F1: Vettel nagyot ment a pocsék rajt után

Szerző: Vezess levél küldés 
Dátum: 2016.09.18. 17.37

Sebastian Vettel az abszolút utolsó helyről rajtolva ért be ötödiknek a Szingapúri Nagydíjon, a német szerint ez volt a maximum. Kimi Räikkönen azt mondja, már kár a stratégián rágódni.

F1: Vettel nagyot ment a pocsék rajt után

Vettel a Ferrari futóművének hibája miatt már a Q1-ben kiesett a Szingapúri Nagydíj időmérőjén. Ha már így alakult, a Ferrari motort és váltót is cserélt a négyszeres bajnok autójában, az utolsó helynél hátrébb úgysem tudott kerülni.

Vettel jó taktikával végül egészen az ötödik helyig jött előre. “Ennél több nem volt ebben a versenyben” – mondta Vettel. “A 20-25. kör környékén reméltük, hogy esetleg bejön a biztonsági autó, de nem így alakult.”

“Akkor már elég nagy volt a hátrányom az élmezőnyhöz képest, de két friss ultralágy szettel tudtam közelíteni.”

“Elég pocsék volt a rajtom, aztán láttam, hogy valaki keresztbe csúszik a pályán. Figyeltem, de elég messze volt tőlem az eset, mire odaértem, már vége is volt.”

“A tempónk alapvetően jó volt, ez egy olyan eredmény, amit el lehet fogadni. Legalább szereztünk néhány pontot, és a motorcsere miatt a szezon végéig kevesebb dolog miatt kell aggódnunk.”

“Nagy kár az időmérőért, mert az autó egyre jobb és jobb lett. Az időmérőben sokkal több volt, de ez van.”

Kimi Räikkönen szintén jól ment, a pályán Lewis Hamiltont is megelőzte az angol hibája miatt, ekkor a harmadik helyen állt. Mikor azonban Hamiltont harmadszor is kihívták, a Ferrari reagált, de az elévágást nem tudta megakadályozni a csapat. A finnek maradt a negyedik hely.

“Lewis hibázott, és meg tudtam előzni, jó volt néhány kanyarig előtte lenni (abban a körben állt ki Räikkönen másodszor kereket cserélni – a szerző). A végeredmény szempontjából aztán ez nem sokat számított.”

“Ha Lewis nem hibázott volna, nem lettünk volna elég erősek ahhoz, hogy megelőzzük a Mercedest. Ami a taktikát illeti, azon már kár rágódni.”

Kommentek

Ime az új Citroën C3, ami nem csak feltűnő

Az utóbbi években nem volt ennél fontosabb típus a francia márkánál, az egyedi stílussal hódító C3-nak a városi kisautók népes mezőnyében kell helyt állnia.

Jön az elektromos Master

Nem lesz átlagon felüli a hatótávja, de azért megpróbálkozik vele a Renault az európai piacon.

Házon belül kap konkurenst a Kia Soul

Városicrossover-tanulmányt készít elő a Kia. A Provo koncepcióautó szellemi utódja ősszel léphet színre.

F1: A Ferrarival együtt jön az új McLaren

A McLaren-Honda is bejelentette 2017-es modelljének leleplezési időpontját, a Ferrarival egy napon mutatják majd be új autójukat. Régi-új szín kerülhet a járgányra?

F1: Hivatalos, hogy Wehrlein a Saubernél folytatja

A Sauber hivatalosan is bejelentette 2017-es felállását. Ahogyan arra hetek óta számítani lehetett, Pascal Wehrlein lesz Marcus Ericsson csapattársa.

F1: A szezon közepétől nyerhet a Red Bull

A Red Bull tulajdonosa, Dietrich Mateschitz csak a 2017-es idény közepétől vár futamgyőzelmeket csapatától. A Renault-n múlik, mennyire lesz sikeres az alakulat.

Ismét csökken az üzemanyagár

A Mol szerdán is csökkenti az üzemanyag árát.

Versenyműszerfal a Fordtól

Minimalista, motorsport ihletésű műszeregység tájékoztatja a Ford GT szerencsés tulajdonosait a pillanatnyi állapotokról.

F1: A McLaren idén sem célozza a bajnoki címet

Fernando Alonso ugyan már nagyon szeretne a győzelmekért, a bajnoki címért versenyezni, de a McLarennél idén az első négybe jutás a cél.

F1: “Azt hittem, Nico még mindig részeg”

A Forma-1-es legenda Gerhard Berger még most sem igazán fogta fel, hogy Nico Rosberg világbajnokként a visszavonulást választotta.

Trump megfenyegette a német autógyártókat

A nagy német autógyárak részvényei egy-másfél százalékkal gyengültek a hétfői tőzsdei kereskedés kezdetén, miután a rövidesen hivatalba lépő, megválasztott amerikai elnök 35 százalékos importvám kivetéséről tett említést egy hétvégi lapinterjúban.

Ezek az év legjobb új autói

A brit autós sajtó egyik meghatározó oszlopa, a What Car? minden évben megválasztja a legjobb újdonságokat. Így tettek idén is.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.