F1: Ezért kell régi motor a Saubernek

Szerző: Vezess levél küldés 
Dátum: 2016.10.18. 15.30

Marcus Ericsson, a Sauber pilótája kezdetben nem lelkesedett az ötletért, hogy a csapat jövőre az idei Ferrari-motorokat használja majd. Megmagyarázták neki, miért döntöttek így.

F1: Ezért kell régi motor a Saubernek

A Sauber 1997 óta Ferrari-motorokat használ, leszámítva persze azt a négyéves időszakot, amikor a BMW-é volt a csapat. Jövőre nem fizet az alakulat a legfrissebb Ferrari-motorokért, az ideit használja tovább.

“Amikor először hallottam erről, nagyon kételkedni kezdtem” – mondta Marcus Ericsson. “Elég csak megnézni a Toro Rosso idei eredményeit, és látszik, mennyit veszítettek ezzel a megoldással.”

“Aztán beszéltem a srácokkal a pályán és a gyárban egyaránt, és az indoklásnak van értelme. Jövőre nagyot változnak a szabályok, mi pedig kicsik vagyunk.”

“A csapat így az autó fejlesztésére tud koncentrálni, hiszen már most tudjuk, milyen motorral kell terveznünk. Ez segíthet.”

“A kasztnival egyébként sem tartunk ott, ahol kellene, de ha még a motor pontos specifikációira is várnunk kellene, még rosszabbul járhatnánk. Most tudjuk, mivel kell számolnunk, így koncentrálhatunk a kasztnira.”

Felipe Nasr is támogatja a döntést. “Lehet, hogy az idén megvolt a legfrissebb specifikáció, de nagyon sokat veszítettünk magán az autón” – így a brazil.

“Kanyarsebesség, tapadás, féktávok – mind nagyon gyenge volt idén, sokat kell dolgoznunk ezeken a területeken.”

Kommentek

F1: Rajzfilm készült Vettel futamgyőzelméről

Elindult az új szezon, megérkezett a MiniDrivers első rajzfilmes összefoglalója is.

F1: Dokumentumfilm-sorozatban égeti magát a McLaren

Rosszabbkor nem is készülhetne film a csapat és a versenyzők színfalak mögötti munkájáról, de a McLaren és az Amazon idén mégis erre készül.

F1: Wehrlein dicséretet, és nem kritikát érdemel

A Sauber csapatfőnöke, Monisha Kaltenborn keményen kritizálta azokat, akik kritikát fogalmaztak meg az Ausztrál Nagydíjtól visszalépett Pascal Wehrleinnal szemben.

A főnök még több Verstappent akar az F1-be

A Forma-1 motorsportért felelős igazgatója, Ross Brawn arról álmodik, hogy a közeljövőben még több Max Verstappen versenyez majd a sorozatban.

Ha nincs meg a sofőr, nincs büntetés – Nyilatkozott a rendőrség

Az ORFK közlése szerint a közterület-felügyelet kameráival nem lehet az objektív felelősség alapján bírságolni.

Targoncás oktatófilm, csak erős idegzetűeknek

Nagyon kel vigyázni, nehogy egy lehulló tapétavágó beleálljon a fejedbe, mikor épp leveszed a kobakot.

Különös autót fotóztak a Ferihegyi reptérnél

Olvasók küldte a fotókat, ilyet nem látni túl sűrűn itthon. Persze előfordul.

Nézd meg, hogy kell helyesen használni a körforgalmat

Remek kis animáció demonstrálja, hogyan is kell használni a többsávos körforgalmat.

Titkok az új Suzukiról

Stratégiát váltott a Suzuki: míg a kifutó Swift formaterve alig tér el elődjétől, az új jóval kevésbé hasonlít rájuk. A design részleteiről a főtervezőt kérdeztük.

Élesben veti be elektromos haszonjárműveit a Mercedes

Bár még nincs sorozatgyártásra alkalmas elektromos változat a Vitóból és a Sprinterből, mégis élesben tesztelhetik őket a következő években.

F1: Ha gyors a Ferrari, Vettel marad

A Ferrarinak akkor van a legnagyobb esélye a Sebastian Vettellel való szerződéshosszabbításra, ha gyors autót adnak alá. De mi lesz Räikkönennel a felpörgött Vettel mellett?

Kiderült, hogyan úszható meg az 50 ezres bírság

Lehet egy módja annak, hogyan kerülhető el a közterület-felügyelők által kiszabott 50 ezres bírságok kifizetése.

Durva rekord a magyar autópályákon

Az előző évhez képest 2016-ban jelentősen nőtt a bliccelő autósok ellen indított pótdíjas eljárások száma Magyarországon.

F1: A kis Schumacher is világbajnok lenne

Michael Schumacher fia, Mick édesapját tekinti a bálványának, így ő is szertne a Forma-1-es világbajnoki címig jutni.

BMW M8: új legenda születik

Az 5-ös és 7-es szériákkal közös padlólemezre épül a leendő BMW 8-as szuperkupé. Már az M-verzióját tesztelik.

F1-es motorértekezletre megy az Audi

Német sajtóértesülés szerint a jelenlegi motorgyártók mellett a Volkswagen-csoport egyik képviselője is ott lesz a Forma-1-es erőforrások jövőjét illető pénteki megbeszélésen.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.