számtalanszor elmondta, hogy csakis akkor marad a Forma-1-ben, ha a jövő évi szabályváltozások a mostaninál élvezetesebbé teszik a versenyzést – ha nem, menne kevésbé fárasztó, de izgalmasabb sorozatba, például a hosszú távú világbajnokságba (WEC).

A McLaren-csapat szeptemberben érkezett vezérigazgatója, Jost Capito a BBC-nek azt nyilatkozta, 2017-en túl is számítanak a kétszeres világbajnok spanyolra:

“Ha az autó és a motor jó, és élvezi az új szabályokat, akkor semmi akadálya, hogy maradjon. Fernando nagy érték a csapat számára, minden tőlünk telhetőt meg kell tennünk, hogy megtartsuk őt.”

Bár Alonso elsősorban a szabályokat emlegette, nyilvánvaló, hogy a McLaren-Honda versenyképessége is feltétele a folytatásnak, a középmezőnybeli erőlködésért nem fog maradni. Capito szerint meglesz az előrelépés.

“Az autó terén előrelépésre számítok a McLarentől és a motort illetően nagy javulásra számítok a Hondától. Mindig eltart egy ideig, hogy egy csapat összeszokjon az új partnerrel. A McLaren és a Honda korábban is volt már együtt, de az rég volt. Teljesen új emberekről van szó, ezért eltartott egy ideig, míg a Hondánál megértették, hogy működik a McLaren, és a McLarennél azt, hogyan működik a Honda, de szerintem mostanra sikerült.”

“Nagyon jó a viszony, a Hondánál egyre inkább látják, mire lenne szükség az autótól, és mi is egyre világosabban látjuk, mire van szükség a motornál. Nemcsak az egyes elemek javulására, hanem a viszony további erősödésére számítok. Egy meg egy nem kettő lesz, hanem inkább három.”

Bestcars

Kommentek

Ezek az autók most a vevők kedvencei

Német autómárkák kerültek az amerikai Consumer Reports magazin éves márkarangsorának az élére az idén, az amerikai márkák messze mögöttük kullognak. A listát a tulajdonosok elégedettsége alapján állították össze.

Badár Sándor üldözte be a Lada Vestát a magyar piacra

Az első alaposabb körbejárás, beülés után Škoda Rapidok, Dacia Loganok, akár akciós Ford Focusok lehetséges alternatívájának tűnik a Lada Vesta.

F1: Rosberg ijesztőt jósolt az idei szezonra

A tavaly visszavonult címvédő, Nico Rosberg szerint annyira nehéz lesz vezetni az idei autókat, hogy a pilóták akár futamgyőzelmeket is bukhatnak a fáradtság miatt.

Nagyon pörgött a magyar autópiac februárban

Februárban az egy évvel korábbinál 20,7 százalékkal több, 8000 új személygépjárművet helyeztek forgalomba Magyarországon.

F1: A Mercedes megállíthatatlan a teszten

A Mercedes folytatja: a barcelonai teszt harmadik napjának délelőttjén is az ezüst nyíl futotta a legtöbbet, Valtteri Bottas ráadásul félelmetes köridőt is autózott. A McLaren ezúttal úgy-ahogy működik.

F1: Kanada is szerződést hosszabbított

Oroszország után Kanada is meghosszabbította Forma-1-es szerződését, 2029-ig biztos a montreali futam jövője.

Bajnokságon kívüli versenyen kísérleteznének az F1-gyel

A Forma-1 sportszakmai vezetője, Ross Brawn felvetette, hogy a világbajnokságon kívüli futamon kísérletezhetnének a versenyhétvégék formátumával.

Így sikerült a Volkswagen és az Ikarus összeházasítása

Kész szenzáció volt, amikor a budai várban először megjelentek a kis kerekű midibuszok. Ennek ellenére nem húzták sokáig, a BKV 5 év után lecserélte őket.

Erről a sebességhatárról biztosan nem tudtál

Nemrég Lengyelországban jártunk, és olyan sebességhatárokkal találkoztunk, amiről eddig nem is tudtunk.

F1: Egy csapat már elhasalt a trükkös felfüggesztéssel

A Nemzetközi Automobil Szövetség lépése után az egyik Forma-1-es csapat már biztosan kénytelen lesz változtatni a “trükkös” felfüggesztésén.

Nyolcéves csúcson a magyar gumiabroncspiac

2016-ban 5,1 százalékkal nőtt a hazai személygépkocsiabroncs-piac a 2015-ös évhez képest.

Az EU-s országok nem akartak új fogyasztásmérést

Egyes uniós tagállamok hátráltatták a károsanyag-kibocsátási tesztek szigorítását, és nem fordítottak elegendő energiát az emissziós adatokat manipuláló autógyártók leleplezésére – írták az Európai Parlament dízelbotránnyal foglalkozó vizsgálóbizottságának (EMIS) friss jelentésében.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.