Berger elismeri, hogy vizuálisan érezhető és jó a változás, az új aerodinamikai szabályokkal és szélesebb abroncsokkal nagyobb kihívás lesz vezetni az autókat.

“De hogy hozza ezt a show-t, amit remélünk? Ezt kétlem” – fogalmazott Berger. “Tény, hogy több másodperccel jobbak lesznek a köridők, de ez a nézők számára nem lesz igazán érezhető.”

Berger szerint az F1-ben csökkenteni kellene a tapadást, és növelni a motorerőt. “A legizgalmasabb motorsport jelenleg a MotoGP. Sokkal látványosabb, mint az F1, pedig körönként 20 másodperccel lassabb.”

“A teljesítmény/tapadás arány teljesen más, mint a Forma-1-ben, és szerintem ez a kulcs az izgalmasabb versenyekhez.”

“Ha megfeleznénk a tapadást, és harmadával növelnénk a motorerőt, nagyon nehéz lenne vezetni az autókat. Ebbe az irányba kellene mennie az F1-nek.”

“Az én időmben voltak olyan versenyek, amikor rádiózni sem tudtunk, mert éppen azon erőlködtünk, hogy levegőt vegyünk. A versenyek végén annyira nem volt erőnk, hogy ki kellett minket segíteni az autóból. Ehhez kellene visszatérnünk.”