F1: A Force India menti meg Kvjatot?

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2016.10.21. 12.36

Paddockbeli pletykák szerint a Red Bulltól a Toro Rossóhoz visszaültetett, ott igen bizonytalan jövővel rendelkező Danyiil Kvjat 2017-ben esetleg a Force Indiánál kaphat újabb esélyt.

F1: A Force India menti meg Kvjatot?

Mivel Nico Hülkenberg aláírt szerződése ellenére úgy döntött, 2017-től a Renault-nál folytatja a Forma-1-es pályafutását, a silverstone-i középcsapatnak partnert kell találnia Sergio Perez mellé.

Korábban logikusnak látszott, hogy Hülkenberg ülését honfitársának, a motorszállító Mercedes által nevelt Pascal Wehrleinnak adják, de az austini paddockban egész más nevekről hallani.

A pletykák szerint a Toro Rossó-s Danyiil Kvjat, a manoros, szintn Mercedes-támogatású Esteban Ocon és a renault-s Jolyon Palmer van a jelöltek listáján.

Úgy tudni, a Force India a nagy szabályváltozások miatt jövőre semmiképp sem akar újoncot Perez mellé ültetni, a tavasszal a Red Bulltól a Toro Rossóhoz visszaküldött Kvjatot viszont nagyon is kívánatos jelöltnek látják, ugyanis tehetséges, ég benne a bizonyítási vágy és úgy látják, a személyisége is passzolna a mexikói csapattársáéhoz.

force_india

Kvjat újságírói kérdésre nem tagadta, hogy kapcsolatban áll a Force Indiával:

“Egyetlen célom van, az, hogy a Forma-1-ben maradjak. Mással nem akarok foglalkozni. Vannak pletykák, de zárt ajtók mögött intézzük a dolgokat. Nagyon tisztelem a Red Bullt, lojális vagyok, először velük tárgyalunk. A cél, hogy jövőre is az F1-ben versenyezhessek, azt pedig majd meglátjuk, melyik csapatnál. Én is szeretném tudni.”

Ocont és Palmert szakmailag is ismerik már, az angol versenyző még 2014-ben, a mexikói ifjonc tavaly két alkalommal is tesztelt a Force Indiával, mindketten jó benyomást tettek akkor a csapatra. Ocon mellett szól a Mercedes-kapcsolat, az ő alkalmazása árengedményt hozhatna a hajtásláncra, de Palmer is képes egy kisebb szponzori csomagot felmutatni – igaz, állítólag nem a pénz lesz a döntő szempont.

perez_asutin

Austinban Perez véleményét is megtudakolták a leendő csapattársat illetően.

“Biztos vagyok benne, hogy a csapat a legjobb döntést hozza majd meg. Én csak azt remélem, hogy megfelelő hozzáállása lesz az illetőnek, akárki is legyen. Szóval legyen gyors és legyen jó hozzáállása, tudjunk együtt dolgozni a csapattal. A tempó nagyon fontos, mert ha nem elég gyors, akkor a másik pilóta sem hozza ki a maximumot az autóból, mert tudja, hogy egy kevésbé jó körrel is verheti a partnert. Szóval számomra nagyon fontos, hogy a lehető leggyorsabb csapattársat kapjam.”

A mexikói versenyző csak dicsérni tudta távozó csapattársát, Hülkenberget, hozzátéve, hogy nem lepte meg az átigazolása:

“Három évig dolgoztam Nicóval, nagyon sokat tanultam tőle, és kíváncsian várom, hogy az újabb csapattárstól újabb dolgokat tanulhassak! Nicóval nagyon egy szinten teljesítettünk, ami igen hasznos volt a csapatnak. Szerintem egyértelműen Nico volt az eddigi legerősebb Forma-1-es csapattársam. Tudtam, hogy ha én nem megyek a Renault-hoz, akkor ő is a listájuk elején van, szóval számítottam a távozására.”

Kommentek

F1: Te jó ég, hát ezért olyan rossz a Honda-motor!

Így már minden világos, de ezzel a mindent megmagyarázó rajzzal hamarabb is elő lehetett volna állni!

Eszement adóra kényszerítenék a Forma-1-et

Az indiai legfelső bíróság úgy döntött, hogy a Forma-1-nek adót kell fizetnie a 2011-2013-ig rendezett három helyi futam után.

Vettel: A Ferrari tavaly alapozta meg az idei sikert

Sebastian Vettel szerint a Ferrari számára győzelem nélkül véget ért 2016-os idény alapozta meg az idei feltámadást.

F1: Brazília elvesztésével riogat Ecclestone

A Brazil Nagydíj szerződéshosszabbítási tárgyalásainak lebonyolításával megbízott Bernie Ecclestone nem túl bizakodó az interlagosi futam jövőjét illetően.

Azért még az Ikarus az úr

Megannyi vadonatúj, luxus és kevésbé luxus kivitelű buszok között még mindig egy Ikarus a sztár. A zsámbéki Busexpón jártunk.

Ez most a legjobb Suzuki!

Jó vezetni, alig eszik, igényes és komfortos belül, szép kívül. Ez most a legjobb Suzuki – pontosabban ez lehet, ha az ára is van olyan jó, mint a kocsi maga. De vajon van-e?

Vajon hány garázsban pihen még ilyen makulátlan veterán, mint ez a Volga?

A Volga M21-esből komoly mennyiséget, 639 000 darabot gyártottak, így nem meglepő, hogy a kitartó kutatók még mindig találnak egy-egy megkímélt példányt.

Zsír új BMW E30 M3-ast valaki?

Egészen hihetetlen, ahogy időről-időre előbukkannak olyan autók, amik évtizedeket töltöttek egy garázsban, miután megvásárolták őket.

F1: Szocsitól mamuszban versenyez Vettel

Az Orosz Nagydíjtól Sebastian Vettel cipő helyett versenymamuszban ül a Ferrariba.

Új gumikat kaptak a koraszülöttmentők

Hét mentőautóra szerelték fel azokat a nyári gumikat, amelyeket az Abroncs Kereskedőház adományozott a Magyar Koraszülött és Újszülött Mentő Alapítvány számára.

Ismét csökken az üzemanyagok ára

A szerdai árcsökkentés után pénteken folytatódik az áresés a hazai benzinkutakon.

Soha nem látott új rendszer jöhet az autókba

A Continental egy olyan rendszer kifejlesztésén dolgozik, amely felismeri a különböző útviszonyokat.

F1: Már jövőre jöhet a New Jersey-i futam?

Felpörögtek az események az USA-ban, három helyszínen is folyik a Forma-1-es futam előkészítése.

16 ezer kilométeres túrára indul a Nissan Leaf

Egy e-mobilitási szervezet benevezett egy Nissan Leafet a barátságos, de kíméletlen Mongol-ralira. 16 ezer kilométert kell megtennie a villanyautónak.

Egészen félelmetes, ahogy elalszik a volán mögött a kamionos

Végig azt várod majd, hogy melyik autós lesz a szerencsétlen áldozata az elbóbiskoló kamionosnak.

F1: Alonso jutalékot kér Buttontól

Fernando Alonso nyugodtan készül az Indy 500-ra, biztos benne, hogy a McLaren nélküle is meglesz Monacóban. Bár pontszerzési esélye lenne Monte-Carlo utcáin, Indianapolist nagyobb lehetőségnek látja.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.