A Sauber 1997 óta Ferrari-motorokat használ, leszámítva persze azt a négyéves időszakot, amikor a BMW-é volt a csapat. Jövőre nem fizet az alakulat a legfrissebb Ferrari-motorokért, az ideit használja tovább.

“Amikor először hallottam erről, nagyon kételkedni kezdtem” – mondta Marcus Ericsson. “Elég csak megnézni a Toro Rosso idei eredményeit, és látszik, mennyit veszítettek ezzel a megoldással.”

“Aztán beszéltem a srácokkal a pályán és a gyárban egyaránt, és az indoklásnak van értelme. Jövőre nagyot változnak a szabályok, mi pedig kicsik vagyunk.”

“A csapat így az autó fejlesztésére tud koncentrálni, hiszen már most tudjuk, milyen motorral kell terveznünk. Ez segíthet.”

“A kasztnival egyébként sem tartunk ott, ahol kellene, de ha még a motor pontos specifikációira is várnunk kellene, még rosszabbul járhatnánk. Most tudjuk, mivel kell számolnunk, így koncentrálhatunk a kasztnira.”

Felipe Nasr is támogatja a döntést. “Lehet, hogy az idén megvolt a legfrissebb specifikáció, de nagyon sokat veszítettünk magán az autón” – így a brazil.

“Kanyarsebesség, tapadás, féktávok – mind nagyon gyenge volt idén, sokat kell dolgoznunk ezeken a területeken.”