F1: A főnök eléggé berágott Verstappenre

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2016.10.27. 12.30

A Red Bull motorsportfőnöke, Helmut Marko nagyon rossz néven vette, hogy Max Verstappen nem vett vissza Austinban, amikor a gumik kímélésére utasította a csapat.

F1: A főnök eléggé berágott Verstappenre

Bár végső soron nem számított, hiszen motorhiba miatt kiesett, Max Verstappen a futam első szakaszában vitába keveredett a csapattal, amikor arra kérték, hogy vegyen vissza egy kicsit, kímélje a gumikat, ő viszont azzal felelt, hogy nem azért van ott, hogy 4. legyen.

A holland tini aztán rátett egy lapáttal, amikor hívás nélkül, váratlanul ment ki kerékcserére.

A Red Bull motorsportfőnöke, Helmut Marko cseppet sem volt elégedett az ifjonc austini szereplésével:

“Nem lehet túl sokat nyúzni a gumikat. Ezt meg kell tanulnia. Ha nem tanulja meg, nem fog futamot, bajnoki címet nyerni. Meg kell találnia a megfelelő egyensúlyt a türelem és a hajtás között. Danielhez (Ricciardo) viszonyítva sokkal nagyobb volt a gumikopása, így biztosan nem lesz gyorsabb” – háborgott az osztrák.

Egy, a GPUpdtae.netnek névtelenül nyilatkozó mérnök is egyetértett: “Verstappen a második etapján megint bizonyította, hogy túl keményen bánik a gumikkal. Amikor figyelmeztették a rádión, ő visszaszólt, Ricciardónak több esze volt.”

Kommentek

Ezek az autók most a vevők kedvencei

Német autómárkák kerültek az amerikai Consumer Reports magazin éves márkarangsorának az élére az idén, az amerikai márkák messze mögöttük kullognak. A listát a tulajdonosok elégedettsége alapján állították össze.

Badár Sándor üldözte be a Lada Vestát a magyar piacra

Az első alaposabb körbejárás, beülés után Škoda Rapidok, Dacia Loganok, akár akciós Ford Focusok lehetséges alternatívájának tűnik a Lada Vesta.

F1: Rosberg ijesztőt jósolt az idei szezonra

A tavaly visszavonult címvédő, Nico Rosberg szerint annyira nehéz lesz vezetni az idei autókat, hogy a pilóták akár futamgyőzelmeket is bukhatnak a fáradtság miatt.

Nagyon pörgött a magyar autópiac februárban

Februárban az egy évvel korábbinál 20,7 százalékkal több, 8000 új személygépjárművet helyeztek forgalomba Magyarországon.

F1: A Mercedes megállíthatatlan a teszten

A Mercedes folytatja: a barcelonai teszt harmadik napjának délelőttjén is az ezüst nyíl futotta a legtöbbet, Valtteri Bottas ráadásul félelmetes köridőt is autózott. A McLaren ezúttal úgy-ahogy működik.

F1: Kanada is szerződést hosszabbított

Oroszország után Kanada is meghosszabbította Forma-1-es szerződését, 2029-ig biztos a montreali futam jövője.

Bajnokságon kívüli versenyen kísérleteznének az F1-gyel

A Forma-1 sportszakmai vezetője, Ross Brawn felvetette, hogy a világbajnokságon kívüli futamon kísérletezhetnének a versenyhétvégék formátumával.

Így sikerült a Volkswagen és az Ikarus összeházasítása

Kész szenzáció volt, amikor a budai várban először megjelentek a kis kerekű midibuszok. Ennek ellenére nem húzták sokáig, a BKV 5 év után lecserélte őket.

Erről a sebességhatárról biztosan nem tudtál

Nemrég Lengyelországban jártunk, és olyan sebességhatárokkal találkoztunk, amiről eddig nem is tudtunk.

F1: Egy csapat már elhasalt a trükkös felfüggesztéssel

A Nemzetközi Automobil Szövetség lépése után az egyik Forma-1-es csapat már biztosan kénytelen lesz változtatni a “trükkös” felfüggesztésén.

Nyolcéves csúcson a magyar gumiabroncspiac

2016-ban 5,1 százalékkal nőtt a hazai személygépkocsiabroncs-piac a 2015-ös évhez képest.

Az EU-s országok nem akartak új fogyasztásmérést

Egyes uniós tagállamok hátráltatták a károsanyag-kibocsátási tesztek szigorítását, és nem fordítottak elegendő energiát az emissziós adatokat manipuláló autógyártók leleplezésére – írták az Európai Parlament dízelbotránnyal foglalkozó vizsgálóbizottságának (EMIS) friss jelentésében.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.