F1: Hülkenberg nem lesz kiskirály a Renault-nál

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2016.10.17. 09.37

A Renault-nál határozott szándékuk, hogy két első számú versenyzővel álljanak ki – több szempontból is a Mercedes példáját akarják követni.

F1: Hülkenberg nem lesz kiskirály a Renault-nál

A Renault a múlt hét végén bejelentette, hogy 2017-től az eddig a Force Indiánál versenyző Nico Hülkenberg vezeti majd az egyik autójukat, de a leendő csapattárs személye még nem dőlt el.

Képben van a williamses Valtteri Bottas, a jelenlegi párosból esélye lehet Kevin Magnussennek, de a Renault-kötődéssel is rendelkező francia Mercedes-ifjonc, az idén a Manornál vezető Esteban Ocon is a favoritok közé sorolható.

Annyi biztosnak tűnik, hogy a 29 éves Hülkenberg nem lesz első számú, kiemelt pilóta, a csapatfőnök, Frederic Vasseur a Mercedes útját kívánja járni:

“Miért is ne lehetne két első számú pilótánk? A Mercedesnél tökéletesen bevált a dolog. Nekem nem tetszik az a rendszer, amikor ott egy csúcspilóta, és egy másik az ő árnyékában. A versengés csak javítja a teljesítményt. Nézzük csak meg a Mercedesnél folyó párharcot, a pilóták előbbre vitték a csapatot. Mi is két ugyanolyan tehetséges versenyzőt szeretnénk.”

barc_f1_37

Ocon az egyik fő esélyes

Akárki is kerül Hülkenberg mellé, a csapattársával jövőre még biztosan nem a bajnoki címért küzdenek majd, erre még jó pár évet kell várni…

“Ghosn úr (Carlos, Renault-elnök) világos célt fogalmazott meg. Nem a részvételért vagyunk itt, sikert vár a csapattól. Természetesen egyszer végigcsinálta már ezt a ciklust, tudja, hogy mennyi idő a bajnoki címig jutni, így reális menetrendet jelölt ki erre” – magyarázta a csapat technikai főnöke, Bob Bell.

“A jövő év egyértelmű előrelépést hoz majd, belépünk a középmezőnybe, ott már versenyképesek leszünk. 2018-ban már dobogókért megyünk, és így tovább, négy-öt év múlva már igazi bajnoki esélyesként akarunk küzdeni. Ha megnézzük, meddig tartott ez a Red Bullnak, miután megvette a Jaguart, a Renault-nak, amikor korábban átvette a Benetton, vagy épp a Mercedesnek, amikor megvette a Brawnt, mindhárom esetben öt év múlva jött a bajnoki cím. Mi is ezt tűztük ki magunk elé. Szerintem ez reális és egybevág a céges elvárásokkal is.”

Kommentek

F1: Räikkönen nem bírja a tempót?

Kimi Räikkönen nem volt igazán versenyképes az Ausztrál Nagydíjon, a Ferrarinál többet várnak tőle, de vajon képes lesz-e hozni?

F1: Az újonc is beszólt a McLarennek

Fernando Alonso után újonc csapattársa, Stoffel Vandoorne is azt nyilatkozta, hogy a McLaren-Hondáé a leglassabb autó a mezőnyben.

F1: Hamilton nagyon ráizgult az idei szezonra

Lewis Hamilton az idénynyitó Ausztrál Nagydíj után úgy fogalmazott, hogy az idei szezonban a legjobbak csapnak össze a vb-címért.

F1: Vizsgálják a melbourne-i pályainváziót

Bár egyesek ünnepelték, hogy a nézők az Ausztrál Nagydíj leintése után bemehettek a pályára, a Nemzetközi Automobil Szövetség kivizsgálja az egyértelműen veszélyes esetet.

Tarlós István felébredt a kómából

A magyar közlekedési szankcionálás rendszere (magyarul: a büntetések) kilenc éve romlott el teljesen, amikor még Gyurcsány kormánya kitalálta az objektív felelősség nevű baromságot. Tarlós hol volt eddig, hogy ezt csak most vette észre?

Ismét csökken az üzemanyag ára

Szerdán folytatódik az üzemanyag árának csökkenése, ezúttal a gázolaj lesz olcsóbb.

Darth Vader egyszerűen kamionná vált

Egy dizájner olyan Kamazt gondolt ki, melyre legszívesebben már most felülnénk, mert ötvözi a versenykamionokat és az űrhajókat.

Bicikli 11 millióért, nooormális?!

A jacht után most itt a Bugatti-kétkerekű: a PG bringája műszakilag is odateszi magát, de 39 ezer dolláros ára azért így is magas.

Hemzsegnek az 50 ezres kanyarok Budapesten

Mutatjuk, hol kaphatsz súlyos büntetést Budapesten, ha egy kicsit nem figyelsz, vagy nem követed a szabályokat.

Munkagéppel mennek a tüntetők ellen a rendőrök

A szomszédos Szlovákiában fejlesztik a jövő rendőrségi oszlatójárművét. A Božena Riot az építőipari és mezőgazdasági munkagépek ketrecharcos unokatestvére.

Ez minden idők legmagabiztosabb parkolóból történő kiállása

Hogy tudott innen így kiállni? Oda egy hajszál nem fért volna! Hozzáért vagy nem ért hozzá? Megannyi kínzó kérdés!

F1: 2017-re kicsinálták az előzéseket

A versenyzők elmondása alapján beigazolódtak az előzetes félelmek, a 2017-es Forma-1-es autókkal igen nehéz, ha nem lehetetlen előzni. Idén körmenetek jöhetnek.

Egy apró csavar élete az F1-ben

Egy aprócska alkatrész, ami hatalmas utat tesz meg, mire behelyezik egy Forma-1-es autóba. Most végignézheted a folyamatot.

Idén is lazajlott a hazai legnagyobb autós és tuningszeánsz

Idén is megrendezték a legnagyobb, legszínesebb benzingőzös hazai bulit, az AMTS-t, és mi idén is kimentünk egy fényképezőgéppel, hogy lőjünk pár fotót.

Hogyan hajtogassunk Suzuki Ignist?

Az origami az egyik legrégebbi japán szabadidős tevékenység, ami ma is töretlenül népszerű, az új Suzuki Ignis pedig kellően dekoratív ahhoz, hogy ihletet adjon egy elszánt hajtogatónak.

Tarlós véget vet az autósok rommá bírságolásának

Tarlós István szerint változtatni kell a közterület-felügyeletek szellemiségén az autósok bírságolását illetően, a főpolgármester módosítást is kezdeményez az ügyben.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.