F1: Kivizsgálják, miért volt ember a pályán

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2016.09.19. 09.45

A Nemzetközi Automobil Szövetség vizsgálatot indít, hogy tisztázzák, hogyan indíthatták újra a versenyt Szingapúrban, amikor egy marshal még a pályán volt.

F1: Kivizsgálják, miért volt ember a pályán

A vasárnapi Szingapúri Nagydíj sokkoló jelenete volt, amikor a biztonsági autó hirtelen távozása után a 3. körben újrarajtoló mezőny elől egy marshal volt kénytelen az életéért futni a célegyenesben.

“Elég húzós pillanat volt, az tuti. Ahogy mi, úgy ő sem számított az újraindításra, szerintem elég váratlanul jött. De még időben sikerült kimenekülnie, így nem lett baj” – mondta az esetről a mezőnyt vezető Nico Rosberg a futam után.

 

A Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) vizsgálatot indít, hogy tisztázzák, hogyan történhetett meg a dolog.

Ami azt illeti, valószínűleg mindenki sáros egy kicsit, ugyanis a Mercedes-főnök Toto Wolff például úgy tudja, hogy az F1 fejesei nemrég nyomatékosan kérték a versenyirányítást, hogy ne húzzák sokáig a biztonsági autós/virtuális biztonsági autós szakaszokat, a szingapúri versenyigazgatóság pedig állítólag háromszor is tévesen jelentette, hogy a pálya tiszta, sem törmelék, sem ember nincs már rajta.

A szingapúri szervezőknek főhet a feje, hiszen tavaly is járt ember az éles versenypályán, akkor egy ittas brit szurkoló mászott be könnyedén, szerencsére egy kis séta és szelfizés után távozott is. Később hathetes szabadságvesztésre ítélték a behatolót.

Kommentek

Megvan, ne keresd tovább a belső égésről készült tökéletes videót

Láttunk már hengerfej helyett plexivel zárt motort, amiben jól látszott a robbanások sorozata. Mókás volt, de ez a videó a profi bemutatása a történetnek, egyszerűen kihagyhatatlan.

Zseniális újítás az autópálya-matricáknál

Számos autósnak jelent problémát annak megállapítása, hogy rendelkezik-e érvényes úthasználati jogosultsággal.

Rákaptak a pestiek a percdíjas villanyautókra

A GreenGo bővítette a flottája méretét, az eddigi 45 elektromos autó helyett immár 75 autót biztosít regisztrált felhasználói számára.

Horvát villanyautó verte el a Bugatti Veyront

Na jó, nem akármilyen villanyautó, hanem a Rimac Concept One, ami sorra eszi meg a szupersportautókat.

Óriási rekord a szentgotthárdi Opel-gyárban

Szentgotthárd rekordévet zárt 2016-ban: közel 630 ezer motor készült az Opel magyarországi gyárában, ami 23 százalékkal több, mint eddig bármikor.

F1: Sainzot zsákutcába vitte a Red Bull?

A Toro Rossó-s Carlos Sainz nehezen emészti meg, hogy a Red Bull nem engedte más csapathoz, miközben házon belül sincs előrelépési lehetősége.

Decemberben is nőtt az EU-s autópiac

Decemberben nőtt a forgalomba állított új személygépkocsik száma az európai autópiacon az egy évvel korábbihoz viszonyítva.

Kevés volt a V6-os az Alfába, hősünk radikális megoldást választott

Az Alfa Romeo GTV elérhető volt kétliteres négyhengeres Twinspark motorral is, de a rajongók szerint csak a V6-os blokk az igazi. Úgy tűnik, van, akinek ez sem elég.

F1: Utcát neveznek el Jules Bianchiról

Szülővárosában, Nizzában hamarosan közterület viseli majd a 2014-es Japán Nagydíjon szerzett sérüléseibe belehalt fiatal Forma-1-es versenyző nevét.

A magyar autósokat is szívatják Párizsban

Minden Párizsban közlekedő gépjárművön, a külföldi rendszámúakon is kötelező hétfőtől a környezetvédelmi megfelelőséget jelölő plakett feltüntetése. A matrica bevezetése része annak az intézkedéssorozatnak, amelyet a francia főváros önkormányzata indított a szmog csökkentésére.

A terep-Porsche 918 jobban kéne, mint egy Macan

Egy észt grafikus engedett a csábításnak, és elkészítette ezt a nagyon állat virtuális Porsche 918 Spydert.

Megújult a BMW 4 modellcsalád

Visszafogott, de funkcionális optikai változtatások, módosított felfüggesztés, új tálalású infotainment tartalmak: ez a megújuló BMW 4 család mérlege.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.