F1: A bőség zavarával küzd a Renault

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2016.11.04. 11.52

A Renault csapatfőnöke azt mondja, mindegyik 2017-es pilótajelöltjük jó, így nehéz lesz a döntés. A szezonzáró előtt azért kiderül, ki ül Nico Hülkenberg mellé.

F1: A bőség zavarával küzd a Renault

A Renault 2017-re már leigazolta a Force Indiá-s Nico Hülkenberget, azonban az még teljesen nyitott, hogy ki ül majd a tapasztalt német mellé.

A szabad ülésért versenyben van a két idei pilóta, Kevin Magnussen és Jolyon Palmer, a Renault korábbi tartalékosa, Esteban Ocon, és talán a haasos Esteban Gutierrez is.

Bár két hete úgy tűnt, csak napok kérdése, hogy véglegesítsék a felállást, ez azóta sem történt meg. A csapatfőnök, Frederic Vasseur az Autosportnak azt mondta, a kínálat bősége és a viszonylagos információhiány hátráltatja a döntést, de a szezonzáróra eldőlhet minden.

“Elsősorban azért napoltuk el a döntést, mert a látókörünkben lévő pilóták mind fiatalok vagy újoncok. De minden egyes futammal több információm, több adatom van. Az én feladatom, hogy minden szempontot mérlegeljek. Megértem, hogy némelyik srác már nagyon szeretné tudni, mi lesz, de ez van” – magyarázta a francia szakember.

barc_f1_37

“De minden jelöltünk szépen teljesít, a saját versenyzőink és a többiek is, szóval nehéz a döntés. Mexikóban további információkat gyűjtöttem. Nem mondanám, hogy kellemetlenül érzem magam, de ez van. Kemény ügy, de a versenyzés kemény meló. Nekem is bírnom kell, nekik is bírniuk kell. Tisztában vagyok vele, hogy olyan döntést kell meghoznom, ami a Renault jövőjét befolyásolja.”

Vasseur hozzátette, hogy a jelöltek pénzügyi háttere nem szempont, nem kell, hogy a pilóta pénzt hozzon a csapathoz.

“A fő szempont a teljesítmény, és az, hogy passzoljon a projekthez, megfelelő legyen a viszonya a csapattal. Ezeket mind mérlegelem, a pénzügyi hátteret azonban nem.”

Kommentek

F1: A Mercedes segíti ki a Hondát?

Brit sajtóértesülés szerint a Mercedes beszáll a Honda motorfejlesztésébe. A Red Bull nem örül a rivális felzárkóztatásának.

F1: Kínszenvedés lesz megegyezni az új motorokról

A Forma-1 új motorformulára vált 2021-től, sokan előre látják, hogy nem lesz könnyű megegyezni erről.

F1: Komoly veszélyben volt Wehrlein pályafutása

A Sauber versenyzője, Pascal Wehrlein szerint a Bajnokok Tornáján szerzett hátsérülésére a karrierje is rámehetett volna, ha nem adott volna magának elég időt a felépülésre.

F1: Egyenlítésre készül a Mercedes

A hétvégi Orosz Nagydíjon a Mercedes szeretné 2-2-re felhozni az idei győzelmi arányt, Toto Wolff szerint az egész csapatnak fáj, amikor kikapnak a Ferraritól.

Használt autó: nagypályás használt BMW egy új Octavia árában

2017. februárjában, az utód értékesítésének indulásával kifutott az F10-es BMW 5-ös. Öt-hatmillióval be lehet szállni, egy kompakt autó árából. Megéri kockáztatni a használt luxusautóval?

Egyszerűsítenék az újtdíjfizetést

Három multinacionális vállalat közös céget alapított a Európai Elektronikus Útdíjszedési Szolgáltatás (ETTS) hatékonyságának javítása érdekében. A Toll4Europe vállalkozás már minden szükséges hatóságtól zöld utat kapott.

Önjáró autók üzembe helyezését tervezik

Bő két év múlva már vezető nélküli autók közlekedhetnek a London és Oxford közti 100 kilométeres úton, ha valóra válnak egy frissen létrehozott brit konzorcium tervei.

Porsche: három visszahívás egy héten belül!

A német sportautógyár típusait különböző problémák sújtják, de mások sem immúnisak a péntekinadrág-szindrómára.

Figyelem, újra bírságolnak az óbudai kamerák

A III. kerület a polgármesteri iroda honlapján tette közzé, hogy mostantól megint küldik a csekkeket a szabálytalankodóknak, mert továbbra sem bizonyított, hogy jogtalanul bírságolnának kameráik felvételei alapján.

Barbár Mad Max-autó a Mitsubishitől

A Top Gear felkérésére félelmetes sivatagi versenyautót épített a Mitsubishi, majd elkészítették annak civil, megvásárolható kiadását is.

Visszatért a lépcsőshátú Swift!

Bemutatkozott és három hét múlva már meg is vásárolható a Suzuki Swift szedán – igaz, nem Suzuki, nem Swift, és nem is kapható Európában.

F1: Alonso rátette a kezét az Indy-trófeára

Hétfőn az Andretti Motorsport főhadiszállásán járt Fernando Alonso.

A lakótelep közepén sikerült elakadni egy szabadidő-autóval

Újabb eset bizonyítja, hogy a szabadidő-autó nem terepjáró, főleg utcai abroncsokkal nem.

F1: Buttonnak elég lesz 10 kör!

A McLarennél nagyon bíznak a Monacóban Fernando Alonso helyére beugró Jenson Buttonban, úgy gondolják, a pályás tesztelésnek nem lett volna haszna számára.

Városban száguldozó kretének rontják a BMW-sek jó hírét

Az ilyen videók miatt romlik a bajor márka tulajdonosainak megítélése, mert ez már nem a használja-e az indexet szint. Ez közveszélyes szórakozás.

Magyarországon épít szupertöltőt a Tesla

Nagyszabású töltőinfrastruktúra-fejlesztést jelentett be a Tesla. Az akciónak van hazai vonatkozása is.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.