F1: Az FIA nem kér a kavicságyakból

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2016.11.07. 12.36

A Forma-1 felügyelőszervezete nem veszi fontolóra, hogy a pályaelhagyások megakadályozására újra kavicságyakat telepítsenek a versenyhelyszíneken.

F1: Az FIA nem kér a kavicságyakból

Az idei évben, különösen az elmúlt két futam után forró téma lett a pályaelhagyások, kanyarlevágások megakadályozása, több versenyző és a Red Bull-csapat is azt javasolta, hogy az elmúlt évtizedben sorra leaszfaltozott-lebetonozott bukóterek helyett hozzák vissza a kavicságyakat.

“Én a kavicságyak mellett vagyok, mert az valóban büntet. Ha nem is akad el az autó, a kavicsok rákerülnek a gumikra, bemennek az oldaldobozokba, biztosan nem lehet előnyt szerezni” – mondta például a Red Bull-os Daniel Ricciardo a napokban.

A német Auto Motor und Sport azonban úgy tudja, semmi esély a kavicságyak visszahozására, a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) elsősorban a Forma-1 gumiszállítója, a Pirelli miatt meg sem fontolja a lehetőséget.

“A Pirelli már így is panaszkodik, hogy túl sok kavics van a pályákon, amik megsérthetik a gumikat” – idézett a lap egy nem nevesített FIA-s bennfentest.

Kommentek

Itt az első Halálos iramban 8 videó

Ez a rövid beharangozó megmutat néhány képkockát a Halálos iramban 8-ból.

Vérlázító pofátlanság az útdíjszolgáltatónál

Egy kiszivárgott levelezés szerint a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. csak azért engedett el egy büntetést, mert a szabálytalankodó testvére a cégnél dolgozik.

Rákaptak a magyarok a villanyautókra

Az állami támogatás nyomán megnőtt az érdeklődés az elektromos autók iránt, de idén várhatóan már nem sok, támogatással vásárolt autót helyeznek üzembe.

Nem épített még ilyen autót a Ferrari

A Ferrari saját márkakupájának következő, jubileumi évadára építette meg a 488 Challenge modellt. A mostani az elmúlt huszonöt év legerősebb autója, egyben az első, amely feltöltött motort kapott.

Lefotózta a traffipax? Segítünk!

Átírattuk a rendőrség honlapját, pedig nem akartuk. Csak egy hús-vér rendőrt kértünk.

Szörnyeteggé tuningolt Honda CR-X háromötvenért

A Honda CR-X mára átcsúszott a fehér holló ritkaságú típusok közé, pedig jó tizenöt éve minden diszkó előtt parkolt egy-egy, neonnal a lábtérben, tűzköpő hátsó dobbal tiltásig veretve. Most ezt az érzést kaphatjuk meg 350 ezer forintért.

Nem kerüli ki többé a Mercedes a csirkeadót

Teljes egészében amerikai kezek által összerakott Sprintereket kaphat a jövőben az USA. Legalábbis a következő generációtól kezdve.

F1: A Ferrari szerint nem gyengül a Mercedes

A Ferrari vezetője, Sergio Marchionne szerint a Mercedes nem lesz gyengébb attól, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

Kipróbáltuk a legnagyobb Škodát

Ismeretlen terepre merészkedtek a csehek, a Škoda Kodiaq mégis minden részében ismerős. A hétszemélyes újdonságot Mallorca szigetén vezettük először.

F1: “50 százalék”, hogy Alonso megy a Mercedeshez

A McLaren-Honda főnöke szerint kizárt, hogy Fernando Alonso legyen Nico Rosberg utódja a Mercedesnél, a pilóta honfitársa másképp gondolja.

F1: Hamilton megússza a büntit Rosberg miatt

A Mercedes nem bünteti meg Lewis Hamiltont az Abu-Dzabiban történtek miatt. Most más gondjai vannak a csapatnak.

Ez történik az autóddal a hidegben

Nem csak az embernek és egyéb élőlényeknek pokoli az éjszaka, ha mondjuk mínusz tíz fokban kell a szabadban tölteni, a fagy autónak is betesz.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.