F1: Meglepő dolog derült ki az amerikai csapatról

Szerző: Vezess levél küldés 
Dátum: 2016.11.23. 12.30

A Haas már az idei szezon megkezdése előtt áttolta a fókuszt a 2017-es autójának fejlesztésére, májustól csak a jövő évi autón dolgozik a csapat.

F1: Meglepő dolog derült ki az amerikai csapatról

Tekintettel arra, hogy jövőre jelentős szabályváltozások jönnek, a legtöbb csapat a szokottnál is korábban átállt a 2017-es autók fejlesztésére. Az egyik legelső váltó a Haas volt, amely már akkor a 2017-es autón dolgozott, amikor még el sem kezdődött az idei szezon.

A Haas a Ferrari szélcsatornájában dolgozik (hetente 65 szélcsatornás teszt engedélyezett a csapatoknak), a 2016-os autóval március óta csak egyszer-kétszer használták. Május óta csak a 2017-es autón dolgoznak, ami érthetővé teszi, hogy a jó kezdés után miért csúszott hátrébb a Haas.

“A teljesítményünk visszaesett az idén, mert a 2016-os autóval nem sokat jártunk a szélcsatornában” – árulta el Romain Grosjean.

“Amikor csatlakoztam a csapathoz, az volt a terv, hogy a második évben legyünk jobbak, a harmadikban pedig még jobbak. Továbbra is így állunk hozzá a dolgokhoz.”

Grosjean szerint fontos teendője a Haasnak, hogy gyorsítsa az adatfeldolgozás idejét. “Egy csapat első évében sok gyenge pont kerül elő, ahol javítani kell a minőséget. Az adatfeldolgozáson van javítanivalónk, ahogy az egyes problémákra adott reakciókon is.”

“Jelenleg megeshet, hogy szombat este sem vesszük észre, hogy valami történt az autóval az első és második szabadedzés között.”

“Erre már a második szabadedzésen, vagy legkésőbb utána rá kellene jönnünk, de ezek a folyamatok elég időigényesek.”

Bestcars

Kommentek

Ömlik a kínai Audi

A Volkswagen felfuttatja az Audi gyártását Kínában. Elsősorban hibrid és elektromos hajtású modellekkel bővítik majd a kínálatot.

Olasz fordítás

Egy legendás név, egy legendás roadster, 170 lóerős turbómotor, vászontető, és közvetlen kormányzás. Ugye milyen jól hangzik? Kipróbáltuk az MX-5 felpaprikázott olasz testvérét.

Karambollal végződött a robotautók első versenye

Mindössze két autó indult az új Roborace széria legelső futamán. Egyikük karambolozott és kiesett a versenyből, a másik gond nélkül teljesítette a távot.

4 évig nem takarította ki az autót, ez volt benne

Csúnya látvány, ami főleg akkor fog szíven ütni, ha kedveled az autókat.

Lotus 007: leghíresebb márkatársát köszönti az Evora különkiadása

Különleges kezelésnek vetette alá a fél éve bemutatott Evora Sport 410 modellt a Lotus. Az egyedi munka a világ talán leghíresebb Lotusa előtt tiszteleg.

Megvennéd Niki Lauda BMW M1-esét?

Bőven több, mint 500 millió forintot érhet Niki Lauda egykori BMW M1-ese, ami légitársasága alapítása miatt adott el.

Furcsa platós Mazda MX-5 keresi új gazdáját

Megnyújtották a Mazda MX-5-ös tengelytávját, hogy platós hordárként üzemelhessen. Most pedig éppen eladó a szokatlan mű.

Így vágnak szét egy Porsche Panamerát a tűzoltók

A présgépbe dobás helyett inkább a tűzoltóknak adták az előszériás autót, hogy gyakorolják a mentést.

Egyre népszerűbb Oroszországban a Kamaz

Az orosz gyártó 2016-ban tovább növelte piaci részesedését. A legkeresettebb modellek között szinte csak Kamaz gyártmányokat találunk.

Hajmeresztő, mire képes 1 perc alatt az új Bugatti

Nem csak felgyorsul 400 km/órás sebességre a Bugatti Chiron, hanem meg is áll majd. Mindezt egy percen belül.

Őrült hod rod lett a pusztulásra ítélt Porsche 911-esből

Alaposan átszabták amerikai mintára ezt a Porsche 911-est, a laposabb és hiányosabb kasztniba Chevrolet V8-as motor került.

Legendás francia filmet forgatott újra a Ford

40 éves filmet forgatott újra a Ford modern formában és egy piros Mustanggal a főszerepben.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.