F1: Hivatalos, Palmer marad a Renault-nál

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2016.11.09. 18.35

A Renault szerda kora este bejelentette, hogy a korábban szerződtetett Nico Hülkenberg mellett az idén is alkalmazott Jolyon Palmert versenyezteti 2017-ben.

F1: Hivatalos, Palmer marad a Renault-nál

Délután röppent fel, mostanra hivatalos: a Renault szerződést hosszabbított Jolyon Palmerrel a 2017-es idényre, az angol pilóta lesz a Force Indiától érkező Nico Hülkenberg partnere.

“Örömmel tartjuk meg versenyzőnkként Jolyont a 2017-es idényre is. Jolyon a szezon előrehaladtával bizonyította éhségét, hogy a csapattal közösen fejlődjön, az egyre erősebb teljesítménye pedig meggyőző volt számunkra. Bízunk benne, hogy Jolyon és Nico Hülkenberg párosa ígéretes erő lesz, amely eljuttathat minket a céljainkig. Jolyon érti a csapat szellemiségét, és minden munkatársát motiválja” – magyarázta a Renault Sport elnöke, Jerome Stoll.

“Jolyon és Nico párosa egyesíti a vérfrissítés és a folyamatosság előnyeit. Meggyőződésem, hogy Nico csapattársként Jolyont is még jobb eredményekre sarkallja. Köszönjük Kevin Magnussennek a 2016-os erőfeszítéseit, nagyszerű munkát végzett idén. A legjobbakat kívánjuk neki 2017-re és azután!” – tette hozzá, utalva a dán pilótára, aki a legfrissebb hírek szerint aláírt a Haashoz.

barc_f1_13

A 2014-es GP2-es bajnoki cím után 2015-ben a Lotus tesztelőjeként dolgozó, az enstone-iaknál idén F1-es bemutatkozási lehetőséget kapó Palmer így beszélt:

“A fellegek között járok, amiért a második szezonra is maradhatok a Renault-csapatnál, alig várom, hogy a pályán hálálhassam meg a bizalmat! Mivel 2015 óta Enstone-ban dolgozom, nagyon jól látom, micsoda fejlesztések zajlottak idén, ezért osztozom a csapat izgalmában a 2017-es idényt és az új autót illetően. Elég komoly tanulóév volt ez, de jobban teljesítek, mint valaha, és még képes vagyok fejlődni. Enstone és Viry borzasztóan motivált és lelkes a jövő év miatt, büszke vagyok, hogy én is részese lehetek ennek!”

Kommentek

Ezt a parkolást már 14 millióan látták, nem csodálkozunk

A videó nem friss, de mi eddig nem találkoztunk vele. Facebookon hívta fel rá figyelmünket olvasónk. Köszönjük, kár lett volna kihagyni.

Olcsó középmotoros sportkocsi érkezik

A legváratlanabb helyen: Indiában születik meg a középmotoros autók piacának legújabb és legolcsóbb képviselője. Genfben is ott lesz a Tata Tamo Futuro.

125 éves a ketyegő, amit csak dízelmotornak neveznek

Rudolf Diesel német gépészmérnök százhuszonöt éve, 1892. február 28-án adta be szabadalmát belső égésű motorjára. A később róla elnevezett dízelmotor alacsonyabb fogyasztása miatt a benzinüzemű Otto-motorok komoly konkurense lett, s ma is sok közúti, vízi és vasúti jármű erőforrása.

Így nyílik az új Mercedes E-osztály kabrió teteje!

Hamarosan teljes szépségében megláthatjuk az E-kabriót, addig is itt egy animált kép a tetőnyitásról.

Sok magyar még mindig így autózik

Minden ötödik magyar autós az évszaknak nem megfelelő gumit használ járművén – derült ki egy márkafüggetlen gumikereskedő felmérése alapján.

Tíz fotón a tökéletes autó

“Amikor el kellett búcsúznom ettől a szívfájdítóan csodálatos géptől, szabályosan meggyászoltam.”

Peugeot Instinct: nagy szájú GT-tanulmány

Kiszivárgott a Peugeot új tanulmányautójának egy fotója. Az impozáns gran turismo minden valószínűség szerint elektromos hajtást kapott.

Hogyan telepíthetnék játékot az autómra? Itt a válasz!

Számítógépes játékot telepített a Porsche 911 kabrió fedélzeti rendszerére. Az irányításhoz és lövöldözéshez szintén az autó kezelőszerveit használja.

Cristiano Ronaldo meghajtotta az új Bugattit

A Bugatti személyesen kínálta meg Christiano Ronaldot egy tesztvezetéssel, hogy megtapasztalja, milyen is az új Chiron.

Faágakat és szemetet állítanak a frissen javított kátyúkba Solymáron

Eszementek egy maréknyi csoportja tette pillanatok alatt tönkre a kijavított kátyúkat Solymáron.

Hajszárítóval riogatják a gyorshajtókat egy skóciai faluban

Kreatív csellel imitálnak sebességmérő rendőröket egy kis falu lakói Skóciában. Elegük lett a száguldozó autósokból.

Ilyen hülye miért vezet?

Minden arra utalt, hogy a vonat megállíthatatlanul közeledik, mégis a sínekre hajtott.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.