Kész óvoda a Forma-1!

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2016.11.11. 11.30

A Toro Rossó-s Danyiil Kvjat szerint a Forma-1-es versenyzői értekezletek sokkal inkább óvodások civódására, mint értelmes eszmecserére emlékeztetnek.

Kész óvoda a Forma-1!

A Toro Rossó-s Danyill Kvjat nem egyszer jelezte már, hogy elégedetlen a Forma-1 versenyirányítási, büntetési gyakorlatával, és ahogy Interlagosban kiderült, a pilóták szokásos pénteki, Charlie Whitinggal tartott értekezletét sem tartja sokra. Az orosz pilóta lesújtó képet festett a kollégákról:

“Én Charlie-val vitatom meg az elképzeléseimet, jobban szeretem, ha szemtől szembe beszélünk, ugyanis ezek a megbeszélések, értekezletek néha óvodás szintűek. Én meg inkább nem kérek ebből az óvodából, hogy őszinte legyek. Megvannak a magam ötletei, igyekszem bedobni őket, aztán meglátjuk, kinek tetszik.”

A kérésre, hogy fejtse ki jobban “óvodás” megjegyzést, így felelt:

“Szerintem személyesebben kellene intézni ezeket, mert amikor valaki bekiabál, arra aztán bekiabál valaki más, megint mások meg elkezdenek beszélni és le sem lehet lőni őket. Néha bosszantóan hosszúra nyúlnak ezek az értekezletek, mert valamelyik srác csak beszél, mert ahhoz van kedve.”

kvjat_austin

“Szerintem Charlie-nak talán másképp kellene szerveznie ezt, egyesével meghallgatni a pilóták véleményét, összeszedni, ki mit gondol, aztán onnan kialakítani, nem is tudom… Persze nem akarom én megmondani Charlie-nak, hogy mit csináljon, tudja ő.”

Arra, hogy korábban, az alsóbb kategóriákban is voltak-e hasonló tapasztalatai, nemmel felelt:

“Nem, épp ez a gond. Ez a legviccesebb az egészben. Amikor a Forma Renault-ban, a GP3-ban versenyeztem, ott nem volt ilyen óvoda. Furcsa ez, de a Forma-1 sokkal óvodásabb, mint az alsóbb szériák.”

Kommentek

Sok magyar még mindig így autózik

Minden ötödik magyar autós az évszaknak nem megfelelő gumit használ járművén – derült ki egy márkafüggetlen gumikereskedő felmérése alapján.

Tíz fotón a tökéletes autó

“Amikor el kellett búcsúznom ettől a szívfájdítóan csodálatos géptől, szabályosan meggyászoltam.”

Peugeot Instinct: nagy szájú GT-tanulmány

Kiszivárgott a Peugeot új tanulmányautójának egy fotója. Az impozáns gran turismo minden valószínűség szerint elektromos hajtást kapott.

Hogyan telepíthetnék játékot az autómra? Itt a válasz!

Számítógépes játékot telepített a Porsche 911 kabrió fedélzeti rendszerére. Az irányításhoz és lövöldözéshez szintén az autó kezelőszerveit használja.

Cristiano Ronaldo meghajtotta az új Bugattit

A Bugatti személyesen kínálta meg Christiano Ronaldot egy tesztvezetéssel, hogy megtapasztalja, milyen is az új Chiron.

Faágakat és szemetet állítanak a frissen javított kátyúkba Solymáron

Eszementek egy maréknyi csoportja tette pillanatok alatt tönkre a kijavított kátyúkat Solymáron.

Hajszárítóval riogatják a gyorshajtókat egy skóciai faluban

Kreatív csellel imitálnak sebességmérő rendőröket egy kis falu lakói Skóciában. Elegük lett a száguldozó autósokból.

Ilyen hülye miért vezet?

Minden arra utalt, hogy a vonat megállíthatatlanul közeledik, mégis a sínekre hajtott.

Végtelenül egyszerű parkolást szúrt el ez a BMW-s

Két és fél perc tömény parkolási anomália, a végén pedig eljő a kiütéses győzelem is.

Stuttgart nem kér az öreg dízelekből

Csak Euro 6-os besorolású autók hajthatnak be 2018-től Stuttgart belvárosába, kivételt képeznek az áruszállítók.

100 új buszt kaptak a vidéki közlekedési központok

Összesen 100 vadonatúj, magyar gyártmányú Credo autóbusz állt forgalomba a vidéki közlekedési társaságoknál december vége óta.

Szokatlan koreográfiával űzi az unalmat ez a motoros

Aligha tanácsos ilyet tenni a forgalomban, védőfelszerelés nélkül meg pláne nem, de ezt a motorost épp most szállta meg az unalom.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.