Massa: Valamiből fizetni kell a rezsit!

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2016.10.26. 14.20

Felipe Massa azt mondja, jó úton halad a 2017-es munkakeresése. Leginkább a DTM vonzaná.

Massa: Valamiből fizetni kell a rezsit!

A williamses Felipe Massa az idény végén befejezi 15 éves Forma-1-es pályafutását. Az egykori Sauber- és Ferrari-pilóta a versenyzést azért még nem akarja abbahagyni, valami versenyképes, de kevesebb utazással, elkötelezettséggel járó szériában keres munkát, a Német Túraautó-bajnokság (DTM), A hosszú távú világbajnokság (WEC) és a Formula E szerepel az opciók között.

“Minden az elképzeléseimnek megfelelően alakul, elégedett vagyok a döntésemmel. Nem akarok részletekbe menni, de minden úgy megy, ahogy szerettem volna. A karrierem eddigi legnyugisabb szakasza ez, nem sürget semmi” – mondta a brazil UOL-nek.

A cikk szerint Massa több Formula E-csapattal is tárgyal, a DTM is tetszene neki, a WEC viszont kevésbé, mert a gyári élcsapatoknál nincs szabad hely.

“A verseny jellege a legfőbb számomra. A DTM-ben egyértelműen jó versenyek vannak, szorosabb, mint a WEC és a Formula E. Abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy én dönthetem el, mit élveznék a legjobban, de persze valamiből fizetnem kell a rezsit is” – viccelődött a karrierje során több tízmillió dollárt kereső 35 éves brazil.

Kommentek

Faágakat és szemetet állítanak a frissen javított kátyúkba Solymáron

Eszementek egy maréknyi csoportja tette pillanatok alatt tönkre a kijavított kátyúkat Solymáron.

Hajszárítóval riogatják a gyorshajtókat egy skóciai faluban

Kreatív csellel imitálnak sebességmérő rendőröket egy kis falu lakói Skóciában. Elegük lett a száguldozó autósokból.

Ilyen hülye miért vezet?

Minden arra utalt, hogy a vonat megállíthatatlanul közeledik, mégis a sínekre hajtott.

Végtelenül egyszerű parkolást szúrt el ez a BMW-s

Két és fél perc tömény parkolási anomália, a végén pedig eljő a kiütéses győzelem is.

Stuttgart nem kér az öreg dízelekből

Csak Euro 6-os besorolású autók hajthatnak be 2018-től Stuttgart belvárosába, kivételt képeznek az áruszállítók.

100 új buszt kaptak a vidéki közlekedési központok

Összesen 100 vadonatúj, magyar gyártmányú Credo autóbusz állt forgalomba a vidéki közlekedési társaságoknál december vége óta.

Szokatlan koreográfiával űzi az unalmat ez a motoros

Aligha tanácsos ilyet tenni a forgalomban, védőfelszerelés nélkül meg pláne nem, de ezt a motorost épp most szállta meg az unalom.

Ilyen Saleen S7-es nincs több, ez pedig éppen eladó

Aki hajlandó kicsengetni ezért a Saleen S7-esért egy tetemes összeget, az nem csak egy ritkasággal, hanem egy vérbeli versenyautóval is gazdagabb lesz.

Segítene parkolni a Magyar Telekom

A betonba épített szenzorok segítenének az autósoknak szabad parkolóhelyet találni a városokban.

Három hengerrel támad az új Ford Fiesta ST

1,5 literes háromhengeres turbómotorral érkezik a hothatchek közé a Ford Fiesta legsportosabb változata, az ST.

Pórázon tartott Tiguan

Megfontolta, kitalálta, elvetette, újra kitalálta, legyártotta. 22 évvel a RAV4 után egy komoly konkurenst állított a SEAT az Ateca modellel a kompakt SUV-oknak.

Bajban van az Aston Martin

Jelentősen, 27 százalékkal nőtt az Aston Martin sportautógyártó tavalyi adózás előtti vesztesége, és ezzel már a hatodik egymást követő évet zárta mínuszban.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.