Sergio Perez egyik személyes szponzora, a napszemüveggyártó Hawkers a múlt héten csúnyán melléfogott, amikor Donald Trum amerikai elnökké választása után a Twitteren azzal ajánlgatta termékeit a mexikóiaknak, hogy tegyék fel a szemüveget, hogy ne kelljen látniuk a beígért határfal építését.

A Force India mexikói versenyzője azzal reagált, hogy senki nem gúnyolódhat a hazáján és a népén, a sértő vicc miatt azonnal dobta a Hawkerst, amely így a 20 ezer darab Perez nevével fémjelzett napszemüveg piacra dobásáról is lemondhatott.

A gyártó azért igyekszik kiköszörülni a csorbát, ha nem is szupergyorsan, de előálltak egy kármentő gesztussal. A Hawkers Mexikó egyik vezető napilapjában, az El Universalban egész oldalas hirdetésben kért bocsánatot.

“Kedves Sergio! Balesetek előfordulnak, nálad jobban senki nem tudja ezt. Bár nem hisszük, hogy ez a baleset elfelejthető, mindent tőlünk telhetőt megteszünk, hogy többé ne fordulhasson elő ilyen. Továbbra is melletted és Mexikó népe, valamint azok mellett állunk, akik ellenzik a diszkriminációt és a rasszizmust” – írta a cég.

A Hawker emellett bejelentette, hogy “Dear Sergio x Hawkers” néven bő 7 millió forintnak megfelelő összegből a hátrányos helyzetű mexikói gyerekeket segítő alapítványt hoznak létre.

BestCars_620x310