F1: Miért nem rázott kezet Hamilton és Rosberg?

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2016.11.25. 13.35

A 2016-os Forma-1-es bajnoki címért küzdő csapattársak a csütörtöki fotózáson csak álldogáltak egymás mellett, kihagyták az ilyenkor szokásos kézfogást.

F1: Miért nem rázott kezet Hamilton és Rosberg?

A szezonzáró Abu-Dzabi Nagydíj csütörtöki versenyzői sajtótájékoztatóját egy kicsit rendhagyó módon tartották, a világbajnoki címért küzdő két Mercedes-pilóta, az éllovas Nico Rosberg és a címvédő Lewis Hamilton egy darabig csak kettesben ült az újságírók elé.

A moderátor, James Allen a párost megkérte, hogy a fotósok kedvéért álljanak fel és rázzanak kezet – ahogy ez szokás ilyenkor – azonban Rosberg és Hamilton csak állt egymás mellett, kezet nem ráztak.

Sokak azonnal úgy értékelték ezt, hogy a riválisok viszonya mélyponton van a finálé előtt, de Rosberg utólag tisztázta, hogy félreértésről volt szó, egyszerűen nem hallották a felhívást.

“Csak azt kérték tőlünk, hogy álljunk fel a fényképhez. Nem lett volna gond kezet rázni Hamiltonnal” – nyilatkozta a német Bildnek.

2014-ben megvolt a kézfogás

2014-ben megvolt a kézfogás

A versenyzők természetesen a viszonyukra vonatkozó kérdést a sajtótájékoztatón sem kerülhették el, akkor a német így felelt: “Voltak nehéz pillanatok, de nagyon jó momentumok is, és úgy vélem, idén előrelépés történt, semleges a viszonyunk, képesek vagyunk kezelni a dolgokat.”

Hamilton egész hosszan beszélt a témáról, dicsért, de oda-oda is szúrt Rosbergnek:

“Érdekes dolog ez. Gyerekként nagyon jóban voltunk. Persze akkoriban a versenyhétvége gokartozást jelentett, ami jó móka, az ember vezet, kiszáll, hülyéskedik. Mond pár adatot a mérnöknek, aztán irány a Playstation, az egykerekűzés… Sok közös volt bennünk, imádtuk a pizzát, imádtunk befalni egy teljes doboz Kellogg’s Frostiest, csináltunk mindenféle őrültséget, nagy motorostúrákra mentünk. Én a mai napig ezt csinálom, de Nico megváltozott ebből a szempontból, egyértelműen csakis, kizárólag önmagával foglalkozik.”

“Aztán még fiatalon elváltunk, ő elment a Forma BMW-be, én a Forma Renault-ba. Végül eljutottunk a Forma-1-be, amiről gyerekként álmodoztunk, és bár voltak jobb és rosszabb időszakok, azért mostanra, tavalyra, már így öregebb fejjel – főleg, hogy milyen rég ismerjük egymást -, sikerült jó kapcsolatot kialakítani.”

“Nagyon örülök neki és a családjának, büszke vagyok rá, hogy túl tudtunk lépni a rivalizáción, büszke vagyok rá, amiért ilyen jól versenyez, főleg idén, és összességében is jó, hogy ő a csapattársam.”

Bestcars

Kommentek

Női szupergonosz a Nissan elektromos nagykövete

Az Öngyilkos osztag című képregény-feldolgozás egyik főgonoszát játszó Margot Robbie ausztrál színésznőt választotta a Nissan elektromos mobilitási nagykövetéül.

Élőben barátságosabb a törtszemű Skoda Octavia

Menetrend szerint érkezett a harmadik generációs Skoda Octavia időközi ráncfelvarrása, ami leginkább két, alig pár centi hosszú lemezdarab miatt igazán érdekes a szokásos új színek, digitális funkciók, vezetéssegédek mellett.

Százszámra gyártanák az elektromos buszokat a lengyelek

2025-től évente ezer buszt gyártanának Lengyelországban. Ennek alapjait most fektethetik le a lengyelek.

Kiderült, hol vannak a legdurvább dugók

A Los Angeles-i autósok vesztegeltek az utakon legtöbbet torlódások miatt 2016-ban a világon: fejenként 104 órát ültek dugókban.

Minden benne van az új Volkswagen Golfban

Kipróbáltuk a felfrissített Golfot! A jóból még jobb lett, a vezetői asszisztensek és a műszaki megoldások száma és fajtája luxusautókat idéz.

A múltba megy előre a kínai szupersportkocsi 

Olasz formatervvel érkezik a kínai Techrules fantasztikus sportautója. A múltidéző vonalak mögött fejlett elektromos hajtáslánc-technológia rejlik.

Újjászületett a nyolcvanas évek egyik legfurcsább járműve

Sir Clive Sinclair fekvő robogója, a kultikus, de életképtelen C5 valamivel praktikusabb formában térhet vissza. Az Iris Sinclair unokaöccsének a munkája.

F1: Hamilton magyarázkodni kényszerült

Lewis Hamilton hétfőn tisztázta a hétvégén a csapaton belüli adatmegosztással kapcsolatos nyilatkozatát. Nincs baja a Mercedesszel és Valtteri Botasszal.

F1: Minden ellenféltől fél a Mercedes

Hiába nyertek zsinórban három világbajnoki címet, a Mercedes csapatfőnöke azt mondja, a 2017-es idény előtt majdnem ugyanúgy tart minden riválistól, mint amikor először munkába állt.

Csökken az üzemanyag ára

Szerdán megáll az üzemanyag árának emelkedése, sőt a gázolaj még olcsóbb is lesz.

Elegáns lett a legújabb Forma-1-es autó

A Sauber-csapat megmutatta 2017-es Forma-1-es modelljét, a C36-ost. A svájci alakulat jubileumi festéssel ünnepli 25. F1-es idényét.

A Lada nyugati hódításának nyomát fotózták Magyarországon

Ha ez a Zsiguli mesélni tudna! Biztos kalandos út vezetett a szovjet gyárból Angliába, majd valahogy a magyar utakra.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.