F1: Mi a fene van Perez szerződésével?

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2016.09.29. 11.54

Továbbra sem világos, hol is versenyez majd a Force Indiá-s Sergio Perez 2017-ben. Állítólag több opciója van, ugyanakkor az F1-ből való kikerülés lehetőségét is emlegeti. Egy hetet adott.

F1: Mi a fene van Perez szerződésével?

A Force India már régóta állítja, hogy szerződésük van Sergio Perezzel 2017-re, csak a szponzorok miatt késik a megerősítés, maga a mexikói pilóta viszont azt állítja, még mindig bizonytalan a jövő.

A nyár folyamán a Renault-val is hírbe hozott Perez már két hete, Szingapúrra várta a végső rendezést, most, Malajziában pedig egészen elkeseredetten és kétségbeesetten beszélt a helyzetről.

“Úgy gondolom, hogy a jövő hét kritikus a jövőm szempontjából, addigra tudnom kell, hogy maradhatok-e az F1-ben vagy máshol kell keresgélnem. Nagyon remélem, hogy a jövő héten kiderül. Egyértelmű, hogy tovább tart, mint vártuk, de a jó irányba mennek a dolgok, bízom a jövő hétben” – idézte az Autosport.

A kérdésre, hogy mi a késlekedés oka, így felelt: “A szerződéseim elég bonyolultak, a szponzoroknak is szerződéseket kell kötniük, mindennek rendeződnie kell. Nagyon remélem, hogy hamarosan meg tudnak egyezni, mert ha nem, akkor elég nehéz helyzetbe kerülök.”

baku_fut_15

Perez azt mondta, “egy csapatra” koncentrál, de nem nevesítette a Force Indiát, sem valamelyik riválist.

“Vannak érdekes lehetőségeim. Egyelőre remélem, hogy összejön ezzel a csapattal, de ha a jövő hétig nem sikerül, akkor más lehetőséget is meg kell vizsgálnom. Természetesen szeretném továbbvinni a Forma-1-es pályafutásomat, de nem várhatok már túl sokáig. Szerencsére van irántam érdeklődés, ezért nem aggódom.”

A 26 éves versenyző kizárta, hogy az F1-es szerződésének ügye hazai versenyéig, az október végi Mexikói Nagydíjig húzódjon.

“Nem hiszem, hogy várhatok addig, mert minél tovább vár az ember, annál kevesebb lehetősége marad, hiszen senki nem vár örökké.”

Paddockbeli pletykák szerint a fennakadást az okozza, hogy Perez csak egy évre akar aláírni a Force Indiával, ugyanis 2018-ra a Ferrarihoz menne Kimi Räikkönen helyére. Így reagált a felvetésre:

“Egyesek ezt mondják, de számomra sokkal fontosabb, hogy egy olyan csapatnál ülhessek a következő generációs autóban, amelyiket ismerek, ahol ismerem az embereket. Még azt sem tudom, hol leszek 2017-ben, szóval 2018 nagyon messze van még!”

Kommentek

F1: Letiltották a Haas légterelőjét

A Nemzetközi Automobil Szövetség az Ausztrál Nagydíj második szabadedzésére levetette a Haas-csapat autójáról a T szárnyat. Túl hajlékony volt.

F1: Újabb motort fejleszt a Honda

Bár az Ausztrál Nagydíj pénteki szabadedzésein a McLaren elfogadhatóan szerepelt, a Hondánál tudják, hogy a jelenlegi erőforrással nem tudnak messzire jutni. Újat fejlesztenek májusra.

Verstappen: A Red Bull “túl lassú”

Az Ausztrál Nagydíj első edzésnapja után nem lehetnek igazán elégedettek a Red Bullnál, messze a Ferrari és még messzebb a Mercedes csúcstempója.

F1: Vettelt nem izgatja a Mercedes

Sebastian Vettel azt mondja, a Mercedeshez való átszerződés egyáltalán nem téma számára. A vártnál gyengébb melbourne-i kezdés sem probléma.

A Fiat motoros Zsiguli legendája

Az idei első nagyszabású autós rendezvényen, az Autó Motor és Tuning Show-n rengeteg csemege akad a géprajongók számára. A széles és ültetett karosszériák, felhúzott motorok kavalkádján túl a veteránok csendes csarnoka is tartogat meglepetéseket.

Új csúcsmodellt kap a koreai terepspecialista

Jövő csütörtökön mutatkozik be a SsangYong eddigi legnagyobb szabadidőjárműve. Egyelőre még neve sincs az autónak.

Jogtalanul büntették autósok ezreit Budapesten?

Tarlós István szerint jogtalanul bírságoltak meg rengeteg autóst Budapesten. A főpolgármester arra buzdít, hogy ne fizessenek az autósok.

Kabrió, bátraknak

Ha már a Techart GTstreet R Cabriolet karosszériája láttán rossz érzéseid támadnak, várj, amíg megtudod, mire képes a dög.

Villamosnak indult, busz lett belőle

Ha megvalósul a közösségi közlekedésben az, ami most a mérnökök fejében van, akkor elképzelhető, hogy évek múlva nehezen tudunk majd különbséget tenni a buszok és a villamosok között.

“Feltámad a Zsiguli, 200 lóerővel tér vissza” – Ordas kamu, el ne hidd!

Muszáj írni egy olyan álhírről, ami futótűzként terjed a Facebookon, és egyre több magyar internetes oldal hiteles állításként veszi át, pedig hatalmas nagy kamu az egész.

Unod a dugót? Itt a megoldás

Te is kivagy attól, hogy órákig araszolsz reggelente, míg beérsz a munkába? Két megoldás van: válaszd a tömegközlekedést, vagy ugorj a kocsisor elejére. Mutatjuk, hogyan.

F1: Hamilton 99 százalékos, Bottas szombatra javulna

A Forma-1-es szezonnyitó Ausztrál Nagydíj szabadedzései után Lewis Hamilton hajszál híján tökéletesnek érezte a napot, Valtteri Bottasnak viszont fel kell kötnie a gatyát.

Egy film, amit látnod kell, ha érdekel a hazai motorgyártás sorsa, történelme

Kende Márta és a Magyar Televízió 47 perces filmje a Motorkerékpárgyárról, és annak bezárása előtti időszakáról.

F1: Videón a szezon első autótörése

Aki lemaradt a közvetítésről, most megnézheti a 2017-es Forma-1-es idény első autótörését és azt, hogyan úszott meg egy potenciálisan nagy bukást a Red Bull-os Max Verstappen Melbourne-ben.

F1: Hamilton uralta az idény első edzésnapját

A Forma-1-es szezonnyitó Ausztrál Nagydíj mindkét pénteki szabadedzésén fél másodperc feletti előnnyel zárt a mercedeses Lewis Hamilton. A Ferrari egyelőre hátrébb van.

Új Insignia: minél drágább, annál jobb!

Erős benzinmotorral, fullosan az igazi az új Insignia. Egy ilyenben még igaz is az Opel állítása: olyan, mint egy prémiumautó, csak olcsóbb.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.