F1: A Renault nem becsüli a pilótáit?

Szerző: Vezess levél küldés 
Dátum: 2016.10.21. 15.30

Jolyon Palmer nem biztos benne, hogy a Renault elismeri az ő és Kevin Magnussen idei erőfeszítéseit.

F1: A Renault nem becsüli a pilótáit?

Egy pilótájától már biztosan megválik a Renault, jövőre ugyanis Nico Hülkenberg lesz a franciák egyik versenyzője. Még nyitott kérdés, hogy Palmer vagy Magnussen maradhat, esetleg egyikük sem.

A Renault idei autója pocsék, a pilótáknak nem sok esélyük volt jó eredményeket elérni vele, ennek ellenére mindketten szereztek pontot.

Lehet, hogy már a vesztét érzi, Palmer mindenesetre feltette a költői kérdést. “Vajon érzem azt, hogy elismernek mindent, amit az idén tettünk? Nem vagyok benne biztos” – idézte Palmert az Autosport.

“Kevinnek voltak nagyszerű versenyei, 2014-ben a McLarennél pedig bizonyította, hogy mire képes egy jó autóval.”

“Második lett az első versenyén, rendszeresen jobban kvalifikált Jenson Buttonnál. Most mindketten szenvedünk, mert az autó nem elég jó.”

“Egyikünk sem kapta meg az elismerést, amit megérdemelnénk egy ilyen nehéz autóban. Ezt csak tetézi, hogy egyikünket lecserélik.”

“Az autó problémás, ennek ellenére mindketten jól teljesítettünk. Voltak hibák, de alapvetően jól dolgoztunk.”

“Szeretnék maradni a Renault-nál, de szét kell néznem máshol is, mert egyikünk biztosan csalódott lesz, amikor bejelentik Hülkenberg csapattársát.”

Kommentek

F1: Ilyen, amikor Verstappen trollkodik

Max Verstappen rajongói csak egy életnagyságú bábúval akartak fotózkodni, de a függöny mögött bujkált az igazi is.

F1: Apucival motorozott a kis Räikkönen – fotó

Nem lehet elég korán kezdeni…

F1: Hamilton már nem is emlékszik Rosbergre

Lewis Hamilton végleg lezárta magában azt a fejezetet, amely a Nico Rosberg elleni, házon belüli csatájáról szólt.

F1: Kubica nem zárja ki a második debütálást

Robert Kubica egyre nyíltabban beszél arról, hogy újra megpróbálkozik a Forma-1-gyel.

Ezzel a busszal új értelmet nyernek az éjszakai utazások

A Neoplan Skyliner hálóbusszal egészen más értelmet nyernek az éjszakai utazások. Sör és üdítő a hűtőben, a diszkrécióról pedig a kisfüggönyök gondoskodnak.

Megújult a legfiatalosabb Lexus

Még frissebb megjelenés, még gazdagabb technológiai tartalom, még teljesebb körű biztonsági arzenál a Lexus NX kínálatában.

A fehér oldalfalú abroncsok gyártása valódi kézműves meló

Öreg autókra új abroncs, avagy a veteránosok igényeit is ki kell szolgálni.

Finom kis KRESZ-anomáliára bukkantunk Budapesten

Tudod mi az a három úttestű út és hogy hol van ilyen? Mutatjuk.

F1: A szabad gumiválasztást el lehet felejteni!

A Pirelli motorsportfőnöke azt mondja, kizárt, hogy teljesen a csapatokra-pilótákra bízzák, ki milyen gumit használ a versenyhétvégéken.

Csökken az üzemanyagok ára

Szerdán megáll az üzemanyagok árának emelkedése, a benzin és a gázolaj is olcsóbb lesz.

Ősszel jön az 1000 lóerős Mercedes hibrid!

Szeptemberben mutatja be eddigi legextrémebb autóját a Mercedes-AMG. A Project One több mint ezer lóerős lesz.

F1: Átírhatják a túl szigorú motorszabályt

A Forma-1 szabályait előkészítő Stratégiai Munkacsoport mai ülésén lazíthatnak egy motorszabályon, emellett a Honda hóna alá is nyúlhatnak a riválisok.

KRESZ-oktatás, amire régóta vártunk

Ez a két videó a legkisebbeknek tanítja meg a KRESZ alapjait, és ennek nagyon örülünk.

F1: A Renault nem fog Alonsóért kapkodni

A Renault Forma-1-es főnöke nincs meggyőződve arról, hogy 2018-ra meg kellene szerezniük a McLaren-Hondától valószínűleg távozó Fernando Alonsót.

Elképesztő világcsúcsot futott a Honda

Mostantól a Honda Civic Type R tartja az elsőkerék-hajtású autók pályacsúcsát a Nürburgringen. Nem kevéssel verte meg az eddigi bajnokot.

F1: Ecclestone Hamiltonra fogad 2017-ben

A Forma-1 volt irányítója, Bernie Ecclestone szerint a Mercedes angol pilótája kerül majd ki győztesen a ferraris Sebastian Vettellel folytatott bajnoki küzdelemből idén.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.