A McLarennek a 2013-as szezon befejezése óta nincs főszponzora, amiből a Dennis-korszakban nem csinált nagy ügyet a csapat. Valami olyasmi volt a filozófia, hogy nem minden áron eladó a főszponzori cím, csak komoly, vastag pénztárcával érkező cégé lehet.

A Vodafone 2006-ban csatlakozott a McLarenhez, korábban a West (1997-2005) és a Marlboro (1974-1996) volt a csapat főszponzora. A telekommunikációs óriás a 2013-as szezon után döntött úgy, hogy nem hosszabbít szerződést, azóta nem is találtak senkit a helyére.

Brown most határozottan kijelentette, hogy ezen változtatni kell. Egyébként rajta (pontosabban cégén) keresztül köttetett a McLaren több jelenlegi szponzorációs megállapodása is, de a rivális alakulatoknál is rengeteg ügyben segített.

Brown luxusmárkákban gondolkodik. “Rengeteg hely van a McLaren versenyautóján luxusmárkák számára” – vélekedett az ügyvezető. “Egy főszponzor pedig segítene előremozdítani a dolgokat.”

“Partnerekre van szükségünk, főleg egy névadó szponzorra – ez kiemelt prioritást élvez.”

Bestcars