F1: Räikkönen tudja, min bukott el a Ferrari

Szerző: Vezess levél küldés 
Dátum: 2016.10.05. 16.30

Kimi Räikkönen szerint az idei szezonban döntő a Mercedesnek az a képessége, ahogyan fel tudja tekerni a motorját az időmérőre és a futamok bizonyos szakaszaira.

F1: Räikkönen tudja, min bukott el a Ferrari

A Ferrari az év elején még közel volt a Mercedeshez, azóta viszont folyamatosan gyengült az alakulat, már a Red Bull is megelőzte. A Mercedes nagyban köszönheti fölényét annak, hogy motormódot tud váltani az időmérőn és a versenyek bizonyos fázisaiban is, ez önmagában három tizedet jelent körönként.

Amikor Szepangban Nico Rosberg Kimi Räikkönent üldözte, a finn mondta a csapatnak, hogy minden erőre szüksége lenne, de nem válthatott motormódot.

Räikkönen nem mondta ki, de célzott rá, hogy a motormódok közötti eltérések jelentik a legnagyobb különbséget a két csapat idei küzdelmében.

“Csak találgatjuk, hogy mit csinálnak és mekkora a különbség valójában, de láttunk már ezt-azt korábban. A versenyek egyes szakaszaiban és az időmérőn gyorsabbak. Mindenkinek van GPS-e, szóval látjuk, mi történik” – fogalmazott a finn.

“A tőlünk telhető maximumot adjuk, csak ennyit tehetünk. Javítanunk kell bizonyos dolgokon, de ebben semmi újdonság nincs. Gyorsabbá kell tennünk az autót, hogy izgalmas csatákat vívhassunk a pályán.”

“Folyamatosan próbálunk javítani mindenen. Az időmérőn nem vagyunk olyan gyorsak, mint a Mercedes, így fura lenne elvárni, hogy hirtelen megverjük őket vasárnap. De versenykörülmények között általában jobbak vagyunk.”

Kommentek

Vin Diesel máris lebuktatta a brutális Dodge-ot?

A pokolian erős Dodge Challenger csak áprilisban mutatkozik be hivatalosan, de a Halálos Iramban filmek forgatásán már előfordulhatnak álcázatlan példányok.

Érthetetlen dolog történik a magyar utak mellett

A hó alatt sem kanászodhat el a természet, töretlenül folyik a kaszálás az utak mentén.

Az utolsó simításokat végzik a Renault sportkupéján

Idén végre tényleg visszatér az Alpine sportmárka; a Renault középmotoros kalandja alumínium platformra épül.

Kabrióként is megújult a Ford Mustang

A kupé után a Ford Mustang kabrió kivitele is megújult. A változások megegyeznek a fémtetős változatéval.

Peugeot 3008 – az alakváltó

Hatalmasat változott a Peugeot 3008-as és állítólag mi akartuk így

Ezért nincs itthon normálisan eltakarítva a hó

Egy olvasói videó kapcsán megkérdeztük a Magyar Közút Nonprofit Zrt.-t, hogy ugyan miért nincs normálisan letakarítva a hó az utakról. Megkaptuk a választ.

Több téren is tökéletesebb az idei Lexus IS

Az idei évre frissülő Lexus IS átgondoltabb külsővel, javított kezelőfelülettel, átfésült futóművel érkezik, és most is, mint mindig, a német konkurencia babérjaira tör.

Nyolcmillióért szerelt fel tűzoltókat a Mercedes

Nyolc millió forint értékű adománnyal támogatja a Mercedes-gyár a megyei tűzoltószövetséget.

Részegen vezette a Ferrarit, borítékolható volt az eredmény

Egy texasi fiatalember talán azt hihette, csak pickupjának tolja csutkarészegen, de sajnos egy Ferrariban ült.

Nem készül több a világ leggyorsabb autójából

A Hennessey lezárt egy korszakot, elkészítették az utolsó Venom GT-t. Jöhet az újabb projekt.

“Feltámad a Trabant, 1,4 millióba fog kerülni!”

Muszáj írni egy olyan álhírről, ami futótűzként terjed a közösségi hálókon, és egyre több oldal hiteles állításként veszi át, pedig csak nyomokban igaz.

F1: Maldonado várta a mercis lepattanót

A korábbi Williams- és Lotus-pilóta balesetkirály, Pastor Maldonado abban reménykedett, hogy Nico Rosberg visszavonulása visszatérési lehetőséget nyit számára a Forma-1-ben.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.