F1: Vettel szerint nincs baj a Ferrarival

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2016.10.20. 14.30

Bár az olasz csapat idén nem szerzett sem pole-t, sem futamgyőzelmet, a bajnokságban pedig lelépte őket a Red Bull, Sebastian Vettel szerint a kritikusoknak, károgóknak nincs igazuk.

F1: Vettel szerint nincs baj a Ferrarival

A Ferrari az egész jól sikerült 2015-ös szezon után a Mercedesszel vívandó bajnoki küzdelmet tűzte ki célul, idén azonban egy pole, egy futamgyőzelem sem jött össze az olasz csapatnak, és mostanra már a Red Bull mögött 50 pontos lemaradásban állnak a konstruktőri bajnokság 3. helyén.

Olaszországban és másutt is a Ferrari újabb krízise, egyre nagyobb lemaradása a téma, de Sebastian Vettel szerint alaptalanok a túlzottan negatív hangok, a kritikák.

“Ha megnézzük a Mercedeshez mért lemaradást, az nagyjából végig stabil volt. Némelyik futamon egy kicsit közelebb, másokon egy kicsit messzebb voltunk. El kell ismerni, hogy az időmérőn elég nagy a lemaradás, de a futamokon már kisebb, ugyanakkor még mindig ott van” – magyarázta Austinban.

“A szezon kezdetén egyértelműen mi voltunk a második erő, de mostanra, az idény vége felé a tempót tekintve itt-ott már hátrébb csúsztunk. Szoros a verseny. De nem lenne fair azt mondani, hogy csúnyán lemaradtunk, egy-másfél tized nem nagy különbség. Szóval gyakorlatilag egy szinten vagyunk a Red Bull-lal, a célunk pedig az, hogy visszaszerezzük a konstruktőri bajnokság 2. helyét.”

VETTEL, Sebastian

Bár nagyon sokan úgy vélik, hogy a Ferrari lejtőre került, utat veszített, ezt bizonyítja a technikai igazgató James Allison nyári távozása és a csapatfőnök, Maurizio Arrivabene bukását illető folyamatos pletykák, de Vettel szerint nincs baj a színfalak mögött.

“Nagy elvárásokkal futottunk neki az évnek, de rá kellett jönnünk, hogy nem érjük el a kitűzött célokat. Jó néhány futamon nem jöttek össze a dolgok, de a csapat sosem esett szét. Még ha pechesek is voltunk, közbejött ez-az, szerintem mentünk tovább a saját utunkon, és ez így volt helyes. És továbbra is a jó irányba haladunk. Jó, ha időnként az eredmények is igazolnák ezt – néha igen, máskor nem -, de a lényeg, hogy szerintem mindenképp igazolnak majd minket.”

Kommentek

Betiltanák a dízelautók árusítását Magyarországon

Egy most benyújtott parlamenti indítvány azt kezdeményezi, hogy 2020-tól a dízel, majd 2025-től minden belső égésű motoros jármű forgalmazása szűnjön meg Magyarországon.

Spanyol Wunderwaffe, 300 lóerővel: SEAT Leon Cupra

A SEAT Leon frissítése most lett teljes, megérkezett a legerősebb, leggyorsabb modell, a Cupra is.

Top 10: nyitható tetejű, de nem kabrió, mi az?

Az új MX-5 furcsa, elektromos mozgatású, se nem kabrió, se nem egészen targa teteje adta az ihletet, hogy összegyűjtsük a tíz – szerintünk – legizgalmasabb nem kabrió és nem CC tetőt az autótörténelemből.

Hamilton: A Forma-1 “szomorú”, “elavult”

A háromszoros világbajnok Lewis Hamilton szerint a Forma-1-re nagyon ráfér a ráncfelvarrás, a megújulás, reméli, hogy az új tulajdonos tesz majd ennek érdekében.

Tudod, mikor mutatták be először ezeket az autókat?

Egy kimondottan nehéz kvíz következik, ami próbára teszi az autós tudásod.

Két hét múlva jön a kabrió Mercedes E-osztály

A kirakós utolsó darabja is a helyére kerül: a Mercedes-Benz a Genfi Autószalonon mutatja be az E-osztály kabrió kivitelét.

F1: Balhéval indulhat az új idény

A Force India technikai főnöke szerint a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon óvást nyújthat be a Ferrari a Mercedes és a Red Bull trükkös felfüggesztése miatt.

Nyolc parkolót foglalt el két furgon Győrben

A Kisalföld olvasója az egyik győri áruház parkolójában futott bele a két szokatlanul parkoló furgonba.

F1: Így közölte Rosberg a visszavonulást a főnökkel

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff egy friss interjúban elmondta, hogyan tudta meg, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

Íme luxusautóként a magyar honvédek orosz gépe

A GAZ 69, vagyis a Magyar Honvédség kötelékében is szolgáló orosz terepjáró meglepő metamorfózison esett át. Igénytelen, terepre termett célszerszámból divatos géppé változott.

Elextra: ha igazi, nagyot szól majd!

Svájci-német-dán koprodukcióban készülhet el a Tesla Model S új kihívója. Az Elextra egyelőre nem több egyetlen hatalmas, színpompás ígéretnél.

Gigaüzlet lehet a PSA-nak az Opel megszerzése

Mintegy kétmilliárd euró (615 milliárd forint) megtakarítást hozhat a PSA konszernnek az Opel felvásárlása.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.