Michael Schumacher 2013 végi, súlyos agysérüléssel járó síbalesete óta időről időre bedob valamilyen magazin egy-egy botrányos, aljas és/vagy szenzációs hírt, címlapsztorit a hétszeres világbajnok Forma-1-legenda állapotáról.

A német Bunte magazin is így tett egy alkalommal, amikor a címlapján hozta, hogy Scumacher “újra jár”. Családja a pert indított a hamis állítás miatt Hamburgban a héten kezdődött meg a sajtóper, amelyben 100 ezer eurós jóvátételt követelnek, írja a médiaipari magazin, a Meedia.

“Michael nem tud járni” – szögezte le Schumacherék ügyvédje, Felix Damm.

Az ítélet októberre várható, egy az ügyről megkérdezett, a sajtóperekben jártas bíró azt mondta a Meediának, hogy szerinte Schumacherék győzelemre és “minimum 40 ezer” euróra számíthatnak.