F1: A bőség zavarával küzd a Renault

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2016.11.04. 11.52

A Renault csapatfőnöke azt mondja, mindegyik 2017-es pilótajelöltjük jó, így nehéz lesz a döntés. A szezonzáró előtt azért kiderül, ki ül Nico Hülkenberg mellé.

F1: A bőség zavarával küzd a Renault

A Renault 2017-re már leigazolta a Force Indiá-s Nico Hülkenberget, azonban az még teljesen nyitott, hogy ki ül majd a tapasztalt német mellé.

A szabad ülésért versenyben van a két idei pilóta, Kevin Magnussen és Jolyon Palmer, a Renault korábbi tartalékosa, Esteban Ocon, és talán a haasos Esteban Gutierrez is.

Bár két hete úgy tűnt, csak napok kérdése, hogy véglegesítsék a felállást, ez azóta sem történt meg. A csapatfőnök, Frederic Vasseur az Autosportnak azt mondta, a kínálat bősége és a viszonylagos információhiány hátráltatja a döntést, de a szezonzáróra eldőlhet minden.

“Elsősorban azért napoltuk el a döntést, mert a látókörünkben lévő pilóták mind fiatalok vagy újoncok. De minden egyes futammal több információm, több adatom van. Az én feladatom, hogy minden szempontot mérlegeljek. Megértem, hogy némelyik srác már nagyon szeretné tudni, mi lesz, de ez van” – magyarázta a francia szakember.

barc_f1_37

“De minden jelöltünk szépen teljesít, a saját versenyzőink és a többiek is, szóval nehéz a döntés. Mexikóban további információkat gyűjtöttem. Nem mondanám, hogy kellemetlenül érzem magam, de ez van. Kemény ügy, de a versenyzés kemény meló. Nekem is bírnom kell, nekik is bírniuk kell. Tisztában vagyok vele, hogy olyan döntést kell meghoznom, ami a Renault jövőjét befolyásolja.”

Vasseur hozzátette, hogy a jelöltek pénzügyi háttere nem szempont, nem kell, hogy a pilóta pénzt hozzon a csapathoz.

“A fő szempont a teljesítmény, és az, hogy passzoljon a projekthez, megfelelő legyen a viszonya a csapattal. Ezeket mind mérlegelem, a pénzügyi hátteret azonban nem.”

Kommentek

Bajban van az Aston Martin

Jelentősen, 27 százalékkal nőtt az Aston Martin sportautógyártó tavalyi adózás előtti vesztesége, és ezzel már a hatodik egymást követő évet zárta mínuszban.

Fotón, ahogy az új Ladák Budapestre érkeznek

Begurult az első két kamion. Rakományuk friss, ropogós Lada Vesta.

Prémium Peugeot? Már majdnem igen!

A legtöbb népautós gyártó két kézzel kapar a prémium jelzőért, az új 5008 GT kétharmada ki is érdemli.

Oldalszél-stabilizátort kapnak a Ford haszonjárművek

Alapáron szereli fel a Transit és Transit Custom haszonjárműveket oldalszél elleni elektronikus védelemmel a Ford.

F1: Alonso nem vár sokat az új McLarentől

Fernando Alonso szerint kár azt várni, hogy a McLaren hirtelen visszakerül az élre, a spanyolnak nincsenek túlzott elvárásai az idei szezonnal kapcsolatban.

F1: Kerülj egyet az új Mercivel – fedélzeti videó

Fedélzeti panorámavideó az új Mercedes és Lewis Hamilton első köréről.

F1: Räikkönen kipróbálta az új Ferrarit – videó

A délelőtti leleplezés után a Ferrari azonnal pályára is küldte 2017-es Forma-1-es autóját. Kimi Räikkönen fordult vele elsőként.

F1: “Sereghajtót” leplezett le a McLaren

A McLaren pénteken délelőtt Wokingban és Tokióban leleplezte 2017-es Forma-1-es modelljét, az MCL32-est. Meglepő külsőt kapott az autó.

Erősen szennyezett a talaj az Óbudai Autóbuszgarázsban

Hamarosan megkezdődhet az Óbudai autóbuszgarázs területének kármentesítése. A talaj mellett a talajvíz is erősen szennyezett.

F1: Jön a narancssárga McLaren, nézd élőben itt!

A McLaren-Honda péntek délben mutatja be vadonatúj autóját, az MCL32-est, élő közvetítés a leleplezésről.

Ez lehetett volna az orosz Porsche

Az ötlet nem volt rossz, aztán mégis elhasalt a Zaporozsec kupé.

Ezért nincsenek szponzorok az F1-ben?

A Force India tulajdonos-főnöke szerint a Forma-1 nemrég megbuktatott ura, Bernie Ecclestone hozzáállása és nyilatkozatai miatt fogyatkoztak meg a szponzorok.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.