F1: A Sauber csak hátrafelé lépdel?

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2016.10.12. 14.31

A Toro Rossó-s Carlos Sainz idei tapasztalatai alapján úgy véli, hogy a Sauber hibát követ el azzal, hogy 2017-ben a Ferrari idei motorjaival áll rajthoz.

F1: A Sauber csak hátrafelé lépdel?

A Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) szabályváltoztatásának köszönhetően az idei évtől lehetővé vált, hogy a Forma-1-es motorgyártók egynél több homologizált erőforrást is pályára küldjenek, a Toro Rosso így is vágott neki a 2015-ös Ferrarikkal.

2017-ben a Sauber készül hasonlóra, a halál torkából visszarángatott svájci csapat jövőre csakis az autó fejlesztésére akar koncentrálni, a motort mint ismeretlent ki akarják iktatni, ezért jövőre is a Ferrari legutolsó 2016-os specifikációjával versenyeznek, mondta el a múlt héten a csapatfőnök, Monisha Kaltenborn.

Az idén a Toro Rossónál első kézből tapasztalatokat szerzett Carlos Sainz szerint hibát követnek el a hinwili alakulatnál.

“Hát, sok szerencsét kívánok nekik! Általában egy lépés lemaradásban vannak, de ha jövőre lezárt fejlesztésű motort használnak, akkor már két lépés hátrányba kerülnek. De tényleg nem lesz könnyű dolguk, mi viszont előttük akarunk lenni, szóval részünkről annál jobb” – mondta a fiatal spanyol.

A Toro Rosso az idei ferraris kaland után jövőre már újra a Renault (friss) erőforrásaival áll rajthoz.

Kommentek

Decemberben is nőtt az EU-s autópiac

Decemberben nőtt a forgalomba állított új személygépkocsik száma az európai autópiacon az egy évvel korábbihoz viszonyítva.

Kevés volt a V6-os az Alfába, hősünk radikális megoldást választott

Az Alfa Romeo GTV elérhető volt kétliteres négyhengeres Twinspark motorral is, de a rajongók szerint csak a V6-os blokk az igazi. Úgy tűnik, van, akinek ez sem elég.

A magyar autósokat is szívatják Párizsban

Minden Párizsban közlekedő gépjárművön, a külföldi rendszámúakon is kötelező hétfőtől a környezetvédelmi megfelelőséget jelölő plakett feltüntetése. A matrica bevezetése része annak az intézkedéssorozatnak, amelyet a francia főváros önkormányzata indított a szmog csökkentésére.

A terep-Porsche 918 jobban kéne, mint egy Macan

Egy észt grafikus engedett a csábításnak, és elkészítette ezt a nagyon állat virtuális Porsche 918 Spydert.

Megújult a BMW 4 modellcsalád

Visszafogott, de funkcionális optikai változtatások, módosított felfüggesztés, új tálalású infotainment tartalmak: ez a megújuló BMW 4 család mérlege.

Változnak a sebességhatárok

Lassabban autózhatunk több fontos főúton és egy autópályán, utóbbin az állapota miatt. Az illetékesek folyamatosan változtatják a megengedett tempót – ha szükséges.

F1: Fontos vizsgán felelt meg a fejvédő

Az FIA a bevezetés előtt álló fejvédő rendszerrel is szimulálta Fernando Alonso hatalmas 2016-os bukását.

Hivatalos, Massa visszatér a Forma-1-be

Dőlnek a dominók: mostantól egyértelmű, hogy Valtteri Bottas a Mercedesnél folytatja, ugyanis a Williams-csapat hivatalosan is bejelentette, hogy szerződést kötöttek Felipe Massával 2017-re.

F1: Hivatalosan is megvan Rosberg utódja

A Williams hétfőn hivatalosan is bejelentette Felipe Massa visszatérését, ezzel az is végérvényesen eldőlt, hogy Valtteri Bottas lesz Lewis Hamilton új csapattársa.

Ime az új Citroën C3, ami nem csak feltűnő

Az utóbbi években nem volt ennél fontosabb típus a francia márkánál, az egyedi stílussal hódító C3-nak a városi kisautók népes mezőnyében kell helytállnia.

F1: Megmenekülhet a sereghajtó?

Pár napja maradt a csődbe jutott Manor-csapatnak a túlélésre, de úgy tudni, van már érdeklődő, megmenekülhet az alakulat.

Jön az elektromos Master

Nem lesz átlagon felüli a hatótávja, de azért megpróbálkozik vele a Renault az európai piacon.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.