F1: Hamilton gyengébb gumikat kér Mexikóra

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2016.11.02. 13.30

Lewis Hamilton szerint a Pirelli mellényúlt a Mexikói Nagydíjra vitt gumikeverékekkel, a pályára kevésbé tartós abroncsok kellenének.

F1: Hamilton gyengébb gumikat kér Mexikóra

A Pirelli a múlt hétvégi Mexikói Nagydíjra gumikínálata középső hármasát szállította, az autókra a szuperlágy, a lágy vagy a közepes keverékek kerülhettek.

A szuperlágy az időmérőn természetesen szerepet kapott, de a futamra a közepes volt az optimális, így aki az előbbin is rajtolt, az utóbbira cserélt, majd végigment, egy bokszkiállással megoldható volt a verseny. Extrém példát jelentett a sauberes Marcus Ericsson és a renault-s Jolyon Palmer, ők a 72-ből 69 kört a közepes keveréken tettek meg.

A címvédő Lewis Hamilton szerint a Forma-1 gumiszállítójának jövőre kevésbé tartós gumikat (lágy, szuperlágy, ultralágy) kellene Mexikóba vinnie.

“Hogyan lehetne javítani a mexikói versenyen? Én azt mondanám, hogy sokkal, sokkal lágyabb gumik kellenek ide. Nem hiszem, hogy az egykiállásos verseny túl izgalmas a nézők számára, talán kevésbé tartós gumik, több kiállás kellene. A közepes keveréken végig lehetett csinálni a teljes futamot. Nem is tudom, szerintem lágyabb gumikkal több csata, több küzdelem lenne. Most nagyon laza volt a gumihelyzet, amitől a verseny is könnyebb” – magyarázta a futamot megnyerő Mercedes-pilóta.

Kommentek

Eladó a BMW, amiben Tupacot lelőtték

A híres és hírhedt énekest, Tupac Shakurt 1996-ban lőtték le, amikor épp egy Las Vegasban lévő koncertre tartott. A BMW, amiben a halálos lövések érték, most eladó.

Egészen magas szinten űzi az öreg a karosszériázást

Toppon van a bácsi, látszik, hogy a legmagasabb iskolában tanulta el az alapokat. Innen nincs fentebb.

A modern autók rákfenéje, a méregdrága kettős tömegű lendkerék

Gajdán Miklós kollégánk a modern, turbós autókban már kopóalkatrészként számon tartott kettős tömegű lendkerék alkalmazásának okát járja körbe. Ezért van szükség erre a drága alkatrészre.

A tíz legfurcsább raliautó, amit valaha pályára engedtek

Igen különleges látványt nyújtottak ezek a versenyautók, amikor elrúgták a murvát és csattogott a kipufogó. Következzen most tíz unortodox raliautó, amire soha nem számítanál a pálya szélén ácsorogva.

Citroën C4 Cactus OneTone : Darth Vader városi járgánya

Április elsejétől forgalmazzák, mégsem tréfa a Citroën szurokfekete kompakt modellje. Félő, hogy csak Angliában lesz kapható.

Kis elektromos terepjárót építene a Bentley

A Jaguar i-Pace mintájára kisebb, villanymotoros szabadidőjárművet állítana fő SUV-terméke mellé a Bentley.

F1: A Mercedes máris ledarált egy versenytávot

Az első 2017-es Forma-1-es teszt első délelőttjén a Mercedes több mint egy versenytávot lehúzott Valtteri Bottasszal, a leggyorsabb viszont a Ferrari volt. Gondban a McLaren és a Red Bull.

F1: Trumphoz hasonlították a McLarent, kiakadt a net

Az egyik Forma-1-gyel foglalkozó Twitter-csatornán Donald Trump amerikai elnökhöz hasonlították a McLarent.

Hároméves autók, amik nem hagynak cserben

A világ legnagyobb autós ügyfélelégedettségi felmérésekkel foglalkozó ügynöksége, a J.D. Power megnézte, a 2014-es eresztésből melyek ma a legmegbízhatóbb járművek.

Egyszerre áremelés és árcsökkentés a kutakon

A Mol szerdán emeli a benzin árát, a gázolajé ugyanakkor csökkenni fog.

Így spórol a gázolajjal a Škoda

Négy gázüzemű teherautót állított munkába a Škoda a Mladá Boleslav-i gyárában. Ily módon nemcsak a károsanyag-kibocsátás, de a gázolajra fordítandó összegek is csökkenhetnek.

F1: A jövő héten visszatérhet a sérült pilóta

Sajtóértesülések szerint az első barcelonai tesztet nyaksérülés miatt kihagyni kényszerülő Pascal Wehrlein a jövő héten már beülhet a Sauberbe.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.