F1: A Red Bull nem enged a tesztelésből

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2016.10.03. 11.41

Hiába lobbizik a Pirelli és a Mercedes Bahreinért, a Red Bull csapatfőnöke ragaszkodik ahhoz, hogy mindkét téli tesztet Barcelonában tartsák jövőre.

F1: A Red Bull nem enged a tesztelésből

A jelentősen átalakuló autók és a hozzájuk igazított, vadonatúj abroncsok minél alaposabb, hatékonyabb tesztelése érdekében a Pirelli és vele a Mercedes-csapat azért lobbizik, hogy legalább az egyik szezon előtti tesztet a kiszámítható és reprezentatív hőmérsékletet biztosító Bahreinben tartsák 2017-ben.

Azért csak lobbiznak, mert a szabályok előírják, hogy a téli teszteket Európában kell tartani, az ilyen késői változtatáshoz pedig a csapatok teljes egyetértése kellene. Ha a Red Bullon múlik, biztosan nem jön össze a dolog.

“Személy szerint úgy gondolom, hogy maradnunk kell Európában. A csapatok 65-75 százaléka pénzügyi gondokkal küszködik, szóval szerintem pénzügyileg felelőtlen lenne a gyártól másfél órányi távolságnál messzebb utazni, amikor az autó fejlesztésén kell dolgozni, és február végén, március elején már Spanyolországban is kezd melegedni az idő” – idézte a Motorsport.com.

“Hacsak nem adnak hozzá pénzügyi támogatást – márpedig alig hiszem, hogy a Mercedes állja majd a bahreini szállítási költségeket mindenkinek -, felelőtlen dolog diktálni, belekényszeríteni a többi csapatot ebbe a tesztbe. A Red Bull megengedhetné magának, hogy Bahreinbe menjünk, de szerintem jobb, ha Barcelonában tesztelünk.”

pirelli_teszt_03

Horner kiemelte, hogy a Red Bull, a Ferrari és a Mercedes tesztelésre átalakított öszvér modelljeivel amúgy is dolgoznak majd a Pirelli gumijain télen:

“Abu-Dzabiban három külön, plusz decemberben egy közös gumitesztet is tartunk a Pirellivel. Az első futamokon használandó gumik ezeknek a teszteknek az eredményeiből születnek, szóval tényleg nem látom logikusnak, hogy feleslegesen további óriási költségekbe verjük magunkat.”

Kommentek

F1: Räikkönen nem bírja a tempót?

Kimi Räikkönen nem volt igazán versenyképes az Ausztrál Nagydíjon, a Ferrarinál többet várnak tőle, de vajon képes lesz-e hozni?

F1: Az újonc is beszólt a McLarennek

Fernando Alonso után újonc csapattársa, Stoffel Vandoorne is azt nyilatkozta, hogy a McLaren-Hondáé a leglassabb autó a mezőnyben.

F1: Hamilton nagyon ráizgult az idei szezonra

Lewis Hamilton az idénynyitó Ausztrál Nagydíj után úgy fogalmazott, hogy az idei szezonban a legjobbak csapnak össze a vb-címért.

F1: Vizsgálják a melbourne-i pályainváziót

Bár egyesek ünnepelték, hogy a nézők az Ausztrál Nagydíj leintése után bemehettek a pályára, a Nemzetközi Automobil Szövetség kivizsgálja az egyértelműen veszélyes esetet.

Tarlós István felébredt a kómából

A magyar közlekedési szankcionálás rendszere (magyarul: a büntetések) kilenc éve romlott el teljesen, amikor még Gyurcsány kormánya kitalálta az objektív felelősség nevű baromságot. Tarlós hol volt eddig, hogy ezt csak most vette észre?

Ismét csökken az üzemanyag ára

Szerdán folytatódik az üzemanyag árának csökkenése, ezúttal a gázolaj lesz olcsóbb.

Darth Vader egyszerűen kamionná vált

Egy dizájner olyan Kamazt gondolt ki, melyre legszívesebben már most felülnénk, mert ötvözi a versenykamionokat és az űrhajókat.

Bicikli 11 millióért, nooormális?!

A jacht után most itt a Bugatti-kétkerekű: a PG bringája műszakilag is odateszi magát, de 39 ezer dolláros ára azért így is magas.

Hemzsegnek az 50 ezres kanyarok Budapesten

Mutatjuk, hol kaphatsz súlyos büntetést Budapesten, ha egy kicsit nem figyelsz, vagy nem követed a szabályokat.

Munkagéppel mennek a tüntetők ellen a rendőrök

A szomszédos Szlovákiában fejlesztik a jövő rendőrségi oszlatójárművét. A Božena Riot az építőipari és mezőgazdasági munkagépek ketrecharcos unokatestvére.

Ez minden idők legmagabiztosabb parkolóból történő kiállása

Hogy tudott innen így kiállni? Oda egy hajszál nem fért volna! Hozzáért vagy nem ért hozzá? Megannyi kínzó kérdés!

F1: 2017-re kicsinálták az előzéseket

A versenyzők elmondása alapján beigazolódtak az előzetes félelmek, a 2017-es Forma-1-es autókkal igen nehéz, ha nem lehetetlen előzni. Idén körmenetek jöhetnek.

Egy apró csavar élete az F1-ben

Egy aprócska alkatrész, ami hatalmas utat tesz meg, mire behelyezik egy Forma-1-es autóba. Most végignézheted a folyamatot.

Idén is lazajlott a hazai legnagyobb autós és tuningszeánsz

Idén is megrendezték a legnagyobb, legszínesebb benzingőzös hazai bulit, az AMTS-t, és mi idén is kimentünk egy fényképezőgéppel, hogy lőjünk pár fotót.

Hogyan hajtogassunk Suzuki Ignist?

Az origami az egyik legrégebbi japán szabadidős tevékenység, ami ma is töretlenül népszerű, az új Suzuki Ignis pedig kellően dekoratív ahhoz, hogy ihletet adjon egy elszánt hajtogatónak.

Tarlós véget vet az autósok rommá bírságolásának

Tarlós István szerint változtatni kell a közterület-felügyeletek szellemiségén az autósok bírságolását illetően, a főpolgármester módosítást is kezdeményez az ügyben.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.