F1: Hamilton gyengébb gumikat kér Mexikóra

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2016.11.02. 13.30

Lewis Hamilton szerint a Pirelli mellényúlt a Mexikói Nagydíjra vitt gumikeverékekkel, a pályára kevésbé tartós abroncsok kellenének.

F1: Hamilton gyengébb gumikat kér Mexikóra

A Pirelli a múlt hétvégi Mexikói Nagydíjra gumikínálata középső hármasát szállította, az autókra a szuperlágy, a lágy vagy a közepes keverékek kerülhettek.

A szuperlágy az időmérőn természetesen szerepet kapott, de a futamra a közepes volt az optimális, így aki az előbbin is rajtolt, az utóbbira cserélt, majd végigment, egy bokszkiállással megoldható volt a verseny. Extrém példát jelentett a sauberes Marcus Ericsson és a renault-s Jolyon Palmer, ők a 72-ből 69 kört a közepes keveréken tettek meg.

A címvédő Lewis Hamilton szerint a Forma-1 gumiszállítójának jövőre kevésbé tartós gumikat (lágy, szuperlágy, ultralágy) kellene Mexikóba vinnie.

“Hogyan lehetne javítani a mexikói versenyen? Én azt mondanám, hogy sokkal, sokkal lágyabb gumik kellenek ide. Nem hiszem, hogy az egykiállásos verseny túl izgalmas a nézők számára, talán kevésbé tartós gumik, több kiállás kellene. A közepes keveréken végig lehetett csinálni a teljes futamot. Nem is tudom, szerintem lágyabb gumikkal több csata, több küzdelem lenne. Most nagyon laza volt a gumihelyzet, amitől a verseny is könnyebb” – magyarázta a futamot megnyerő Mercedes-pilóta.

Kommentek

Itt az első Halálos iramban 8 videó

Ez a rövid beharangozó megmutat néhány képkockát a Halálos iramban 8-ból.

Vérlázító pofátlanság az útdíjszolgáltatónál

Egy kiszivárgott levelezés szerint a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. csak azért engedett el egy büntetést, mert a szabálytalankodó testvére a cégnél dolgozik.

Rákaptak a magyarok a villanyautókra

Az állami támogatás nyomán megnőtt az érdeklődés az elektromos autók iránt, de idén várhatóan már nem sok, támogatással vásárolt autót helyeznek üzembe.

Nem épített még ilyen autót a Ferrari

A Ferrari saját márkakupájának következő, jubileumi évadára építette meg a 488 Challenge modellt. A mostani az elmúlt huszonöt év legerősebb autója, egyben az első, amely feltöltött motort kapott.

Lefotózta a traffipax? Segítünk!

Átírattuk a rendőrség honlapját, pedig nem akartuk. Csak egy hús-vér rendőrt kértünk.

Szörnyeteggé tuningolt Honda CR-X háromötvenért

A Honda CR-X mára átcsúszott a fehér holló ritkaságú típusok közé, pedig jó tizenöt éve minden diszkó előtt parkolt egy-egy, neonnal a lábtérben, tűzköpő hátsó dobbal tiltásig veretve. Most ezt az érzést kaphatjuk meg 350 ezer forintért.

Nem kerüli ki többé a Mercedes a csirkeadót

Teljes egészében amerikai kezek által összerakott Sprintereket kaphat a jövőben az USA. Legalábbis a következő generációtól kezdve.

F1: A Ferrari szerint nem gyengül a Mercedes

A Ferrari vezetője, Sergio Marchionne szerint a Mercedes nem lesz gyengébb attól, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

Kipróbáltuk a legnagyobb Škodát

Ismeretlen terepre merészkedtek a csehek, a Škoda Kodiaq mégis minden részében ismerős. A hétszemélyes újdonságot Mallorca szigetén vezettük először.

F1: “50 százalék”, hogy Alonso megy a Mercedeshez

A McLaren-Honda főnöke szerint kizárt, hogy Fernando Alonso legyen Nico Rosberg utódja a Mercedesnél, a pilóta honfitársa másképp gondolja.

F1: Hamilton megússza a büntit Rosberg miatt

A Mercedes nem bünteti meg Lewis Hamiltont az Abu-Dzabiban történtek miatt. Most más gondjai vannak a csapatnak.

Ez történik az autóddal a hidegben

Nem csak az embernek és egyéb élőlényeknek pokoli az éjszaka, ha mondjuk mínusz tíz fokban kell a szabadban tölteni, a fagy autónak is betesz.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.