F1: A bőség zavarával küzd a Renault

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2016.11.04. 11.52

A Renault csapatfőnöke azt mondja, mindegyik 2017-es pilótajelöltjük jó, így nehéz lesz a döntés. A szezonzáró előtt azért kiderül, ki ül Nico Hülkenberg mellé.

F1: A bőség zavarával küzd a Renault

A Renault 2017-re már leigazolta a Force Indiá-s Nico Hülkenberget, azonban az még teljesen nyitott, hogy ki ül majd a tapasztalt német mellé.

A szabad ülésért versenyben van a két idei pilóta, Kevin Magnussen és Jolyon Palmer, a Renault korábbi tartalékosa, Esteban Ocon, és talán a haasos Esteban Gutierrez is.

Bár két hete úgy tűnt, csak napok kérdése, hogy véglegesítsék a felállást, ez azóta sem történt meg. A csapatfőnök, Frederic Vasseur az Autosportnak azt mondta, a kínálat bősége és a viszonylagos információhiány hátráltatja a döntést, de a szezonzáróra eldőlhet minden.

“Elsősorban azért napoltuk el a döntést, mert a látókörünkben lévő pilóták mind fiatalok vagy újoncok. De minden egyes futammal több információm, több adatom van. Az én feladatom, hogy minden szempontot mérlegeljek. Megértem, hogy némelyik srác már nagyon szeretné tudni, mi lesz, de ez van” – magyarázta a francia szakember.

barc_f1_37

“De minden jelöltünk szépen teljesít, a saját versenyzőink és a többiek is, szóval nehéz a döntés. Mexikóban további információkat gyűjtöttem. Nem mondanám, hogy kellemetlenül érzem magam, de ez van. Kemény ügy, de a versenyzés kemény meló. Nekem is bírnom kell, nekik is bírniuk kell. Tisztában vagyok vele, hogy olyan döntést kell meghoznom, ami a Renault jövőjét befolyásolja.”

Vasseur hozzátette, hogy a jelöltek pénzügyi háttere nem szempont, nem kell, hogy a pilóta pénzt hozzon a csapathoz.

“A fő szempont a teljesítmény, és az, hogy passzoljon a projekthez, megfelelő legyen a viszonya a csapattal. Ezeket mind mérlegelem, a pénzügyi hátteret azonban nem.”

Kommentek

Többet keresnek majd a kecskeméti Mercedes gyárban dolgozók

Sztrájk is volt a kecskeméti Mercedes gyárban, mostanra azonban sikerült megállapodnia a szakszervezetnek, így jövőre 10 százalékkal nőhet a dolgozók alapbére.

Jégre hajtott a Toyotás, a többit magadtól is kitalálod

Nincs év jégbe szakadó autósok nélkül, az idei tél is meghozta az első terepjáróst, aki egy befagyott tavon kereste az izgalmakat.

Ragadozót készítettek a Mercedes Sprinterből

Nyomokban Sprintert is tartalmaz az a koncepció teherautó, melyet extrém terepre terveztek. Nem bányamunkás, de akár köveket is lehet vele hordani.

Zseniális vagy haszontalan ez a kreatív ötlettel feldobott ablaktörlő?

Télen áldás a tökéletes működő ablaktörlő, de ennek elérése nem egyszerű feladat. Ez a furcsa rendszer a jegesedés ellen küzd, többet erővel, mint ésszel.

Durva robbanásra képes a fagyban kocsiban hagyott kóla

Aki nem akar tetőkárpitra fagyott cukros löttyel szembesülni, az jobb, ha nem hagy éjszakára a kocsiban dobozos üdítőt.

Másfélszer hasznosabb az elektromos Kangoo

Ahogy a Renault Zoe, a franciák Z.E. villanyautó-családjának hasznos tagja, a Kangoo is másfélszeresére növelt hatótávolsággal fut neki a következő modellévnek.

Az autó, ami 2,5 literrel beéri

Nincs megelégedve az alternatív járművek jelenlegi felhozatalával? Mit szól a tüzelőanyagcellás Toyota Mirai-hoz? Kipufogóján csakis forró levegő távozik, azaz gőz.

Nagyképű, de van mire

A faceliften átesett Fiorino mosolyában van némi önteltség, ami nem csoda, hiszen van mire beképzeltnek lenni.

Már el is készült a legdurvább Fiesta

Az új Ford Fiesta máris megvadult és rallyautóként még elődjénél is sikeresebb szeretne lenni, amihez mindene adott.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.