Verstappen: Meg kellett próbálni!

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2016.11.26. 17.08

A Red Bull-os Max Verstappen nem bánja, hogy eltérő gumistratégiával futnak neki a vasárnapi Abu-dzabi Nagydíjnak, azt már annál inkább, hogy csak a 6. helyről rajtolhat.

Verstappen: Meg kellett próbálni!

A Forma-1-es Abu-dzabi Nagydíj időmérőjének második szakaszában a Red Bull a többiekétől eltérő megközelítést alkalmazott, Daniel Ricciardo és Max Verstappen ultralágy helyett a tartósabb szuperlágyon futotta gyors körét, azaz azokon rajtolnak majd vasárnap.

A Q3-ban – természetesen már ultralágyon – a 3. időt futó Daniel Ricciardónak jók a kilátásai, de a fináléban csak a 6. helyet hozó Max Verstappen azért kevésbé boldog, de bánni nem bánja, hogy valami mással próbálkoztak.

“Az ultralágy elég gyenge hosszabb etapon. Az utolsó edzésen, jóval magasabb hőmérséklet mellett is nagyon jó volt a szuperlágy a hosszú etapon. Meglátjuk, mi lesz holnap, mindenesetre megpróbáltunk valami eltérőt. Ha ugyanazzal a gumikkal megyünk, akkor garantáltan cs üldözők maradunk, és nyilván nem ez a cél” – magyarázta a holland tini.

f1_abu_kval_16

“Holnap előrébb is kell kapaszkodnom. Egész hétvégén jó volt a tempóm, de az élcsapatok pilótái közül az utolsóként rajtolok, szóval egyértelműen nem vagyok elégedett, de biztosan érdekes verseny lesz.”

Verstappennek a szezonzáróra egy teljesíthető célja maradt, az, hogy a bajnokságban megelőzze az 5 ponttal előrébb álló Sebastian Vettelt, és megszerezze a 4. helyet. A Ferrari németje holnap a holland ifjonc mellől, az 5. rajkockából indul.

Bestcars

Kommentek

F1: Megosztottak a pilóták az új fejvédőről

A héten eldőlt, hogy a glóriának nevezett fejvédő rendszer végleg süllyesztőbe kerül, helyette a pajzs névre keresztelt eszközzel kezdenek kísérletezni.

F1: Meglepő dolgot mondtak a Mercedes-motorról

Sergio Perez, a Force India pilótája szerint a Mercedes motorelőnye eltűnt, csak a Hondát előzik biztosan a németek.

F1: Egyéves problémát oldhat meg a Haas

A fékekkel a tavalyi bemutatkozás óta küszködő Haas-csapat az Orosz Nagydíjnak új beszállító termékével vág neki.

F1: Túl kicsi a rajtszám? Nem indulhat az autó!

A Nemzetközi Automobil Szövetség megszigorította a rajtszámok és versenyzői nevek megjelenítésére vonatkozó előírásait, a Spanyol Nagydíjtól elvileg képesek lehetünk messzebbről azonosítani a pilótákat.

Ezért változott a lámpaprogram a Nagykörúton

A Budapest Közút szerint a nagykörúti lámpaprogram módosítása a közlekedők érdekében történik, aminek a tömegközlekedéssel és a közúti közlekedéssel közlekedők is kedvezményezettjei lehetnek.

Franciaországban magára hagytak egy Lada-kereskedést, tele autókkal

Úgy tűnik, Franciaországban tényleg a kutyának sem kellett a Lada, egy komplett kereskedés áll évek óta elhagyottan, autókkal együtt.

TOP10: Halott márkák örökéletű szépségei

Biztos lehet benne mindenki, nem az ő szépségükön múlt gyártójuk megszűnése. Halott autómárkák egykori csodálatos alkotásaiból következik szubjektív válogatás.

Halálos baleset a veteránautó-versenyen

Egy pilóta meghalt, utasa pedig életveszélyes sérüléseket szenvedett, amikor veterán Jaguarjuk fának ütközött egy amerikai túraralin.

Eladja a Ducatit az Audi?

A hírek szerint a Volkswagen-csoport megkezdte az olasz sportmotor-márka eladásának előkészítését. A Ducati Ferdinand Piëch szíve csücske volt.

Alonso: A célba érés már nagy eredmény lenne

Fernando Alonso 2017-ben Forma-1-es versenyen még nem jutott el a kockás zászlóig, reméli, hogy a frissített Honda-motorral Szocsiban legalább a célba érés összejön végre.

Kémfelvételen a Škoda Yeti utódja

Karoq néven érkezik egy hónap múlva a második generációs kompakt Škoda SUV. Csehországban lefilmezték egy prototípusát.

Nem működik a Toyota stratégiája

A világ minden részén népszerűek a plug-in hibridek – mindenütt, kivéve Kínát. Az ázsiai ország miatt a Toyota kénytelen lesz újragondolni stratégiáját.

F1: Szocsiban annyi a kanyarlevágós trükknek

Az FIA fekvőrendőröket szereltetett fel a szocsi pálya 2. kanyarjának bukóterébe, mostantól nem lehet ügyeskedni.

Rekordévet zárt a Mercedes Magyarországon

A Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft. tavaly közel 190 ezer gépkocsit gyártott Kecskeméten, 3,8 százalékkal többet, mint 2015-ben.

F1: Az Orosz Nagydíj legütősebb balesetei – videó

A Forma-1-es Orosz Nagydíjat csak 2014 óta rendezik, de a szocsi helyszín három év alatt is produkált jó néhány húzós esetet.

Nem akárhogy loptak szét egy magyar Ladát

Nem lopták el az autót, csak a számukra értékesebb alkatrészeket nyúlták le az épített Ladából. Segíts te is, hogy előkerüljön a tettes!

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.